Ležím na studené zemi už asi celou věčnost... Z očí už mi jen kape pár slz.. Najednou u mě zastaví bílé BMW a někdo jde ke mně. Nade mnou svítila pouliční lampa, takže jsem šla jasně vidět. Vlasy jsem měla v obličeji , a jen tak tam ležela. Ta bolest v kotníku byla hrozná. Nemohla jsem s tou nohou ani hnout.
,,Proboha Mio!'' Někdo zakřičí a slyším hlasité kroky. Trochu se pootočím a vidím Luka a ještě někoho, koho moc nepoznávám. Ihned se Luke ke mně klekl aby mě vzal do náruče. Moc jsem je ani nevnímala. ,,Mio, slyšíš mě?'' Řekl mi povědomý hlas, a já si nemohla vybavit kdo to je. Až po pár minutách si uvědomím že ten hlas patří Ashtonovi. Byla jsem v náručí od Luka, pěkně jsem se k němu přitiskla a nasávala jeho úžasnou vůni. ,,MIO? Si tu?'' Křikne ke mně asi Ash , který pobíhá mezi námi a dává pozor abych snad nevypadla. Trochu kývnu a to ucítil jenom asi Luke. Ten si mě více přitiskl ke mně , a dával mě opatrně do auta.
###
Ráno jsem se probudila a podívala se kolem sebe. Počkat to není moje postel! Kde to jsem? Když chci vstát, zasyčím bolestí a vrhnu pohled ke svojí obvázané noze. Když v tu ránu někdo vleze do pokoje a usměje se. Samozřejmě je to Luke, jak jinak. ,,Jak ti je?'' Koukne na mě trochu vyčítavým pohledem. ,,Bylo mi i líp.'' Dívám se v jakém pokoji to zrovna jsem. Luke tu má pěkné francouzské okno a z venku tu dopadají sluneční paprsky. Je tu i obrovský balkon , na kterém by se dalo i grilovat. Malá koupelna , a šatna. ,,Můžeš mi říct , co si dělala na té zemi?'' A je to tady, starostlivý Luk. ,,Můžeš mi sakra odpovědět?'' Zvýší hlas a já jen sebou cuknu a podívám se na něho. ,,Já-,'' Chci začít, ale do mých očí se rvou slzy. Když si vzpomenu, to co jsem včera viděla... Rychle si ke mně přisednul a obejme mě. ,,Shhhh, promiň.'' Začal mě uklidňovat a já se cítila lépe. Odsunula jsem se od něho a zadívala se mu do jeho očí. Měl je opravdu asi hezčí než Mike.. To jméno nechci už slyšet..
,,Já.. no.. Šla jsem se projít včera a viděla Mik-,'' Rozbrečela jsem se... A on ihned se ke mně přitisknul a hladil. ,,A on... se tam cumlal s Evoooou.'' Vzlykla jsem a polkla. ,,... Mio.. já nevím co na to říct.. Je to blbec..'' Odpověděl mi a vzal si mě opatrně do náruče. ,,Au..'' Zasténala jsem když mi vzal nohu. ,,Promiň..'' Odpoví mi a já jen přikývnu. Až teď si uvědomím že mám na sebe dlouhé bílé triko. ,,Počkej kdo mě převlíkl?'' Utřela jsem si slzy a koukala na něho. ,,Eh.. no.. já.'' Zazubí se a vrhne pohled na mě. ,,A ta noha?'' Zeptá se na oplátek on mě. ,,On tě Mike zbil nebo co?'' Mám mu říct , že jsem tak naivní že jsem mu věřila a potom ho nachytala s Evou v parku? A přitom si vyvrtla kotník?
,,Nic, jen jsem spadla jak jsem šla po cestě.'' Zalhala jsem a on mě začal podezírat. ,,Jo? A jen tak si tam ležela že? Lournerová! Nesnaž se mi L.H.Á.T.'' To poslední slovo vyhláskoval. ,,No dobře! Tak jsem šla do parku a viděla je tam! Potom jsem se otočila a běžela pryč... a Potom jsem si vyvrtla kotník! On mě nezbil nic! Stačí?!'' Zakřičela jsem , a byla už z toho unavená.. ,,Promiň.'' Přitočí se ke mně a snaží se mě postavit. ,,Zvládneš to?'' Koukne na mě, a já jen naznačím že to zkusím. ,,Tak to nepůjde.. '' Řeknu už na třetí pokus , kdy sebou švihnu na postel. Ta noha neuvěřitelně bolí... A já nemám sílu ani vstávat. Mrknu na něho prosebně aby mi podal telefon který mi položil na poličku. Podal mi ho a já se koukla jestli tam nemám zmeškané hovory. Ano... 10x Mike.. a 2x mamka. Rychle vytočím od mamky číslo a hned mi to přijme.
