Ahoj:) Toto bude dlouhá část, doufám že vás bude aspoň trochu bavit:) Je to věnované pro jednoho milého a hodného člověka:) Je mi jasné že to číst nebude ^^ Proto bude taky smutnější konec:) Protože jsem právě toho člověka ztratila, klidně mě nechal jen tak:) ... Tato kniha bude i nadále pokračovat. Ale dost řečí, jdeme na to:)
###
Mike mě odnesl zpět ke klukům, kde jsme zpívali další písně. Byl to super večer, už jsem byla trochu unavená. Celý večer byl krásný a zítra jsme měli jet už domů. Moc se mi nechtělo jet... Bude mi to tady chybět. Ale za chvíli začínají ty závody a já musím začít trénovat. Zpět do chaty jsme odjeli asi kolem 3:00 ráno. Nemůžu uvěřit že ten týden tak utekl. Odemkla jsem dveře a společně se Stefanii jsme kluky daly do postele. Mike nebyl docela opitý za to co Rikky se sjel jak prase. Mike mě docela i vnímal takže věděl že jsme dorazili domů. Uložili jsme je, a se Steff jsme se šli ještě na chvíli projít po venku. Sedli jsme si na lavičku a dívali se na třpytící hvězdy. ,,Wau! Nádhera.'' Vydechla slovo Steff a koukla se na mě. ,,To teda ano.'' Kývla jsem k ní a dívala jsem se jak se usmívá. ,,Co říkáš na Evu?'' Zeptala se mě po chvíli a já úplně zkameněla co tím myslí. ,,No je docela fajn.'' Odpovím s úsměvem a naznačím ji , že o Evě nechci mluvit.
*Ráno*
Dávno jsme nachystali se Stefanii snídani a kluci ještě spali. Přišla jsem k Mikovi do našeho pokoje že ho krásně probudím.. ,,Dobré ráno zlato.'' Dala jsem mu jemný polibek na tvář , a on jen vstal a odešel.. Co jsem udělala špatně ?? Ptala jsem se sama sebe. Celý týden se choval normálně, krom dneška... Co jsem zase udělala?! Však se chovám mile... Přišla jsem do naši malé kuchyně, a přistoupila k Mikovi který stál u kuchyně a něco krájel. Přistoupila jsem blíž a obmotala jsem mu moje ruce kolem jeho pasu. ,,Co se děje zlato?!'' Vykřikla jsem na něho , jak se zase otočil a šel zpět ke stolu. Otočila se na nás i Stefanii která pomáhala Rikkymu napít se, protože měl kocovinu. ,,NIC se neděje!'' Zakřičel Mike a odešel pryč. Zmateně jsem koukala co se děje. Začaly mi téct slzy ... co jsem mu udělala?! Rychle ke mně přispěchala Stefanie a obejmula mě. ,,Zlato? Co se děje mezi vámi?'' Zašeptala mi do ucha. ,,Já nevím... do dneška byl normální.'' Vzlykala jsem a přitiskla si ji ještě víc. Odtáhla jsem se od ní. ,,Promiň já ti promočila tričko..'' Utřela jsem si slzy, a viděla jsem, jak jsem ji tam nechala mokré kolečko na rameni. ,,Nic se neděje zlato.'' Znova mě objala. Za chvíli přišel Mike s kufry. Měl svůj kufr.. ,,Odjíždím čau.'' Zabouchl za sebou dveře a odešel.
,,Co to má kurva znamenat?!'' Vykřikla jsem a běžela za ním.. Pozdě.. Nastartoval svojí červenou audinu , a couval dozadu. Zahrabal svými koly a odjel. Za mnou vyběhl Rikky , a rychle vytáčel Mikovo číslo na telefonu. Nic nebral mu to... ,,Co se to děje s ním?!'' Rozbrečela jsem se znovu a padla Rikkymu do náruče... ,,Pšššt, to bude dobrý.'' Hladil mě po zádech. Já jen vzlykala a přemýšlela co jsem udělala špatně... Přišla pro mě Stefanie , že mě hodí domů. Sbalili jsme si kufry a já jsem z pod postele, vytáhla fotku. Vyfotili jsme se s Mikem u vodopádu.. Chci to tady pověsit.. Vzala jsem si připínáček a pověsila to tam. Naposledy jsem se koukla na náš pokoj.. Vzdychla jsem a pomalu zavřela za sebou dveře. Rychle jsem vyběhla z té chaty.. Venku čekalo nějaké bílé velké auto. Bylo to BMW. Dveře se otevřely a z nich vyšel Luke. Měla jsem kruhy pod očima a sotva jsem viděla na cestu.
