Vyjeli jsme...
To auto mělo krásný zvuk.
Všude krásná krajina, to mi chybělo...,,Mio, nemůžeš zpomalit?" Řval na mě Mike. Měla jsem puštenou hudbu a to docela nahlas. Trap:3
,,Buď ticho a užívej si to!" Křikla jsem na něho zpátky a přeřadila.
,,Mio jedeme 180! Zpomal kurva!" Držel se sedaček a snažil se být v klidu. Ne nedařilo se mu to.
,,Jáj.. ty nebudeš ticho." Schválně jsem šlápla víc na plyn a vypla rádio.
,,Tak co spokojený?" Řekla jsem a silně držela volant. Vlasy mi lítaly všude.
,,Ne, říkal jsem jeď pomaleji ne vypni rádio." Tvářil se dost ublíženě.
,,Fakt? Já myslela že si chtěl vypnout rádio." Smála jsem se mu.
,,Mio ... ty jsi malá potvora víš to?" Prohlížel si svůj odraz ve zpětném zrcátku.
,,Ja vím, proto mě miluješ." Vtípkovala jsem dál.
,,Ne nemiluju...spletl jsem se." A usmál se na mě.
,,Co?!" Vyhrkla jsem a prudce zabrzdila. Mike se silně přehoupl dopředu, až narazil do stropu auta.
,,Mio! Co blbneš?!" A třel si to bolavé místo na hlavě.
,,Ty mě nemiluješ?!" Vyhrkla jsem na něho.
,,Mio..to byl vtip:D jasně že tě miluju:3" a posadil se líp do sedačky.
,,Debil vole.-. Musíš vtipkovat?" Nasraně jsem se zase rozjela.
,,Nemusíš mi říkat debile." Nejvíc mě provokuje jeho úsměv. Jak on se usměje..aww:3 to by ho člověk sežral.
,,I hate you." Řekla jsem potichu.
,,I love you." A propetl mi svoje prsty těmi mými.
,,Ach jo...to je beznadějný s tebou.." sykla jsem.
,,Zlato..to protože vždy vyhraju co?" Udělal na mě zamilovaný ksicht.
,,Ne umíš provokovat." Řekla jsem mu s úsměvem.
###
Byli jsme na místě, kde neroste žádný strom..jenom tráva. (Žádný dvojsmysl pls:D) Prostě pustá pláň. Nejlepší místo na ježdění. Tady to rozjedu..
,,Mio fakt to chceš zkusit?" Řekl na mě Mike a divně koukal.
,,Jo srabe." A sedla jsem za volant.
,,Nejsem srab.. jenom se o tebe bojím .. to je tak špatný?".. koukal jak bych spadla z višně.
,,Dobře.. není:D Nech mě to zkusit prosím." Zaškemrala jsem a dívala se na něho.
,,Fajn...ale opatrně." Vylezl z auta a postavil se na okraj cesty.
Uprostřed cesty stál skokánek. Chci to skočit.
,,A Mio?" Zaklepal mi na okno Mike.
,,No?" A otevřela okno.
,,Ať tě nenapadne jít na ten skokánek."
,,Miku.-. Rlly? Fakt? To si nemůžu to skočit?" Řekla jsem a dupla do volantu rukou.
,,Ne nemůžeš.. ať se ti nic nestane."
Zavřela jsem okno a rozjela auto. Ten skokánek aww:3 skočím to..ať se to Mikovi líbí nebo ne. Chci to zkusit.. a zkusím to!
Vyjela jsem...Mike po mně koukal ...viděla jsem to.
První jsem zajela menší kruh na rozjezd. Potom větší kruh. Zamnou se výřila oblaka prachu... teď ten skokánek je na řadě. Zkusím to.
Nasměřovala jsem auto na skokánek. Mike asi tušil co udělám. Rozjela jsem to, a vyjela. Už to bude! Už teď poletím! Jo..
Teď! Letěla jsem vzduchem a užívala jsem si to. WAU!:3 krásný pocit. Dopadla jsem a zabrzdila. Mike se tvářil udiveně. Vylezla jsem z auta a sedla si na kapotu.,,Mio! Ty si to fakt skočila?" Přiběhl ke mně a obejmul mě.
,,Nejsem žádný béčko." A obejmula ho ještě víc.
###
Takže holá!:D
New díl:3
Řekněte mi upřímný názor na tyto díly. Co se vám líbí a co ne? A co mám zlepšit? Lidi a aktivita prosím:D A ještě jedno... tento příběh má 1K přečtení. DĚKUJU:3
ČTEŠ
Kluk z Internetu? DOKONČENO
RomanceJednoho dne ji napíše, neznámý kluk.. Co asi chce? ... To se dozvíte tady! :3