,,Zlato kde jsi? Bojíme se o tebe.''
,,Já... Za chvíli mě odveze Luke k domů..''
,,Kdo je Luke? Proč ne Mike?''
,,S Mikem je konec a Luke je z kapely.''
,,... To mě mrzí... dobře, pozvi ho k nám.''
,,Jasně , vyřídím mu to.''
,,Tak se zatím měj, za chvíli tě už čekám s horkým kakaem. A nezapomeň pozvat i Luka.''
,,Mami... jo.. za chvíli tam budeme. Měj se.''
###
My s mamkou máme docela dobrý vztah. Někdy i chvilkama se pohádáme kvůli malé blbůstce.. jako předtím jak jsme byli s Mikem v té restauraci,a dívali se na ty hvězdy. Kvůli tomu času.. jsem hrozný opozdilec ale opravdu někdy přijdu na čas.
,,Zavezeš mě domů , prosím?'' Zadívala jsem se na něho prosebně. ,,To je jasné snad.'' Usměje se a pořádně mě obejme. Zase mě chytne do náruče a opatrně vezme moje věci, které jsou naskládána v tašce. Že by byl Luk takový pořádný? Opatrně jsem si sedla do sedačky a připoutala se. ,,To si mi ty obvázal tu nohu?'' Usměju se na něho a vidím že už startuje auto. ,,Jo...'' Začervená se. ,,Děkuji.'' špitnu a dívám se z okna. ,,Mio, jsme přátelé. Pro tebe bych uděl vše.'' Přeruší ticho Luke a já jen otočím hlavu a pozoruji ho. ,,Moc děkuji za podporu... bude to teď těžký...'' Zkousnu si horní ret a dívám se na svoje černé nalakované nehty. ,,Proč myslíš? Kvůli Mikovi? Tak na něho se vykašli.. Ublížil ti.. nedá se to vrátit Mio.'' Řekne a dívá se na cestu. ,,Jo...Kdyby...'' Snažím se zase zadržet slzy a nedělat scénky...
###
Zastavili jsme před naším domem , já se zadívala na naše vchodové dveře. ,,Mamka, tě pozvala k nám .. půjdeš? Prosím kvůli mně.'' Zadívám se na něho a mírně se pousměji. ,,Rád.'' A věnoval mi úsměv. Otevřel dveře a vzal mě do náruče. Nemůžu ani na tu nohu našlápnout.. Takže asi budu celé dny ležet v posteli. Nesl mě v náruči a zazvonil na náš zvonek. Dveře se otevřely a v nich stála mamka. Celé jsme ji to vysvětlili.. Jak se to stalo a tak. Mamka byla moc ráda že Luke mi pomohl.
,,Děkuji ti ještě jednou moc Luku!'' Zašvitořila mamka a upíjela kávu ze svého hrnku. ,,Nemáte zač. Je to úžasná holka.'' Usmál se na mě a na mámu. Každý jsme dostali hrnek kakaa a bavili jsme se o všem jako rodina. Táta byl pryč. Konkrétně byl v práci a vrátí se až tak kolem 19:00 hodiny večer. ,,Luku.. nepřespíš tu prosím dnes?'' Vrhnu zase na něho prosebný pohled. ,,Jestli můžu tak jasně.'' Napil se a zazubil se na mě. ,,Mami dnes tu bude spát Luke jo? Chci si odpočinout a podívat se na filmy a tak...'' Usměju se na ní a vím že mi to dovolí. Jen kývne hlavou a Luke mě zase vezme do náruče. Je skvělý, hodný , milý a nahrazuje mi bráchu. Jsem jedináček takže nemám nikoho. I když se známe s Lukem 3. dny je hrozně super. Odnesl mě do mého pokoje a oba dva jsme si lehli na postel a pustili si dobu ledovou. (:DD) Ano Calum mi na té party řekl že Luke miluje kreslené filmy, tak proč si ho nepustit? Opravdu jsme se skvěle bavili. Luke, mi potom ještě chladil nohu aby mi ten otok zmizel. Celý večer byl úžasný, asi do 3. ráno jsme se dívali na filmy a potom jsme společně zalehli.
###
Ahoj....:3 Dnes nová kapitola^^ Doufám že má aspoň někdo radost:) <3
ČTEŠ
Kluk z Internetu? DOKONČENO
RomanceJednoho dne ji napíše, neznámý kluk.. Co asi chce? ... To se dozvíte tady! :3