Marinette POV
Ma plimb cu Alya, Adrien, Nino, Evelyn si mama in parc. Suntem din nou reuniti. Viata mea a luat o intorsatura frumoasa. Acum, tot ce mai e ramas e sa imi gasesc tatal. Tom. Ugh, imi e asa de dor de el. Purtam un maiou crem, blugi albi si conversi. Alya purta un tricou alb, pantaloni scurti albastrii inchis cu tinte si adidasi roz. Evelyn purta ca de obicei blugi, un tricou negru, sacou inchis la culoare, cercei verzi si ghete cu toc. Mama purta un tricou albastru inchis si blugi cu tocuri. Baietii purtau bermude si un tricou cu guler rosu sau alb. Ne dam in roata, mancam inghetata si ne distram. Soarele apunea, cand o lumina alba din tufis ma atrage. Curiozitatea creste in mine. Sa merg acolo? , ma intreb. Nu, poate este doar imaginatia ta, sau daca nu e imaginatia ta, de ce te-ai duce? , imi spune ingerul de pe umarul drept. Mergi acolo! Ai decat o viata de trait, nu? , imi spune micul diavol de pe umarul stang. Decid sa il ascult pe diavol.
"Mama, am vazut ceva acolo. Asteapta-ma." ii soptesc la ureche. Ea incuviinteaza si le spune tuturor ca merg la toaleta. Ma avant in mica padure de langa parcul de amuzament. Frunzele imi zgarie bratele, dar ma las ghidata de lumina. Lumina ma ghideaza din ce in ce mai adanc in padurice, si ma gandesc sa plec. Dar atunci cineva ma atinge pe umar. Tresar si dau sa tip, dar cand ma intorc, o fata familiara imi apare in minte. Tata. Tom. El.
"Tata...?" soptesc incet. El da din cap. Ma arunc in bratele lui si las o lacrima sa curga. "Doamne, Marinette. Mi-a fost asa de dor de tine. Te iubesc." imi spune. "Si eu te iubesc, tata." ii zic fericita. Iesim din padurice. Purta pantaloni lungi negri, un tricou gri inchis si o geaca de piele. Cand ies la lumina, pe trotuar, mama se apropie de noi si ne ia in brate. Vai, cate de mult mi-a fost dor de o imbratisare dulce. Alya, Evelyn, Nino si Adrien se apropie de noi si le spun ca in sfarsit mi-am gasit familia. Familia mea. Acum, sufletul si inima mea e completa.
____________
Hey! Deci, am scriiiis! Sper sa va placa. Va pwp pe toti, si lectura placuta!❤️❤️❤️❤️❤️
STAI LEGGENDO
Miraculos: Adrien si Marinette
FanfictionAdrien o intreaba pe Marinette daca ar vrea sa iasa cu el. Poate relatia lor sa fie stabila?