Capitolul 45 -Noi eroi-

352 25 6
                                    

Marinette POV
Ma trezesc linistita de dimineata. Razele soarelui lumineaza camera. Adrien dormea ca un ingeras. Ora 10:00. Sa-l trezesc? Mdeaaa. Plan. Strig cat de tare pot. Muahahahahah. Ok.
"TREZIREAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!" strig extrem de tare. Adrien se trezeste si este panicat. "Da! Ce? Unde?" se intreaba el. Apoi se uita la mine enervat. Se arunca pe mine dintr-o data si ma gadila rau. Eu rad ca o apucata. "Ah.. Adrien, inceteaza hahahahahhahaaa, nuuu! Hahaha! Aaaahahaha!" incerc sa spun eu. Intr-un final se opreste. "Hey! Stii ce ar fi distractiv? Hai sa ne transformam si sa patrulam!" imi spune Adrien. "Super idee." zic. Adrien se transforma si eu la fel apoi iesim pe geam. Ne asezam pe un acoperis. Ma uit la cerul senin. Ma intreb daca parintii mei sunt fericiti acolo unde sunt. Gata, gata. Il iau in brate pe Chat.
Chloe POV
Stau linistita pe patul meu. Imi fac manechiura si ascult muzica.

Chiar atunci o chestie micuta apare in fata mea. Arata ca o albina. Avea ochi negri si draguti.
"Huh?! Ce esti tu?" intreb eu. O ating putin. "Buna! Sunt Bubble, un kwami. Iar tu de acum vei fi un super erou. Queen Bee. Vei face echipa cu Ladybug si Chat Noir, bineinteles Adrien si Marinette. Arma ta este un pistol negru, gloantele lui il ametesc pe akuma. Puterea ta este: un roi de albine care il imobilizeaza pe akuma. Miraculousul tau este bratara aceasta din aur." spune Bubble. "Suuuper! De acum voi fi si eu o super eroina! Stiu ca nu pot sa le spun cine sunt." zic eu entuziasmata. Imi pun bratara la mana. "Bubble, do your job!" strig eu. O lumina galbena imi invaluie corpul.

 O lumina galbena imi invaluie corpul

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Pistolul imi era agatat de curea. Il iau in mana si ma prefac ca trag. Smecher.
Alya POV
Stau pe sezlong. Ma bronzez la soarele arzator. Cand sa imi iau smoothie-ul de portocale, vad o chestie mica si draguta in fata mea. Arata ca o vulpe. Avea ochi portocalii. "Dumnezeule? Esti cumva ce cred eu ca esti?" o intreb pe chestie. "Sunt un kwami si ma cheama Paws(baiat). Acum tu vei fi Volpina un super erou. Vei colabora cu Ladybug si Chat Noir, Adrien si Marinette. Puterea ta este sa zbori. Arma ta este un fluier care iti foloseste ca o sabie. Ca sa stii, mie imi e foame cateodata si mananc numai mango." imi zice Paws. "Suuuper! Nu pot sa le spun cine sunt!" zic. Ma ridic fericita. "Paws, paws out!" strig. O lumina portocalie ma invaluie.

 O lumina portocalie ma invaluie

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Suuper!

Miraculos: Adrien si MarinetteDove le storie prendono vita. Scoprilo ora