*Sobota*
Ráno jsem se probudila, a koukala chvíli do okna. Viděla jsem jak sluníčko , se dere do mých oken. Zívla jsem a dala si ruce pod hlavu. Chtěla jsem pokračovat dál ve spánku, když najednou jsem si uvědomila že se dnes S.T.Ě.H.U.J.U. Vzala jsem si z nočního stolku svůj telefon, a projela všechny sociální sítě. Za chvíli mi oznámil messenger , že mi někdo píše. Otevřela jsem to, a kdo to nebyl? Ano správně Luke.
Luke: Dobré ráno, princezno:3
Mia: Awww:3 Ahoj:)
Luke: Co děláš? :33
Mia: Ležím v posteli:3 A mám menší problém...
Luke: Co se stalo? :o
Mia: Zapomněla jsem objednat, nějaké nákladní auto... na stěhování:/
Luke: Nech to na mě, ok? Čekej mě za půl hodiny u vás:)
Mia: Děkujuuu ^^ ty si moje záchrana!
Luke: Jsem no :D
Mia: Už se těším :3
Luke: Já taky:3 zatím, měj se zlatíčko <3
Mia: Ahoj lass:33
###
Vylezla jsem z postele , a šla se učesat. Hopsla jsem ke skříni, a vytáhla jsem z ní, černé úzké džíny. Potom takovou šedou tenkou čepičku. A k tomu zase šedé triko s nápisem ''Make Love.'' Měla jsem ještě trochu čas, tak jsem si nalakovala nehty na černo, ať mi to ladí. Obvykle to nedělám, ale teď mám čas, tak proč ne? K tomu jsem si nasadila černé boty, od značky 'Vans' (Tady outfit Mii ↓)
Dole jsem si vzala jen jablko, a chroustala ho. Za chvíli se ozval domem zvonek. Šla jsem ke dveřím, a viděla usměvavého Luka. Ihned mě přitáhl do objetí, a já to jablko zahodila do zahrady. Přisál se mi na moje rty, a snažil se prodrat. Do polibku jsem se mu usmála. ,,Už bychom měli jít.'' Řekla jsem , a on mě nepřestával líbat. ,,Hm..'' A pokračoval dál.
###
,,Páni! Kde si vzal ten náklaďák?'' Stáli jsme před našim domem, a já koukala na to velké auto. Luke, mě konečně přestal líbat, a vrhli jsme se na práci. ,,Je můj.'' Zazubil se, a dal mi ruku kolem krku. ,,Jdeme na to, prcku?'' Zasmál se , a začal mě lechtat. ,,Neee Luku, to lechtá.'' Začala jsem se taky smát. Za chvíli mě přestal lechtat , a já si oddechnula a utřela slzy, které mi vyskočily radostí. ,,Já nejsem prcek..'' Podívala jsem se mu do očí, a našpulila pusu. Hned se zase ke mně přisál, a nemohl se oddělit. ,,Ne jen si menší o 15cenťáku.'' Zasmál se do polibku, a vyrušil nás zvonek. ,,Hele to budou oni!'' Zapískal Luke, a vrhnul se ke dveřím. ,,Kdo oni?'' Usmála jsem se , a spravila si čepici. ,,No přece kluci, pomůžou nám dnes.'' Zazubil se Luke a otevíral dveře. Wau, on pozval kvůli mně kluky , aby nám pomohli. To jsem nečekala.
,,Čau kámo.'' Uslyšela jsem Ashe. ,,Čau , pojďte dovnitř, a jdeme na to.'' Hvízdnul Luke, a já šla k nim. ,,Ahoj, kluci.'' Usmála jsem se , a vrhla se k nim. ,,Jé ahoj Mio.'' Každý ke mně přiskočil a objal mě. Luke stal v pozadí a asi se mu to moc nelíbilo. ,,Dobrý to stačí.'' Řekl žárlivě Luke. ,,Co se děje kámo?'' Ozval se Michael. ,,Je moje.'' Chytnul mě kolem pasu, a dlouze mě políbil. ,,Wau, takže je to oficiální jo?'' Zasmál se Calum, a přišel ke mně. ,,Přejeme vám to.'' Usmáli se všichni dohromady.
