Capitolul 11 -O luam de la capat-

722 47 6
                                    

,,Juleka, Lila si Sabrina, va rog sa veniti ACUM in dormitorul nr. 70." le spune dn.Bustier exigenta.
  Cele 3 rele au ajuns in dormitorul 70 care este de fapt dormitorul lui Marinette Alya si Chloe. Juleka purta sport-bra si pantalonasi scurti, Lila purta un tricou roz si pantaloni foarte scurti si Sabrina purta o rochie de plaja.
,, Ma scuzati dn. Bustier, dar ce cautam in dormitorul acestor vaci?"intreaba Lila aroganta, facandu-le pe prietenele ei sa rada.
,, Lila Bórea(am inventat numele)!! Nu ai dreptul sa vorbesti asa cu colegele tale. Cand ajungem inapoi la scoala, te vei duce frumusel la Dl. Damocles, sa iti sune parintii, sa fii suspendata pentru 2 zile. Si voi domnisoarelor? La fel! Va rog sa va cereti scuze lui Marinette Chloe si Alya! Numai din cauza unor neobrazate, Alya Cesáire nu va mai putea vedea, iar Marinette Dupain-Cheng va avea in continuare nisip in ochi, gura si o uriasa vanataie pe fata, plus nasul spart. Iar toate 3 vor ramane cu insulte oribile in minte.
,, Scuze proastelor. Ma mir ca parintii vostri v-au nascut! Chloe, André, tatal tau cred ca s-a nascut ,,Printul Gunoiului"! Alya Cesáire, sa nu te mai vad cu ochelari in scoala, caci poate o ii vezi sparti, iar tu Marinette, s-ar putea ca porcaria aia de cofetarie sa nu mai existe!! Sa stai pe strazi, cu familia ta de 1 leu, printre sobolani, ca acolo iti e locul! Scuze, ca nu imi pare rau!!" spun cele 3, razand.
Lui Marinette i s-a oprit viata in acel moment. A simtit cum cade in gol. Cum inima ei se sparge in milioane si milioane de bucati. Alya simte cum se prabuseste. Chloe simte cum o sageata ii strapunge inima. Chiar atunci Marinette incepe sa planga atat de tare incat simtea ca toata lumea o auzise, apoi o luase la fuga pe hol. Cele 3 scorpii se duceau inapoi in camera lor. Cand au vazut-o pe Marinette i-au pus piedica. Mari a cazut pe podea facandu-si inca o vanataie pe fata, curgandu-i sange din cot, genunchi si buza. Juleka rade impreuna cu Lila si Sabrina.
   In timpul acela din cauza lacrimilor si nisipului ramas in ochi, Marinette nu mai vede deloc bine. Fata se impiedica pe scari, lovindu-se la celalt genunchi, curgandu-i si mai mult sange. Incepe sa planga si mai tare. Adrien o aude, si iese pe hol. O vede pe Mari care plange si este lovita. Atunci, lui Adrien inima ii sta in loc. Fuge dupa ea.

Miraculos: Adrien si MarinetteDove le storie prendono vita. Scoprilo ora