Každý den, bez něho byl utrpení.. Každý den jsme si volali .. psali.. ale hrozně mi chyběl.. Sice uběhl jen měsíc.. ale já už to bez něho nedávám..
,,Lásko.. uvidíme se! Vydržíme to!'' Promluvil. Zrovna jsme si volali na skype.. Bylo mi hrozně smutno.. Z očí mi vytekly slzy.
,,Miuš! Princezno.. nebreč!'' Promluvil na mě, skrz obrazovku. U něho bylo kolem 22:00. hodin. A u nás bylo 18:00. hodin.
,,Nezvládnu to bez tebe Luku!'' Vzdychla jsem, a utřela si slzy do peřiny.
,,Zlato! To víš že to dáme!'' Usmál se, a poslal mi vzdušný polibek. Já se jen trochu pousmála, a schoulila se do peřiny.
,,Miluješ mě?'' Vzdychla jsem opět, a obmotala si konec pramenu na prst.
,,Jasně že ano! Víc než cokoli!'' Řekl rázným hlasem.
...
Takhle to trvalo, asi ještě 10.minut. Zpíval mi, utěšoval a sliboval že to bude dobré. Na ty závody jsem ani netrénovala.. Bylo mi to už jedno, jak to dopadne. Ten závod je zítra.. Mám trochu nervozitu, protože jsem se na to úplně vykašlala. Měla jsem mít tréninky, ale každý den jsem si raději povídala s Lukem. Moc mi chyběl.. Nedalo se to popsat. Rozhodla jsem se, abych už šla spát.. Je sice brzo, ale ráno brzo vyrážíme.
...
*Ráno*
*Píp, píp , píp , píp.*
Uslyšela jsem svůj budík. Hodila jsem po něm polštář, a převalila se na druhý bok. Usnula jsem zpět.
*O hodinu později*
Uslyšela jsem zvuk svého telefonu. Uznala jsem, že mi někdo volá. Líně jsem se doplazila pro telefon, a přijala ho.
,,Halo?'' Řekla jsem rozespale.
,,Mio!! Ty ještě spíš?! Měla si být už dávno na trati!'' Ouu.. táta.. Zaspala jsem! Proběhlo mi hlavou.
,,Já-eh-né-jo.'' Vykoktala jsem se, a snažila se vzpamatovat.
,,Dělej! Za půl hodiny je start! Obleč se, a přijeď dělej!'' Křikl do telefonu a zavěsil.
...
Podle mého souzení, nebyl moc nadšený. Vyletěla jsem z postele, a něco na sebe navlékla. Kraťasy, tílko , telefon, kabelka a můžeme jet! Samozřejmě jsem si ještě udělala hygienu atd..
...
,,No tady si! Honem, projeď si očima tady trať!'' Ukazoval mi táta na mapě, když jsem přijela.
,,Jo chápu tati.'' Zívla jsem si, a opřela se o dřevěný sloup, který podpíral budovu.
Po cestě mi volal ještě Luke, že mi přeje hodně štěstí. Bál se o mě, a ať jsem opatrná. Že mi drží palce. Proto jsem ještě přijela o 5.minut později.
,,Závodnici! Nasedněte do svých aut! Závod začíná za pět minut!'' Ozvalo se z mikrofonu. Stál tam týpek, který všechno ohlašoval.
,,Tak.. pravidla znáš.. žádné podvádění, a hlavně klid!'' Upozornil mě táta, a já jen přikývla. Nikdy jsem nepodváděla.. ani bych to neudělala. Nasedla jsem si , do své černé Evantry. Usedla jsem , nastartovala a plyn nechala běžet. Koukla jsem, kdo všechno vedle mě na startovní čáře stojí. ,,Kurva!'' Vykřikla jsem, když jsem uviděla koho mám vedle sebe. Kdo to asi je? Ano Mike.. Ten se mi tu ještě bude plést.. super.. Podíval se na mě, a slizce se usmál.. Nechápu s kým jsem to chodila..
,,Tak závod bude odstartován!'' Ozvalo se opět. Připravila jsem se. Pustila si nahlas hudbu. Byla to Evanescence - Bring Me To Life.. Miluju ji..
,,Teď!'' Ozvalo se opět. Šlápla jsem na plyn a jela. Mike mi byl tvrdě v patách. Tak to si vychutnám! Proběhlo mi hlavou. V jedné řadě nás jelo 10. Což je tak akorát. Jenže já tohle neprojedu! Zatočila jsem jednu zatáčku, a jela dál. Silný prach , se zamnou valil rychlosti blesku. Byla jsem jako tornádo. Viděla jsem už, cílovou rovinku. Ještě pár minut a budu tam! ,,Co to kurva?'' Vykřikla jsem. Mike mě předjel , a já zůstala čumět jako páv. ,,To ti neprojde chlapečku!'' Zavřískla jsem a přitvrdila na plynu ještě více. Mám tu přece ještě jeden čudlík.. Odklopila jsem jedno víko, a zmáčkla na malý červený čudlík. V tom momentě mi to přidalo neuvěřitelnou rychlost. Říká se tomu ''Turbo.'' Předjela jsem Mike a byla v cíli!
,,Jo!!'' Zavřískla jsem a zabrzdila. Všichni se ke mně nahrnuli, samozřejmě i fotografové a další. Táta mě tam objímal a říkal jak jsem dobrá. Prostě gratulace a tak. Potom jsem šla na stupínek vítězů. Mike byl druhý.. Já jsem vyhrála 350 000.- kč, kytku a poukaz na oblečení. Hned jsem věděla co udělám s těmi penězi. Daruji je útulku!
...
Další den, jsem šla předat peníze útulku. Ti byli nesmírně šťastní. Jsem ráda , když můžu vytvořit radost ostatním. S radostí jsem to zavolala Lukovi. O mé výhře a o tom jak jsem peníze předala. Byl ze mně nadšený.
Stefanie.. Byla pořád smutná z toho co se stalo.. Konejšila jsem ji, že si najde pořádného a hodnějšího kluka. Mike je pořád s Evou.. Nikdy mu tuto sviňárnu neodpustím... Slyšela jsem ale, že za chvíli se Mike vypaří ze školy. Stěhuje se prý.. A že to semnou byla chyba. Slyším to pořád.. A já byla blbá.. No co, bylo to ponaučení...
...
Ahoj! Je tu předposlední díl , této knihy:) Doufám že se vám poslední díl bude líbit! :)
ČTEŠ
Kluk z Internetu? DOKONČENO
RomanceJednoho dne ji napíše, neznámý kluk.. Co asi chce? ... To se dozvíte tady! :3