To je krása!

2.2K 105 0
                                    

*Další den*

Ráno jsem se zbudila. Mohlo být asi kolem 6.hodiny ráno. A kdo vedle mě nespal? Ano Mike... nechala jsem ho dnes u mě přespat. Ale varovala jsem ho, jestli něco zkusí tak uvidí. Spal jak ďábel.. a nic nevnímal. Jen tak jsem se převalovala a vzpomínala na včerejší projížďku. A tu nějakou ''dovolenou'' nebo o čem to plácal Mike. Kruci! Však se jede už dnes! Vyletěla jsem z postele , div jsem nezakopla a vrhla se do koupelny. Rychle jsem pustila vodu a nachystala si ručník. Vklouzla jsem do vany a nechala teplé kapky stékat po mojem těle. Rychle jsem se jenom opláchla a vylezla z vany. Dala jsem si okolo těla svůj ručník a šla zpět do pokoje, pro oblečení. Vytáhla jsem nějaké kraťasy a volné černé triko. Zase jsem zpět zalezla do koupelny a oblékla jsem se. Vyčistila jsem si zuby a šla si dát jenom lehkou řasenku. Rozčesala vlasy a mohla jsem jít. Máme týden prázdniny ve škole, takže můžu jet s Mikem na týden na tu dovolenou. ,,Vstávej Miku!'' A strhla jsem mu peřinu , co měl na sebe. ,,Co je?'' ptal se ospale Mike. ,,Dělej za chvíli chceš jet ne?'' Zapištěla jsem nízkým tonem a šla pro kufr. ,,Nemůžeš mě nechat vyspat?'' a pomalu vstával z postele. Přišel ke mně a obmotal si kolem mě svoje ruce. ,,Musíš si hrát na paní tajemnou?'' Zašeptal mi do ucha. ,,Jistě.'' a házela do kufru oblečení. ,,Zlato nedaří se ti to.'' mrknul na mě a zmizel v koupelně. ,,Podaří.'' procedila jsem mezi zuby a zavřela kufr. Huf stačí.. toho oblečení je až moc. Šla jsem dolů do kuchyně za mámou. ,,Mami?'' Viděla jsem ji jak si dělá kafe. ,,Ano Mio?.'' A dál se věnovala své činnosti. ,,Odkdy si tak brzo na nohou?'' zeptala jsem se a vzala si hrnek z poličky. ,,Nemůžu spát.'' odpověděla a šla pro konvici která už ohlašovala že můžeme zalít kafe. ,,Za chvíli s Mikem odjíždíme.'' Řekla jsem tiše. ,,Já vím zlato. Užijte si to tam.'' Odpověděla s úsměvem. ,,Jsem hotový Mio.'' přišel ke mně Mike a dal mi pusu. ,,Dobré ráno paní Lournerová.'' ,,Oh Miku, nebudeme si tykat? Říkej mi Luci.'' A mile se na něho usmála. ,,Dobře Luci.'' a usmál se na ní.

,,Jedeme?'' Houknu na Mika.

,,Joo, skočím ještě pro svůj kufr.''

###

*V autě*
,,Miku? Pro koho ještě jedeme?'' Usmála jsem se na něho.

,,Pro Stefanie a Rikkyho.'' A úsměv mi oplatil.

,,Co?? Steff a Rikky jede taky? Proč si mi nic neřekl?''

,,Mělo to být pro tebe překvapení zlato.'' Vzdychnul a připadal si u toho volantu důležitě. Dnes řídil on..

,,Faajn, aspoň máme dobrou partu sebou.'' Mrkla jsem na něho a zesílila radio.. Jako vždy. V rádiu hrála nějaká písnička. Mikovi se očividně líbila, protože se začal hýbat celým tělem. Vypadalo to opravdu komicky. Musela jsem se chvíli smát. Dnes jsme jeli jeho červenou audinou. Je prostornější a tak jsme uznali že vezmeme jeho auto. ,,Hele tam stojí.'' Zařvala jsem přes hudbu a Mike zabrzdil u velkého domu. Stefanie a Rikky tam už stáli, s velkými kufry. Asi jeli na Sibiř nebo co. Byli tak sbalení na rok. ,,Ahoj Stefanie'' a objala jsem ji. ,,Ahoj M.'' Usmála se na mě. ,,Jste sbalení jak na celý rok.'' smála jsem se ji , a vzala ji kufry do auta. ,,Ticho..Musela jsem ještě balit toto tele.'' a ukázala na Rikkyho. ,,Já to slyšel.'' otočil se Rikky na Stefanie. Steff ho políbila a sedla si semnou dozadu.

###

*Cesta*

,,Už tam budeme ?'' Řekla jsem unaveně po 2. hodinách cesty. Už mě to nebavilo.. Se Stefanie jsme probrali už všechny témata. ,,Klídek M. Za chvíli tam budeme .'' Řekl Rikky který se bavil s Mikem o nějaké kravině. ,,To říkáš už celou věčnost...'' Křikla jsem na něho. Skenovala jsem pohledem Stefanie, která dnes měla na sebe nějaké volné tílko a sukni.. ,,Tak jsme tady!'' Řekl Mike a otočil se na mě. ,,Omg! Tak to je paráda!'' vylezla jsem z auta a kochala se krásnou přírodou. Stála tam dřevěná chatka. Moc krásně opracovaná, a místy se i leskla. Asi 500.metrů od ní byl vodopád. Zastavil se mi dech při té kráse. Cítila jsem horský vzduch a tu vodu. ,,Zlato, a tam se budeme i koupat.'' mrkl na mě Mike a obmotal mi kolem pasu ruce. ,,To je bomba!'' Objala jsem ho, a otočila ho směrem k sobě. Díval se mi do očí.. A sledoval každé moje mrknutí okem. Přiblížil se ještě víc ke mně a začal mě líbat. Bylo to krásné.. jeho rty se dotýkaly těch mých. ,,Miluju tě.'' zašeptal mi mezi líbáním. ,,Já tebe taky.'' Odpověděla jsem mu.


Kluk z Internetu? DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat