Marinette se asaza pe o piatra mare, de pe plaja. Se uita in gol la valurile care se izbeau de mal. Incepe sa planga, plansetul ei auzindu-se ca un ecou.
Perspectiva lui Adrien
Fug dupa Marinette. O urmez in liniste. Atunci o vad ca se asaza pe o piatra. Se uita in gol la valuri. Plansetul ei se aude in toata plaja ca un ecou asurzitor. Nu stiu cum... Imi dadeam seama ca vrea sa fie singura. Dar nu vroiam ca ceva rau sa se intample, asa ca ma asez langa ea.
-------------------------------
Adrien se asaza langa Marinette. O imbratiseaza. Marinette plange pe umarul lui, facand hanoracul ud.
,, Marinette. Spune-mi ce s-a intamplat." spune el, cu inima rupta vazand-o asa.
Fata ii povesteste totul printre lacrimi. Atunci, Adrien o saruta pe Marinette. Mari ramane socata. Dar saruta inapoi. Cei doi raman asa pentru 5 minute. Apoi Adrien o mai imbratiseaza odata, iar sangele din buza ii curge pe hanoracul lui. Adrien observa ca Marinette tremura de frig si ii da hanoracul.
,,Me-mersi." murmura Mari.
|||||||||||||||||||||||||||||||
ZIUA URMATOARE
Excursia este anulata. Vremea este urata, si este anulata din cauza evenimentelor urate. In bus Marinette se gandeste la ce a spus Sabrina:,, Cofetaria nu va mai exista" .Incearca sa isi alunge gandul negativ, dar nu poate.Cand ajunge acasa, Marinette vede o limuzina exact ca a lui Adrien. Fata intra in cofetarie cand isi vede parintii discutand cu... Gabriel Agreste?!
STAI LEGGENDO
Miraculos: Adrien si Marinette
FanficAdrien o intreaba pe Marinette daca ar vrea sa iasa cu el. Poate relatia lor sa fie stabila?