Probudila jsem v teplém objetí. Podívám se, a vedle mě spokojeně spí Mike. Byl tak roztomilý jak spal.. Pomalu jsem vylezla z jeho obětí a šla otevřít okno. Sluneční paprsky pronikly dovnitř. Vzala jsem si věci a osušku a napsala na stůl vzkaz: Šla jsem k vodopádu se vykoupat. Mia..
Pomalu jsem zavřela dveře a zmizla z chatky. Ráno bylo už teplo takže jsem měla jenom plavky a triko. Všude už zpívali ptáci a bylo slyšet i šumění vodopádu. Nemohla jsem se dočkat až se vykoupu v té křišťálové vodě. Sundala jsem si triko a dala si plavky. S radostí jsem skončila do vody, vynořila jsem se a svoje vlasy odhodila stranou. Voda mi krásně osvěžila vlasy, byla studená po ránu. Potápěla jsem se a představovala jsem si , že bych tu zůstala na vždy. Bylo to tu nádherné ... Plavala jsem a pořád blbnula. Lehla jsem si na ten velký kámen , a vlasy si rozprostřela po celém teplém kameni, který už byl trochu nahřátý od slunce. Do očí mi svítilo sluníčko a já si užívala ten krásný pocit. Když najednou mi někdo zakryl oči. Pořádně jsem se lekla. Odkryl mi jeho dlaně z očí a já spatřila Mike. Najednou si mě vzal do náruče a držel mě v nich. Usmívali jsme se na sebe. ,,Mio, zadrž dech.'' ,,Pro-,?'' Už jsem to nestačila doříct , když semnou skočil do vody. Vynořili jsme se a já prskala vodu. ,,Si v pohodě?'' Zasmál se . ,,Musel si skákat že ano?'' Smáli jsme se. Potom mě chytl za ruku a sedl si semnou na břeh. ,,Miuš?'' Zeptal se a já vykulila oči, že mi takhle ještě nikdo neřekl. ,,No? Co se děje?'' Zachraptěla jsem se a opřela se o jeho rameno. ,,Dnes chceme jít na párty, půjdeš s námi? Vystupuje tam i zajímavá skupina.'' Pohlédl na mě a rukou si projel vlasy. ,,Já..eh..nevím.." řekla jsem tiše. ,,Je to dnes..." otočil se na mě, a z jeho vlasů mu stékaly kapky. ,,Ok , tak jo.'' Usměju se na něho a beru si osušku. ,,Kam jdeš?'' Vykulí na mě oči. ,,Mam hlad.'' Zasměju se. ,,Fajn, jdeme ty hladovče.'' Vzal mě za ruku a beželi jsme k chatě.
*V 17:00*
Za chvíli vyrážíme na tu ''párty.'' Nějak mě to ani nebere.. Nejradši bych si lehla do postele. Nemohla jsem se rozhodnout jaké šaty. Jestli černé nebo bílé.. A Miku tu zrovna nebyl, odjel pro nějaké pití. Vzala jsem do ruky telefon a vytočila jeho číslo. ,,No Mio?'' Ozval se. ,,Miku, dělej černá nebo bílá?'' Vypálila jsem na něho. ,,Proč?'' ,,Miku dělej.'' Byla jsem nervozní protože za chvíli jsme měli už jít. ,,Fajn, černé.'' Asi zrovna řidil.. ,,Ok díky, vybírám jenom šaty.'' Tipla jsem to. Měla jsem už jen 10.minut. Rychle jsem popadla černé koktejlky a mířila do koupelny. (Nahoře šaty- v mediích)
Dala jsem si lehký Make-up a pročesala si vlasy. Rychle jsem ještě popadla černé lodičky , a pár doplňku k tomu. Jeli samozřejmě s námi Rikky a Stefanie. Stefanie měla na oplátku bíle šaty. Potom jsem viděla kluky. Měli na sobě černé saka a Mikovi to hodně slušelo. Musela jsem si skousnout ret, jak jsem ho viděla. Když jsme stáli před chatou , přijela černá limuzína. Se Stefanie jsme vykulily oči. ,,Co limuzína?'' Vydechli jsme společně. ,,To bylo další překvapení.'' Mrkne na mě Mike. Nasedli jsme do limuzíny a jako na přípitek jsme dostali šampaňské. ,,Tak to si ještě dnes užijeme!'' Špitla mi Steff do ucha.
###
Ahoj:3 Tak jsem zpět s novým dílem! :3 Tento příběh má už 1,5K přečtení! WOW! Děkuju:33 Doufám že se vám další kapitoly budou líbit:)
ČTEŠ
Kluk z Internetu? DOKONČENO
RomanceJednoho dne ji napíše, neznámý kluk.. Co asi chce? ... To se dozvíte tady! :3