,,Proboha! Mio! Jak to vypadáš?!'' Rychle ke mně přišel a obejmul mě. Dnes je toho objetí nějak moc... Podlomily se mi kolena a já padla do náruče Lukovi. Už jsem neměla jak brečet... došly mi slzy... ,,Nedělej si starosti Luku.'' Kývla jsem na něho a pomalu vstávala na své nohy. ,,MIO! Mluv! Co se stalo?'' Zvednul mi bradu a díval se mi do očí. ,,Mike byl sprostý a odjel.'' Vzlykla jsem a odsunula se od něho. ,,Co?!'' Vykřikl a díval se zděšeně na mě. Já jen smutně pohlédla dolů na své boty. On si prohrábl vlasy a upřel zrak na mě. ,,Asi bych ti měl něco říct M.'' .. Já odtáhla zrak od země a koukla jsem na něho. ,,Hm?'' řekla jsem potichu.. ,,Včera.. jak si přišla zpět do sálu s Mikem.. tak tě tam nechal a odešel že?'' Podíval se znovu na mě a já jen lehce přikývla, a vyzvala ho ať mluví dál. Jestli vůbec to chci slyšet.. ,,No.. šel jsem potom za ním.. a slyšel jsem ho telefonovat.'' Dal si do vlasu ruku a za nějaké prameny zatahal. ,,A dál?'' Šeptla jsem. ,,Slyšel jsem ho... že ... že dnes odjede a možná se s tebou rozejde...'' Podíval se zpět na zem a byl zklamaný. ,,Co?! Že se semnou rozejde?'' Rozplakala jsem se znovu. ,,Nechci tě ranit Mio..'' Přišel blíž a obejmul mě. ,,Mluvil něco dál?'' Zašeptala jsem mu do ucha. ,,Jo...'' Vzdychnul. ,,Že se prý bude stěhovat pryč. Myslím že říkal do LA.'' Znovu vzdychnul a přitiskl si mě k sobě.,,Vezmu Miu autem domů.'' Kývl na Stefanie hlavou Luk. Stefanie se podívala na mě, jestli chci. Mírně jsem kývla a nastoupila do auta. Kde byli ostatní členi... Hned se začali vyptávat co se stalo a tak.. Vše jsem jim řekla. Byla jsem z toho na dně.. Proč by chtěl se semnou rozejít Mike?! Proč se chce stěhovat?! Hlavou se mi honili různé myšlenky. Opřela jsem se o okno a usnula.
Haha! Už tě nikdy nechci vidět! Podrazila si mě! Proto se stěhuji pryč! Užij si to tady... a to tvoje ''miluji tě'' si nech pro sebe krásko. Co jsem ti udělala?! VŠE!
Vytrhla jsem se ze spaní a rychle jsem dýchala. Těkala jsem očima kde to vlastně jsem. Poznala jsem svůj pokoj a vzkaz na malém stolečku.Až se probudíš a bude ti lépe napiš mi. Ahoj Luk^^
Pomalu jsem rozdýchávala ten sen.. a uvědomila si že je vlastně realita, že mě Mike opustil... Vstala jsem z postele, a šla ke skříni. Oblékla jsem si kraťasy a tílko. Vzala jsem si mobil a šla se projít ven.. Potřebovala jsem si vyčistit hlavu. Všude samé stromy.. Ptáci už utichli.. Bylo kolem 21:00 večer. Jen lampy začínaly svítit. Bylo léto takže ještě bylo trochu vidno. Byla jsem v parku.. a jen tak jsem se procházela, když v ten moment, jsem viděla to co jsem vidět nechtěla. Zatajil se mi dech, a začala jsem znovu brečet... Stál tam Mike s Evou a líbali se tam pod stromem. Jak si mě všimnul hned se otočil a díval se na mě. ,,Mio!'' Zakřičel.. To už jsem se já otočila a běžela zpět domů. Neviděla jsem na cestu přes svoje oči. Zakopla jsem a vyvrtla si kotník... ,,Kurva!'' Začala jsem vzlykat nahlas.. Mike byl ode mně daleko ... takže mě nemohl ani slyšet. Jen tak jsem tam ležela a nemohla jsem vstát. Proč mi to udělal?! Co jsem mu udělala?! Počkat není Eva jeho sestřenice?! Proč se cumlal se sestřenicí? To je divné... Potom mi lhal... nebyla to jeho sestřenice... určitě ne.. Ležela jsem tam na zemi a z očí mi tekly proudy slz...
###
Hii ^^ Tak jsem tu znovu s novou kapitolou:) Ano Mike a Mia.. už se asi dohromady nedají :/ uvidím... omlouvám se... že jsem to tak zkazila ...:( Ale chtěla jsem tam něco takového přidat. Tak se nezlobte:/ A jinak děkuji moc za 2000. přečtení! <3 Moc si toho vážím:33
ČTEŠ
Kluk z Internetu? DOKONČENO
RomanceJednoho dne ji napíše, neznámý kluk.. Co asi chce? ... To se dozvíte tady! :3