Capitolul 31 -Intrebari printre gratii si moarte dificila-

530 39 8
                                    


Marinette POV
Ce?! Ce se intampla?! Unde sunt? Si de ce e Chat Noir deasupra mea?
-Chat! Ce dumnezeu faci deasupra mea? Si de ce sunt ranita peste tot? intreb eu.
-Marinette trebuie sa mergem acasa. Iti voi explica. 
Ajung acasa cu Adrien. Apoi ne asezam pe pat. El ma ia i  brate si ma pupa pe frunte. Ofteaza adanc.
-Marinette, ai fost akumatizata. imi spune. Eu atunci am luat o gura de apa. Cand am auzit asta am scuipat tot din gura.
-WHAAAAAT?! tip eu.
-Dap, si voiai sa o omori pe Lila. Pana te-am sarutat eu si gata. spune el calm. Dar zambea trist.
-De ce voiam sa o omor?
-Pentru ca... . incepe el.
-Aa, da... . zic eu si incep sa plang din nou. Il iau in brate pe Adrien cat mai strans. El ma saruta scurt.
-Nu fi suparata printesa. Te-am razbunat, cat de putin, cred ca o sa te faca fericita. imi zice.
-Ce?
-Lila a fost dusa la inchisoare, si astazi o sa o vizitam, cu politistul.
-Ok. zic eu.
Dupa ne imbracam. Eu imi iau ghetele mele de ploaie negre (ploua), pantalonii negrii de piele, un pulover gros negru si geaca de piele neagra. Imi iau si poseta mea gri in care imi pun telefonul si cheile de la masina. Adrien se imbraca in blugi negri, bluza cu maneca lunga neagra, hanorac gri si adidasi Nike negri. Eu si cu Adrien iesim din casa tinadu-ne de mana. Mie imi curge o lacrima in timp ce Adrien conduce masina si se uita constant la mine. Imi sterge lacrima si imi zambeste.
-Totul o sa fie ok.
-Multumesc iubitule. ii zic si imi pun mana peste a lui. Cand ajungem la inchisoare, politistii ne saluta. Noi intram acolo si stam la receptie. Doamna de acolo ne cheama.
-Buna dimineata, copii! Ce doriti?
-Eu sunt Adrien Agreste. Ea e Marinette Dupain-Cheng. Am venit sa vizitam incarcerata Lila Borea. spune Adrien.
-Ok. O sa va conduca colegul meu. zice doamna draguta si ne arata un domn prietenos, dar si serios.
-Buna ziua! Sunteti cumva Adrien Agreste si Marinette Dupain-Cheng?
-Desigur. spun eu.
-Urmati-ma. imi zice.
Trecem printr-un hol prin de hoti sau criminali. Unii cred ca stateau de ceva timp acolo. Un barbat musculos se dadea cu capul de gratii. Altii au inceput sa vorbeasca singuri. Altii pur si simplu pareau lesinati. Ne oprim in fata celulei Lilei. Avea un costum portocaliu care ii era foarte mare. Avea sprancenele atat de arcuite incat m-am si speriat. Ochii ii erau ingustati, dintii ii avea la iveala, iar pe urechi mai avea putin si iesea fum. Pe scurt, clocotea de furie. Cand ne-a vazut s-a facut si mai furioasa. Cred ca ma uraste TOTAL. Stai, nu cred, STIU! Politistul ii face semn sa vina. Doamne, deci cand trece pe langa mine, ma iau fiorii, de parca m-ar omori si pe mine! Mergem intr-o camera in care sunt trei scaune, o masa si o mica celula in care sa stea incarceratul. Cred ca trebuia sa o audiem. Lila se duce in celula. Politistul incuie usa si isi pune cheia in buzunar. Mie imi curge o lacrima, dar apoi imi arcuiesc si eu sprancenele si fac un "grrr".
-Lila, spune-ne macar ce te-a determinat sa omori. intreaba plotistul. Lila se lipeste de gratii si se uita la mine sfidator. Eu ii intorc privirea.
-Aceasta proasta m-a determinat sa ii omor porcariile de parinti. MI-A STRICAT VIATA!! tipa ea revoltata si vrea sa iasa printre gratii. Adrien se ridica in picioare si isi tranteste mainile pe masa. Politistul se ridica si el si o impinge pe Lila inapoi in celula.
-Eu ti-am stricat viata tie?! Hai recunoaste! De cand eram mici ma loveai, ma urai, ma jigneai, iar eu? Eu ce naiba ti-am facut?!! MI-AI OMORAT PARINTII CRIMINALO! PERSOANE DE AUR IN VIATA MEA! DE AUR! TE URASC! tip si bat cu pumnul in masa. Atat de puternic am dat incat am crapat-o putin. Adrien imi pune mana pe umar. Ma apropii de gratii cu iubitul meu langa mine.
-NU MA INTERESEAZA DE PARINTII TAI DE AUR! Bijuteriile mele de aur costa mai mult decat parintii tai prosti! DUMNEZEU TI-A DAT ULTIMA FATA DE PE RAFT!
-PROASTO! PARINTII TAI NU CRED CA TI-AU OFERIT CE MI-AU OFERIT MIE! CRED CA AI TAI AU FOST SILITI SA TE CREASCA! ii tip eu in fata. Ea iese nu stiu cum din gratii si imi da un pumn in fata. Fata mi se invineteste. Atat de furioasa sunt incat ii dau un pumn in coaste.
Lila POV
GRRRRR! Nu mai vreau sa fiu judecata! Mai bine nu traiesc! AAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Adrien POV
O vad pe Lila cum se indreapta spre politist. Ii smulge pistolul de la curea. Incarca pistolul, si-l duce la tampla si imi zambeste.
-Pa lume! zice ea. Ne face cu mana si ne zambeste fericita.
-NUUUUUUUUUUUUU! tip eu cu politistul. Prea tarziu. Se impusca. Sangele este peste tot.
Marinette POV
NUUUUUU! Lila s-a impuscat. Eu ma arunc in genunchi si cad langa sangele Lilei. Incep sa plang amarnic. Adrien imi pune mana pe umar si ma pupa.
-E numai vina mea, nu? zic eu.
-Nu este adevarat. Nu e vina ta. imi spune Adrien, iar politistul il aproba.
____________
hey. eu. dap. trist capitol, nu? nush de ce am omorat-o si pe Lila. offff. sper sa va placa.❤️❤️❤️❤️❤️

Miraculos: Adrien si MarinetteDove le storie prendono vita. Scoprilo ora