*Pátek*
Probudila jsem se, a začala se protahovat. Přemýšlela jsem co mám všechno dnes udělat. Takže přijede Luke s celou partou na což se moc těším. Potom hned po snídani zavolám tomu týpkovi, co prodává ten dům. Myslím že to je snad vše.
Ucítila jsem známou vůni, ihned se mi seběhly sliny. Máma dělá palačinky k snídani! Toto mi bude chybět , jestli se odstěhuju. Pomalu se vylezla a opatrně našlapovala, na tu nohu. ,,Dobré ráno, beruško.'' Vzhlédl táta od svých novin a uviděl mě. ,,Ahoj tati.'' Přišla jsem k němu a silně ho objala, chyběl mi. ,,Mio a co já?'' Zasmála se mamka , když jsem byla pořád jenom u táty. ,,No jo no.'' Objala jsem i jí. Jsem ještě pořád v 19-ti takový malý mazánek. Vzala jsem si na talíř pět palačinek ,a usadila se ke stolu. ,,Dnes tak málo?'' Zasmál se taťka na mě ,a pozoroval jak si palačinku beru do ruky. ,,Já si udržužuji poštavu.'' Zašišlala jsem s plnou pusou, a viděla tátovo pobavení. ,,Si hubená až moc.'' Usmál se a zase viděl můj pohled na něho. Polkla jsem sousto a řekla: ,,Jooo joo.'' Nechci mu odporovat, ještě by mě více vykrmil. Nechci být ani anorektička nebo něco podobného, prostě si jen pěkně udržuji postavu. Dojedla jsem ty vynikající palačinky a zvedla se opatrně od stolu. ,,Mio? Dnes má přijít ta parta že?'' Zastavila mě mamka, a já zrovna dávala talíř do myčky. ,,Jo mami.'' Zavřela jsem myčku a urovnala si pyžamo. ,,Že nás potom představíš?'' Její slova mě trochu uchvátila. Jasně že ji je představím.. ,,Jasně že vám je potom představím.'' Chystala jsem se k odchodu. ,,Ale ten Luke, je opravdu moc pěkný kluk. Slušelo by vám to spolu.'' Trochu se zazubila a taťka položil noviny, a teď se každý na mě díval. ,,Mami! Je to jen kamarád.. Nic víc. A teď mi dejte s kluky trochu pokoj ok?'' Trochu jsem se naštvala. Jen malinko opravdu.. Ale toto mě dovede vyvést z míry. To neumí nikdo pochopit že Luke je jen kamarád? Sám mi řekl co ke mně cítí, jsem jenom jeho kamarádka. To je vše. ,,Promiň Mio...Jen jsem chtěla zlepšit atmosféru.'' Usmála se a sedla si zpět ke stolu. ,,V pohodě.'' Kývla jsem a odešla do svého pokoje.
První jsem šla do koupelny, kde si udělala nějaký drdol. Nemám moc ráda rozpuštěné vlasy. Šimrá mě to , a nejradši to mám stejně v drdolu. Potom se vrhla na hygienu. Umyla si zuby, pročesala vlasy a lehce přejela leskem na rty , abych trochu oživila můj nudný obličej. Jinak se na doma moc nemaluji, jen někdy do školy. Pomalu jsem odcupitala k sobě do pokoje a šla přímo do skříně. Teď mi vlastně došlo , že jsem dlouho nemluvila ze Stefanii. Potom se možná za ní zastavím. Vytáhla jsem kraťasy a čistě bílé triko. Oblékla jsem se a vzala svůj telefon z poličky. Vytáhla si ten pomuchlaný papírek ze včera, na kterém bylo to telefonní číslo. Pomalu jsem tam ty čísla ťukala. ,,Fuh! Ať to mám za sebou.'' Oddychla jsem si. Vždy jsem nervozní, když si mám s někým volat. Nevím proč. Vytočila jsem číslo a za chvíli to někdo přijal.
,,Halo?'' Ozvalo se. Byl to takový chraplavý hlas, doufám že jsem ho nezbudila.
,,Um.. Tady slečna Lournerová, chtěla bych se zeptat , jestli ten dům je ještě na prodej.''
,,Ano jistě, dům je ještě stále v nabídce, máte zájem?''
,,Já ano, měla bych zájem o ten dům. Kdy by byla možná prohlídka a nastěhování?''
,,Prohlídka je možná tak kolem 11.hodiny ranní. A nastěhovaní, tak podle toho jestli se vám bude líbit.'' Zasmál se a já po hlase poznala , že je to příjemný týpek. Rychle jsem koukla na hodiny a viděla že je 10:30. Tak akorát.
,,Dobře, tak mohla bych přijet za 20.minut? Bylo by to možné?'' Trochu jsem se usmála, protože jsem měla radost.
,,Jasně že je to možné, budu vás očekávat.''
ČTEŠ
Kluk z Internetu? DOKONČENO
RomanceJednoho dne ji napíše, neznámý kluk.. Co asi chce? ... To se dozvíte tady! :3