Adrien POV
Cand ajungem acasa ne culcam direct pentru ca avem scoala in dimineata urmatoare.
"Noapte buna iubire." imi sopteste Marinette, relaxandu-ma. Adorm rapid.
_____
De dimineata ma trezeste mirosul de clatite cu ciocolata. Ma trezesc la 7:00 si ma duc jos. Spre surpriza mea o vad pe Marinette gatind cu Madam Rossini, lady-cheful care gateste pentru noi.
"Buna dimineta!" spun eu.
"Buna dimineata iubire!"spune Marinette, acoperita in faina.
"Buna dimineta monsieur Adrien." spune Madam Rossini.
Eu si Marinette mergem sa ne spalam si sa ne imbracam. Apoi ne asezam la masa si mancam clatitele gustoase. Dupa aceea mergem catre scoala in limuzina cu geamuri negre. Ne indreptam spre clasa noastra. Toata lumea este socata sa ne vada impreuna. Ii dau lui Marinette un pupic pe obraz.
Marinette POV
Ma asez langa Alya. Ea imi spune sa le infrunt pe Sabrina si pe Lila. Se pare ca Juleka a iesit din grup si s-a alaturat lui Rose. Juleka si Rose au devenit bune acum. Ora de mate trece foarte repede si este pauza. Este timpul sa le spun Sabrinei si Lilei ce cred eu despre ele. Le vad in coltul clasei, ca de obicei, barfind despre mine!
"Ah, buna Lila, super mincinoaso, buna Sabrina, proasto. Ce pot sa spun. NU VA MAI PURTATI CA NISTE PROASTE NESIMTITE! Tu Lila inceteaza sa te mai dai iubitului meu, sa mai vorbesti prostii despre mine si sa mai influentezi pe toata lumea sa fie impotriva MEA! Sabrina, inceteaza sa ranesti, sa rupi inimi si suflete si...SA NU IMI MAI AMENINTI PARINTII! Parintii mei mi-au spus ca tu ii ameninti cu faptul ca le vei inchide cofetaria, ii vei arunca in strada si ca vor ramane fara bani! Deja sunt in situatii limita si tu incepi sa le iei clientii, cum ar fii sa pui viermi in prajitura Dn. Chamack!!! CRED CA ATI AUZIT FOARTE BINE! Grr!"strig. Toata clasa ramane intepenita. Atunci Alya sparge tacerea si se ridica in picioare.
"MUAHHHA! FRAIERELOR! Asta e fata mea! Sa va invatati lectia si nu va mai puneti cu Marinette! ARDETI!!"rade si striga Alya. Atunci toata lumea incepe sa tipe la Sabrina si Lila, sa le jigneasca si sa se certe cu ele.
"AI INVATAT LECTIA PROASTOO!" tipa Chloe razand. Cele doua fete incep sa planga. Sa vezi ce! Lila se duce la Adrien si se milogeste la el sa o ierte si sa le spuna tuturor sa inceteze.
"Auzi mincinoaso! Acesta e iubitul prietenei mele! Gaseste altu'! Ah, stai! Ma indoiesc ca cineva ar vrea sa te aiba pe TINE CA IUBITA!" tipa Chloe. Toata lumea rade.
AHH! Asta a fost cea mai buna pauza din viata mea!
STAI LEGGENDO
Miraculos: Adrien si Marinette
FanficAdrien o intreaba pe Marinette daca ar vrea sa iasa cu el. Poate relatia lor sa fie stabila?