Marinette ajunge la intalnire. Ea se da jos din taxi si il vede pe Adrien imbracat in blugi negri si un tricou negru, stand pe o banca.
Marinete se duce spre el.
,,Buna Adrien!'' zice Marinette sigura pe ea, incercand sa para calma.
,,Marinette! Exact fata pe care o asteptam! Arati minunat.'' zice Adrien inrosindu-se, la fel facand si Mari.
,,Multumesc. Deci ce vroiai sa facem?''
,,Pai vroiam sa ne plimbam si sa vorbim. Vreau sa te stiu mai bine.'' spune Adrien incantat.
Adrien si Marinette se plimba prin aleea linistita a parcului din apropierea marelui Turn Effeil.
,,Deci Marinette...Uhh..Ai mai fost intr-o relatie? Scuze ca intreb asta..'' intreaba Adrien spargand tacerea.
,,Nu am mai fost intr-o relatie. Stii, sunt o fata foarte neindemanatica si nu sunt la fel de populara sau frumoasa ca celelalte fete, si uneori ma gandesc ca nimeni nu ar vrea sa fie intr-o relatie cu mine...''zice Marinette trista.
,,Poftim? Marinette, esti o fata minunata! Tot ce conteaza este ca esti buna si te gandesti mereu la ceilalti si vrei ca totul sa fie bine pentru ceilalti!! Crede-ma, chiar daca esti neindemanatica, eu cred ca esti perfecta.'' zice Adrien, punandu-si mainile pe umerii lui Mari.
Marinette roseste si zambeste.
,, Dar de ce nu ai intrebat-o pe Chloe daca vrea sa iasa cu tine? Ea e frumoasa si... bogata.'' intreaba Marinette.
,, Marinette! Mie nu imi place de Chloe. Chloe este o inganfata, caruia ii pasa numai de ea insusi si unghiile ei. Plus ea nu are o inima si un suflet asa de buna ca tine!'' exclama Adrien.
Chiar atunci, Adrien o saruta pe Marinette care roseste puternic. Cu Orasul Luminilor in spate cei doi se saruta pentru 10 secunde.
STAI LEGGENDO
Miraculos: Adrien si Marinette
FanfictionAdrien o intreaba pe Marinette daca ar vrea sa iasa cu el. Poate relatia lor sa fie stabila?