Od Lukova odjezdu uplynulo 12. měsíců. Nic se mezi námi nezměnilo.. Pořád si voláme, píšeme, skypujeme. A já mám pro něho menší překvapení. Chci ho jet navštívit na Floridu! Bude to úžasné! Právě teď si spolu skypujeme.
,,Jak se má moje maličká holčička?'' Usmál se na obrazovku, a já ji chovala v náručí.
,,Zlato, je celá po tebe.'' Usmála jsem se na monitor, a zpět na moji malou holčičku.
Neřekla jsem vám to že? Narodila se nám holčička. A právě s ní pojedu zítra na Floridu! Má už 5 a půl týdnu a je hodně šikovná. Jmenuje se Vanessa. Je to naše malá blondýnka. A Luke ji zítra uvidí! A já konečně uvidím jeho.. po 12. měsících!
,,Luku? Budu muset končit.. Musím jít ji nakrmit. Zítra ti zavolám.'' Usmívala jsem se, a pozorovala Luka, jak mě sleduje s jiskřičkami v očích.
,,Jistě lásko. Tak se zatím měj.''
,,Počkej!'' Zavřískla jsem a pozorovala Lukové zděšení.
,,Co se děje?'' Zeptal se , a rozesmál se na celé kolo. Protože jsem vypadla opravdu komicky.
,,Buď zítra doma.''
,,Proč?'' Zeptal se nedůvěřivě. A vyvalil oči.
,,Eh.. Prostě buď doma jo? A neptej se.'' Nechtěla jsem mu to říct... to by už nebylo překvapení..
,,Dobře.. ale ne že zase uděláš nějakou kravinu.'' Usmál se a mrknul na mě.
,,Jop , tak se mějte ahoj.''
,,Ahoj.'' A típnul to.
...
Neměla jsem ještě ani sbaleno. Malou jsem nakrmila , a spokojeně usínala v kočárku. Já jsem si vytáhla svůj černý kufr 'Adidas' a začala balit. Zabalila jsem tam vše co jsem potřebovala. Pro malou jsem samozřejmě zabalila taky. Nemohla jsem se dočkat! Poprvé.. jak jsme měli s Lukem sex, tak asi po třech týdnech jsem zjistila že jsem těhotná. A to už byl Luke pryč. Porodila jsem nedávno.. Docela to byla fuška ale dala jsem to! Luke byl nadšený. Kdo by ne? Je táta.. Konečně se dočkal!
...
,,Bé bé béé'' Ozvalo se uprostřed noci. Poznala jsem že pláče moje malá holčička. Rychle jsem vstala z postele a začala ji huštat v náručí. ,,Šššš. Neplakej.'' Utěšovala jsem ji. Často se stává, že malé děti se v noci budí a neustále pláčou. Moje máma je na mě hrdá s tátou. Jsem docela ráda.. Myslela jsem že to bude horší.. Že mi řekne , že jsem porodila v brzkém věku. Letos mi bude 20. let. Budu už konečně končit ze školou. ,,Podívej se princezno.. To je tvůj tatínek.'' Rozsvítila jsem malou lampičku, a podala ji z nočního stolku obrázek Luka a mě.
Přestala na chvíli plakat , a usmála se. ,,T-ta.'' Koktala roztomile. ,,Ano táta.'' Usmála se na ní a houpala ji. Koukla jsem na hodiny, a zjistila že už nemusím ani chodit spát. Bylo 3:17 a já zjistila že mi ve 4:50 letí letadlo. Pomalu jsem maličkou položila do postýlky, a utíkala se obléct. Meggie (pes) Dala jsem ji Stefanie ať se mi ní postará. Doma by mi udělala nepořádek. Oblékla jsem se do modrých džínsů , šedý svetřík s nápisem ''Newyork' , dále šedý šátek , bílé krátké tílko a k tomu hnědé botky. Byla už zima.. Takže byly skoro Vánoce! K tomu si akorát dám bundu, abych nenastydla a hotovo!
ČTEŠ
Kluk z Internetu? DOKONČENO
RomanceJednoho dne ji napíše, neznámý kluk.. Co asi chce? ... To se dozvíte tady! :3