Přistiženi?

2K 100 0
                                    

,,Hej vy dva! Pojďte nám pomoct s kufry!'' Křikl na nás Rikky.

,,Ach jo..ani nás tu nikdo nenechá o samotě.'' Vzdychla jsem a pomalu odcházela. Mike mě chytil za ruku a přitočil si mě ke mně. ,,Lass neboj...dočkáš se.'' šeptl mi do ucha. Chytl mě za ruku a šli jsme pro ty kufry. Vzala jsem si svůj černobílý kufr a šla k chatě. Nemohla jsem se přestat dívat na ten vodopád. ,,MIO!!'' zakřičela na mě Steff. Vběhla jsem rychle dovnitř za ní co se děje. Našla jsem ji uprostřed pokoje. ,,Co je Stefanie?'' Vytřeštím na ni oči a opřu se o zeď. ,,Mio! Tento pokoj si beru já s Rikkym.'' Nemohla jsem uvěřit že mě volá kvůli takové kravině. ,,Vezmi se jaký chceš .... bože, musíš mě kvůli tomu volat?'' Vzdychla jsem a šla pryč.  Opět jsem si vzala svůj kufr a mířila do nějakého pokoje. Wau! S otevřenou pusou jsem se procházela po pokoji. Naproti byl vidět ten vodopád. Bylo to něco neuvěřitelného! Postel jsme měli postlanou do bílé barvy. Na zdi visely různé fotografie párů, co tu byli před námi. Pokoj byl ještě hezčí než si vybrala Stefanie. Byl hodně sladký.. všechno ladilo do černobílé barvy. Viděla jsem koupelnu, menší kuchyň a malý balkon. Stefanie s Rikkym bydlí až vzadu. Pro nás konečně výhoda... Šla jsem si vybalit , do skříně jsem naskládala oblečení a vybalila jídlo do ledničky. Ano brala jsem si i jídlo. Co když tu nebudou mít mé oblíbené? Musela jsem se nad tím zasmát. Když jsem měla vybaleno, sedla jsem si na postel a zapletla si copánky. Ať mě ty vlasy neotravují když budu plavat. ,,Zlato?'' křikl zase Mike na mě. ,,Nooo?'' ozvu se zpět, a držím si rukou copánek aby mi neutekl. ,,Bal si plavky jdeme plavat.'' A vjížděl do pokoje s kufrem. ,,Už? Super!'' Usmála jsem se na něho, a ze skříně vybrala modrobílé plavky. Šla jsem do koupelny, a tam si je oblékla a zase si dala na sebe oblečení. ,,To ses nemohla převléct tady u mě?'' Vzhlédne ke mě Mike , jak jsem přišla zpět do pokoje. ,,Néé.'' Věnovala jsem mu úsměv a šla ke Stefanie do pokoje. Pomalu jsem šla k jejím dvěřím. Zastavila jsem se a chtěla šáhnout po klice ale.. Uslyšela jsem trochu vzdychy...aha.. proč ne teď že? Řekla jsem si potichu. Šla jsem zpět do pokoje. Vzala jsem do ruky telefon.

Mia:  Až to doděláte přijďte k vodopádu:D

Steff: Mio! My tu nic neděláme! A ok:D

Mia:  Jasně... uklízíte ponožky:D Slyšela jsem vás nejsem blbá:DD Neřeš to a potom přijďte.

Steff:  Si nemožná ..:DD Zatím.

###

Vzala jsem telefon a hodila ho do kapsy. Vyšla jsem před chatu, kde netrpělivě přešlapoval Mike.

,,Kde si byla? A kde jsou ti dva?'' Koukne na mě. ,,Ehm...Svěří se ti potom Rikky:D'' Zasmála jsem se. ,,Mio neštvi mě, kde jsou?'' Podíval se vražedným pohledem. ,,Jáj..fáájn... Trochu tam blbnou stačí? Zbytek si domysli, co asi ''dělají'' Mrkla jsem na něho a pomalým krokem jsme šli k vodopádům. ,,Děláš si prdel , že teď?'' A zasmál se Mike a přitom se díval do telefonu. ,,Ne:D je to fakt. Rikky ti to řekl už?'' A dívala se upřeně na něho. ,,Jo...nazveme to .. že ''uklízí ponožky.'' (Pozn. Vy víte co myslím:D) Hlasitě se rozesmál a díval se na mě. ,,Ani na to nemysli.'' Štouchnu do něho. ,,Ach Mio..'' Vzal mě za ruku a šli jsme dál. Po takové pískové cestičce. Všude ticho , jenom vodopád byl slyšet...

Přišli jsme k vodopádu. Tam jsme si sedli a pozorovali jak krásně voda stéká dolů. Představte si vodopád a pod ním krásné jezero (Viz. obrázek). O pár metrů dál je samotné malé jezero. Je tam klid, to mi povídal Mike. Svlékla jsem ze sebe triko a kalhoty a v plavkách stála nad jezerem. Bylo to asi 150m do vody. Trochu jsem se bála ale i přesto skočila. Vynořila jsem se a pozorovala Mike který už skákal zamnou. Opřela jsem se o vysoký kámen a čekala než Mike připlave. ,,Dívej kdo jde, dvě hrdličky.'' vtípkoval Mike a ukázal na Stefanie a Rikkyho jak jdou pomalu k nám. Stefanie po mě hodila vražedný pohled jako ve smyslu: To si vypiješ... Svlékli se do plavek a skočili za námi. Stefanie připlavala ke mně a byla nepříčetná. ,,Mio! Ty si nás poslouchala! Přiznej se!'' Vyjekla na mě, tak aby to kluci neslyšeli. ,,Myslíš že mám v plánu vás odposlouchávat?'' Smála jsem se jí , jestli to myslí vážně. ,,Chtěli jsme být chvíli spolu..'' posmutněla a koukala na vodopád. ,,Jasně.. sorry.'' dloubla jsem do ní, a musela jsem se potopit pod vodu a tam se pořádně zasmát. Ona si myslela že jsem ji odposlouchala nebo co. Někdo na mě skočil a držel mě. Začala jsem kopat nohama a vyšilovat. Otočila jsem se pod vodou a viděla Stefanie jak mě drží. No počkej! Natáhla jsem ruce a začala ji silně lechtat. Vyhoupla jsem se zpět na hladinu a vydechla. Měla jsem v nosu vodu a možná na chvíli jsem přestala dýchat. ,,Si normální?'' Vypískla jsem na ní. ,,Neměla si poslouchat za dvěřmi.'' Položila si ruce na hruď a dělala chytrou. ,,Myslíš že mě to zajímá? Ne..jako sorry ne. '' Odplavala jsem od ní a sedla si na velký kámen a dívala se na přírodu.

,,Mio promiň..'' Zašeptala Stefanie a připlavala ke mně. ,,Já to tak nemyslela..'' Šeptala dál, ani nevím proč šeptala. ,,Jo dobrý neřeš to..'' řekla jsem a slezla z kamene zpět do vody. Objala jsem ji a plavali jsme ke klukům...

Kluk z Internetu? DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat