Adrien o gaseste pe Marinette lipita de peretii unei case. Baiatul fuge spre ea, care continua sa planga in hohote.
,, Marinette! Nu mai plange. Nu crede ce spune Chloe despre tine. Chloe este rea. Te rog nu mai plange, hai sa te duc acasa la tine."
,,M-Mul-tu-mesc A-Adrien..." spune Marinette printre lacrimi.
Chloe ii vede pe cei doi indreptandu-se spre casa lui Marinette." Ii voi cere scuze maine la scoala." spune Chloe simtindu-se mizerabil.
--Acasa--
Perspectiva lui Marinette
(scriind in jurnal)
"Astazi ziua a luat o intorsatura oribila. Eram la photoshoot cu Adrien, luam o pauza. Chloe vine si imi adreseaza insulte. Plang, iar rimelul mi se prelinge pe TOATA fata. Am fugit de acolo ca o lasa in loc sa ma cert cu nesimtita. Apoi Adrien fuge dupa mine si ma aduce acasa. Nu pot sa cred cum unele persoane pot fi asa de rele, Chloe! Chiar maine ma voi duce la ea si ii voi spune TOT ce cred eu despre persoanele ca ea!"
-------------------------------
Perspectiva lui Adrien
,,Nu pot sa cred ce proasta si nesimtita poate fi Chloe! Saraca Marinette!" strig eu infuriat
,, Auzi, Adrien? Eu cred ca tie iti place de Marinette!" zice Plagg facand pe desteptul.
,, Pai... da. Dar tie iti vine sa crezi asa ceva?! Mari a avut motive sa planga asa si sa fuga! Na-i vazut cum plangea cand am dus-o acasa?" exclam eu.
,, Ce pot zice, Adrien. Oamenii sunt rai. De aceea eu prefer Camembertul, este cel mai bun prieten." se umfla in pene pisica.
-----------------------------
Luni, la scoala.,,Marinette? Ai patit ceva? Ai cearcane, ochii tai sunt in lacrimi si rosii!" o intreaba Alya pe Mari.
Fata incepe sa planga si ii povesteste tot ce s-a intamplat.
,, LINISTE! Copii, azi mergem intr-o tabara de 2 saptamani. Va dau 4 ore la dispozitie sa mergeti acasa si sa va faceti bagajele. Hai, rapid!" tipa Doamna Bustier.
Marinette fuge acasa si incepe sa isi faca bagajele. In timpul acesta, la usa cofetariei apare Chloe.
,, Ma scuzati Dn. si Dl. Dupain-Cheng. As dori sa vorbesc cu Marinette pentru 30 de minute, daca nu va deranjeaza." zice Chloe cu o fata trista.
STAI LEGGENDO
Miraculos: Adrien si Marinette
Hayran KurguAdrien o intreaba pe Marinette daca ar vrea sa iasa cu el. Poate relatia lor sa fie stabila?