Capitolul 19 -Intalinire Dubla-

648 38 2
                                    

Alya POV
Grrr! Nu pot sa cred ce tampita tupeista a avut Adrien ca iubita. Pe bune?! Cum sa te dai la iubitii altora!!
"Nu mi-ai spus niciodata ca ai o fosta tupeista." zice Marinette inca furioasa pe Monika.
"Scuze, iubito, credeam ca nu e nevoie sa iti spun si asta. Credeam ca e incuiata pe viata in America." zice Adrien nervos.
"Hey!! Am o idee super, care o sa ne ia gandul asta! Hai sa mergem la o intalnire dubla, adica cu doua cupluri!" spun eu entuziasmata.
"Buna idee, prieteno! De unde le scoti pe toate?" ma intreaba Marinette. Eu pur si simplu ii fac cu ochiul. "Ce ziceti de cafeneaua aceea draguta de pe aleea de langa Turnul Effeile(scuze, habarnam cum doamne-iartama se scrie)". Suntem toti de acord.
Eu si Marinette ne schimbam impreuna.
"Mai intai eu! Ce zici de asta?" ii arat eu prietenei mele. Mi-am ales niste pantaloni scurti de blugi, un tricou alb cu niste ochelari gen cat-eye pe el, o jacheta subtire de piele si conversii mei visinii.
"Imi place! Arati foarte bine! Acum eu. Iti place?" imi spune ea. Este imbracata in pantaloni scurti negrii cu bretele, un tricou cu trandafiri negrii si rosii, airmax-uri rosii si o geaca subtire de piele rosie.
"Imi place!!" strig eu. Apoi ne facem parul. Marinette si-l lasa sa cada pe umeri, iar eu mi-l prind intr-o coada de cal.
"Aratam minunat!!" spune ea admirandu-se in oglinda.
Adrien POV
Eu si Nino mergem in camera mea si ne schimbam. El isi alege un hanorac visiniu, fara fermoar, blugi negrii, castile de ascultat muzica si sapca lui neagra. Eu imi iau un tricou negru pe care scrie cu rosu "SWAG", blugi negrii, rupti, si airmax-uri negrii cu dungi rosii si hanoracul meu negru, fara fermoar.
"Super! Sa mergem la fete."
_________________
Dupa 1 ora, ajungem la cafenea. Ne asezam la o masa de 4 persoane. Alya se asaza lana Nino, iar eu ma asez langa Marinette. Chelnerita vine la noi si ne intreaba ce dorim.
"Eu doresc un milkshake cu ciocolata, vanilie si bucati de oreo. Si 4 prajiturele cu ciocolata." spune Marinette.
"Eu doresc un milkshake de vanilie si capsuni cu bucatele de capsuni in el. Vreau si o felie de tiramissu." spune Alya.
"Eu vreau un milkshake de ciocolata si caramel. Vreau si un biscuite cald cu o cupa de inghetata de ciocolata." zice Nino.
"Eu vreau un milkshake de ciocolata cu  tiramissu si bucati de Kit Cat prin el. Vreau 3 cupe de inghetata: ciocolata, vanilie si caramel. Si o bucata de branza Camembert.
Asteptam pana vine chelnerita cu comenzile. O vad pe Marinette cum baga o prajitura in poseta ei. Cred ca ii da lui Tikki de mancare. Eh, si eu bag branza puturoasa in buzunarul de la hanoracul meu, i-o dau lui Plagg. Mancam fericiti si vorbim despre lucruri.
"In sera asta nu mai putem ramane la voi acasa. Trebuie sa mergem acasa la noi." spune Nino. "M-am mutat la Alya acasa."
"Super!" zice iubita mea.
"E tarziu. Hai sa mergem acasa. Maine trebuie sa mergem la scoala. Paa Alya, Nino." spun eu. Marinette o imbratiseaza pe Alya si ii face cu mana lui Nino.
Noi doi mergem acasa in limuzina mea, care a venit sa ne ia. In drum spre casa o sarut pe Marinette.

Miraculos: Adrien si MarinetteDove le storie prendono vita. Scoprilo ora