###
,,Calume, chytej ten obraz.'' Zakřičela jsem , a hodila mu můj oblíbený obraz, na kterém byli sněžní psi. Už ho tu mám asi 5. roku? Bylo komické, jak se rychle Calum otočil, a chytnul ten obraz. Dal ho do krabice, a posunul ke dveřím. Hledala jsem po pokoji očima Luka a nemohla ho najít. Až jsem se zadívala úplně dozadu k mojí posteli , a viděla jsem jak si prohlíží moje album z dětství. ,,Nedívej se na ty fotky , prosím.'' Sedla si k němu, a on hned sjel po mě pohledem. ,,Proč ne? Jsou roztomilé.'' Usmál se , a přitáhnul si mě víc k sobě. ,,Hej vy dva! Nemáme na to celý den, pojďte.'' Zavřískl Ash. Já se jen líně zvedla ze země , a podala ruku Lukovi. Vyklízeli jsme celý pokoj, krabice se odnášely , dolů do náklaďáku. Já si vzala na starost mojí skříň. Vytáhla jsem pět krabic, a naskládala do nich oblečení. Potom šla do koupelny , a vzala všechny líčící pomůcky. Kolem 13:00, jsme měli celý můj pokoj vyskládány. Zadívala jsem se na prázdný pokoj, kde už nic nebylo. Ani obrázky už tu nevisely.. Prázdná koupelna... Tady jsem prožila to nejlepší dětství. Vzdychla jsem, a z oka mi vypadla malá slza. Někdo mi obmotal teplé ruce kolem pasu. ,,To bude dobré neboj.'' Zašeptal mi do ucha Luke. Vzal mě za ruku, a já naposledy se ohlídla po pokoji. Budu tady rodiče navštěvovat.
Dole jsem viděla , jak přišla zrovna mamka z práce. ,,Ahoj mami.'' Vrhla jsem se ji kolem krku. ,,Copak? Už to máte vyklizené?'' Trochu zesmutněla a já jen pokývala hlavou. ,,Neboj, vždy se tu můžeš vrátit.'' Usmála se , a pohladila mě po tváři. Já ji jen pevně objala. ,,Tak jeďte, zastavím se navečer k tobě.'' Zase se usmála a já jen zadržela slzy. Bude mi to tady chybět.
###
Klíče jsem měla u sebe v kapse. Šla jsem pomalu k sobě do nového domu. Odemkla jsem dveře , a uvnitř bylo hrozné horko. Otevřela jsem všude okna, a domem se rozlil příjemný vánek. Začali jsme vynášet krabice z auta. Já šla do svého nového pokoje. Ta postel je úžasná. Měkká a vysoká. Běžela jsem ke skříni, a začala tam věšet svoje oblečení. To mi trvalo celkem hodinu a půl. Jo chtěla jsem to mít pořádně uskládané. Kluci , mi vytáhli všechny věci. Rozvěšela jsem všude obrazy. Potom jsem si uložila ten album do poličky. Vyskládala všechny knihy , do knihovny co tam byla. A ještě hodně dalších věcí. Kolem šesté hodiny večer, jsme měli všechno hotové. Kluci odjeli a jenom Luke tu semnou zůstal. Seděli jsme venku na lavičce a poslouchali zpěv ptáků.
,,Co kdybych tu dnes s tebou byl přes noc?'' Usmál se Luke, a propletl naše prsty. ,,To by bylo úžasné!'' Zapískala jsem, a vrhla jsem se mu kolem krku. ,,Za chvíli přijede tvoje mamka ne?'' Zašeptal a já jen kývla. Dala jsem si hlavu na jeho rameno , a jen tak jsme si povídali. Za chvíli přijelo černé auto, a já pochopila že to je moje mamka. Vešla bílou brankou dovnitř a já jen utíkala za ní. ,,Ahoj, pojď dovnitř.'' Zase jsem ji objala a pozvala dovnitř. Ukázala jsem ji , jak jsem si zařídila ten pokoj. Potom jsme šli do kuchyně a já všem uvařila kakao s marshmallow. (Nevím jak se to skloňuje :D) Sedli jsme si, a upíjeli kakaa. Potom jsme odprovodili mamku a ta se s námi rozloučila. Potom jsme s Lukem hopli do mojí postele, a spokojeně usínali.
###
ČTEŠ
Kluk z Internetu? DOKONČENO
RomansaJednoho dne ji napíše, neznámý kluk.. Co asi chce? ... To se dozvíte tady! :3