Capitolul 41 -Moarte sau viata?

394 25 10
                                    

Marinette POV
Sunt la Alya in dormitor. Adrien e cu noi doua. Este 2 dimineata. De la 20:30 ne ducem la spital, plecam acasa, iar la spital, iar acasa. Nino. Am plecat la spital acum 1 ora, dar ne-a trimis inapoi. Stam in liniste in camera Alyei. Adrien sta pe scaunul de la birou, fara nicio expresie pe fata, cu ochii la podea. Eu stau rezemata, cu un picior de perete. Sunt imbracata in niste colanti negri, o jacheta de piele neagra si un maiou negru, iar in picioare am UGG-uri. Chiar daca suntem la mare, simt un frig prin mine. Alya sta pe biroul ei, turceste, cu sprancenele arcuite. Ma mir cum nu plange. E imbracata in pantaloni de trening negri, hanorac gri, o caciula in cap si adidasi albi. Adrien e imbracat in trening. Din cand in cand, suspine strabat camera. Cand o aud pe Alya suspinand, ma trece un fior ingrozitor. Vacanta asta din Tenerife a devenit... oribila. Stam in dormitor ca niste... inutili. Dintr-o data, nici nu stiu ce ma apuca. Ma misc pentru prima data in 40 de minute. Ies pe usa cu o expresie de tristete. Adrien si Alya isi ridica capul, si se uita dupa mine.
"Marinette? Unde te duci?" striga ei doi dupa mine pe hol. "PE PLAJA!" le strig eu. Amandoi ma urmeaza. Cand ajung pe plaja, ma  descalt si ma asez pe nisip. Ma uit la stelele stralucitoare. Adrien si Alya sunt in spatele meu. Iarasi un ras isteric ma apuca. "Marinette?!" spune Alya. "Vaaaai, Alya cum sunt asa de proasta?? As fi putut sa ma apar si singuraa, haha! Sunt Ladybug, naa a trebuit sa il las pe Nino sa ma salveze! Hahahaha ce proasta sunt!" zic eu razand ca proasta, ecoul strabatand plaja. Ma opresc si telefonul lui Adrien suna. Mergem la spital. Mi-am dat seama.
_________
Suntem in sala de asteptare. Doctorul vine spre noi. Ma ridic instinctiv din picioare. Ma urmeaza si Adrien si Alya.
"Prieteni, am o veste rea pentru voi." ne spune doctoru'. "Pacientul va...
______
hey. sunt eu. scuze ca nu am mai scris. ma rooog. deeci, ce credeti ca se intampla? nino va muri, sau va ramane in viata? pwwwp❤️❤️❤️

Miraculos: Adrien si MarinetteDove le storie prendono vita. Scoprilo ora