Marinette POV
Ne trezim cu totii la ora 8:30. Eu si Alya pregatim un mic dejun minunat. Plecam in Tenerifeeeeeee!!! Woooooo! La masa avem: oua ochiuri, rosii si castraveti si un iaurt de capsuni cu fistic. Miam! Apoi noi, fetele, ne ducem la baie, sa ne pregatim. Am facut un dus mai devreme. Ne spalam pe fata, pe dinti si apoi ne facem machiajul. Simplu, pentru ca nu vrem sa ne tencuim fetele in avion. Eu imi prind parul in coc, iar Alya isi face o coada. Apoi ne imbracam. Eu:Imi place muuult cum m-am imbracat! E vara, e sezonul culorilor. Apoi o ajut pe Alya sa aleaga niste haine dragute, dar in stilul ei.
Alyei nu ii place sa poarte culori a mine, ci ii place sa poarte negru, bej si gri. Totusi, hainele ei sunt suuuper. "Uuu, imi place mult tricoul asta. Si sandalele." zice Alya, apoi se intoarce spre mine. "Wow, Marinette! Arati super! Asa de colorat!" ma admira ea. "Pai, e sezonul culorilor." ii zic, aranjadu-mi bratarile pe mana. Apoi luam geamantanele noastre, al meu, unul negru, pe care scrie Marinette cu un marker roz aprins, iar al Alyei, unul verde fosforescent, cu un lacat in forma de stea la fermoar. Le ducem afara, unde Adrien si Nino ne asteptau. Adrien purta bermude de blugi albe, un tricou turcoaz, adidasii lui negri si ochelari negri de soare pe cap. Nino purta bermude negre, un tricou alb, adidasi albi, ochelari ca ai lui Adrien la ochi si ca de obicei, o sapca rosie pe cap.
"Fetelor, veneati azi? Sau va asteptam pana maine?" spune Nino punandu-i geamantanul Alyei in masina lor. "Staaai, ca veneau saptamana viitoare." zice Adrien punandu-mi geamantanul in masina noastra. Amandoi rad ca apucatii. "Ce, am stat numai o ora! Stii, puteam sa stau si mai mult!" spun eu inghiontindu-l pe Adrien jucaus. Eu si cu Adrien ne urcam in masina noastra, iar Alya si Nino pornesc spre aeroport in masina lor, in fata noastra. Ii strang mana lui Adrien. "Abia astept!" zic entuziasmata. Adrien era atent la drum, dar imi raspunde dragut. "Am planificat-o special pentru tine. Stiam cat de mult iti place Tenerife. Te iubesc." imi zice, uitandu-se la mine, cat timp stateam la semafor. "Si eu." ii zic fericita. Ma uit in ochii lui verzi, iar el in ochii mei albastrii. Nu observasem ca e verde la semafor, deci statusem acolo vreo 10 secunde, pana a claxonat unu' din spatele nostru ca un disperat si noi am tresarit, iar Adrien a mers rapid pana la aeroport.
__________
Suntem in aeroportul din Tenerife. Am ajuuuuns!! Acum Alya imi spune despre plaja din Tenerife, iar eu o ascult si ma uit dupa geamantanul meu. Zaresc toate patru geamantane si le atrag atentia tuturor. Fugim si le luam fix inainte sa plece pentru totdeauna. Apoi mergem cu limuzina lui Adrien pana la casa noastra pe plaja. Adrien a organizat totul. Ne alegem camerele. Eu si Adrien avem balconul cu vedere la mare. Nino si Alya au balconul cu vedere la oras. Ambele sunt frumoase. Acum soarele apune, asa ca orasul este plin de lumini colorate si muzica. Eu admir apusul soarelui. Apoi Alya ma cheama in sufragerie. Eram doar noi doua, Adrien si Nino erau in oras, planificau ceva secret pentru maine. "Auzi, fata, hai sa ne facem de cap!" spune Alya entuziasmata. "Binee! Buen Venido DISTRACTIE! Hai pe plaja." zic eu. Ne luam un hanorac peste, pentru ca era putin racoare. Ne punem pe nisipul fin si admiram privelistea minunata.
"Stii, ma intreb ce planifica baietii." ii zic eu Alyei. "Mdaa, eu zic sa ii lasam sa faca ce vor, maine eu vreau sa merg la shopping si la plaja. Te bagi?" spune Alya jucandu-se cu un pumn de nisip. "Ma bag!" zic si batem palma. Apoi strigam impreuna, sa ne auda toata plaja....
"TENERIFEEEEEEEEE!"
_________
hey. sunt eu. scuze ca postez asa tarziu. ma bucur ca am ales Tenerife, mi-as dori sa merg acolo. e asa de smecher. ma roog, multumesc Alexutza1994 , aka Lexia, pentru ca m-a ajutat cu ideile mele nebune. hai va pwp.❤️
STAI LEGGENDO
Miraculos: Adrien si Marinette
FanficAdrien o intreaba pe Marinette daca ar vrea sa iasa cu el. Poate relatia lor sa fie stabila?