DIMINEATA URMATOARE
Adrien POV
Ma trezesc de dimineata singur in pat. O vad pe Marinette imbracandu-se in blugii ei negri si hanoracul ei rosu.
"Neatza printesa." spun eu ridicandu-ma din pat. Ma duc la ea si o sarut pe frunte.
"Neatza ciufulici." imi spune ea. Ma imbrac, ma spal si apoi mergem amandoi jos, sa mancam. Madam Rossini ne aduce omleta cu cascaval si sunca. Ne ducem la scoala pe jos.
_______
Marinette POV
Cand ajungem la scoala sunt intampinata de Sabrina si Lila.
"Marinette, ne pare rau ca am fost rele cu tine, hai ne ierti?!" spun ele, lingusindu-ma. Ceva parea ciudat. Nu mi se parea ca sunt serioase.
"Fie..." zic suspicioasa. Apoi ma asez in banca cu Alya. Ea e la fel de suspicioasa ca mine.
________
Sfarsitul zilei.
"Adrien, merg pana la baie, asteapta-ma!" spun eu. Eram singura, asta e cea mai proasta parte. Ma spalam pe maini si dadeam sa ies, cand cineva imi pune o punga neagra pe fata si imi pune banda adeziva la gura. Incerc sa tip dupa ajutor, dar tipetele imi sunt innabusite de banda adeziva. Incep sa plang. Acel "cineva" ma trage de mana si ma duce intr-o camera intunecata. Ma prinde in lanturi si imi da jos punga de pe cap, dar nu si banda adeziva. Persoana isi da jos masca neagra pe care o purta si o arunca intr-un colt. Acea persoana era...
___________
hey
sunt eu
sunt diabolica!! pariati pe cine vreti in commenturi!! Va pwp pa!❤️❤️❤️
STAI LEGGENDO
Miraculos: Adrien si Marinette
FanfictionAdrien o intreaba pe Marinette daca ar vrea sa iasa cu el. Poate relatia lor sa fie stabila?