,,To je Luke Hemmings?!''

1.6K 89 0
                                    

,,Mio vstávej!'' Někdo mi zakřičel u ucha, a já jen ztěžka otevřela oči. ,,Co se děje?'' Zamumlala jsem, a přetočila se na druhý bok. ,,Je pondělí! ŠKOLA!!'' Zatřásl semnou někdo , a já poznala Luka. ,,Co pondělí?!!'' Vyskočila jsem z postele , a málem smetla i Luka. ,,Kolik je hodin?!!!!'' Zapištěla jsem , a čistila si zuby. ,,Je 8:20. Zaspali jsme, protože jsme včera nenatočili budík. Hodím tě do školy.'' Usmál se , a šel k mé skříni. Pozorovala jsem co dělá, a mezitím vyplivla pastu. Rychle jsem učesala vlasy, a hodila ho do drdolu. ,,Nemusíš mi chystat věci.'' Vzdychla jsem, a rychle navlékla to co mi vytáhl. Měl docela dobrý vkus. Černé džíny, opasek, bílé triko, a černá mikina. ,,Jedeme!'' Vykřikla jsem a ještě si nachystala knížky do školy. Hodila jsem si batoh na záda, a vyrazila rychle k autu. Luke , rychle nastartoval a odvezl do školy.

Stála jsem, u mé třídy za dveřmi, a hodlala zaklepat. Nadechla jsem se , zaklepala a vlezla dovnitř. Celá třída, oči na mě. To snad ne! My dnes máme spojenou hodinu, s vedlejší třídou?! To znamená že tu je i Mike.. Klid , nedívej se na něho. ,,Dobrý den, omlouvám se ale zaspala jsem.'' Učitel jen pokýval hlavou, a poslal mě sednout si. Rychle jsem zasedla ke Stefanie do lavice. Byla jsem udýchaná, jak jsem vyběhla ty schody. Na moji tváři , to šlo určitě poznat. Červená až za ušima. Stefanie na mě koukala, a ostatní se přidali taky.

,,Co je?!'' Vyprskla jsem, a každý se ihned otočil zpět k tabuli. ,,Kdo tě sem dovezl?'' Šeptla mi Stef do ucha. ,,Luke'' Odpověděla jsem ji. ,,On spal  u tebe?'' A začalo vyslýchání. ,,Jo spal, a teď buď ticho.'' Upravila jsem si drdol, a napila se pití, co mi stihl udělat ještě Luke. Neměla jsem náladu, si teď povídat se Stefanie, která se mi ani neozvala myslím tři dny? Nevím.

Konečně přestávka! Vyběhla jsem ze třídy, a mířila telefonovat.

,,Mio?''

,,Luku?''

,,Co se děje , zlato?''

,,Nezajel by si potom pro mě? Po škole?''

,,To je jasný, že pro tebe zajedu.''

,,Děkuji zlato.''

,,Maličkost lásko. Počkám před školou.''

,,Ahoj zatím. A děkujuu.''

,,Pro tebe vše, zatím.''

...

Odvrátila jsem pohled od telefonu, a pár lidi na mě koukalo s otevřenou pusou. A já se červenala od toho telefonátu, jak idiot. ,,Ty si mluvila s Lukem Hemmingsem?!'' Zapištěla jedna holka a běžela ke mně. Já se jen tlemila. Co ji mám říct? Teď se u mě tvořil spolek lidí. ,,Eh.. já- jo.'' Vykoktala jsem, ale to jsem neměla říkat. ,,Vy jste spolu?!'' Další holka. ,,Uhněte lidi!'' ,,No ták!'' Zavolala Stefanie, a razila si ke mně cestu. Rychle mě chytla, a odvedla pryč.

Zavedla mě zpět do třídy, kde jsme si sedli. ,,Co se děje?'' Upřela jsem na ni zrak. ,,Musím s tebou mluvit.'' Prohrábla si vlasy a nadechla se. ,,Tak co se děje?'' Usmála jsem se, a trochu ji popohnala. ,,Přeji vám to s Lukem...'' Sklopila zrak k zemi, a vytekla ji z oka slza. Hned mi bylo líto, toho že jsem ráno byla hnusná na ní. ,,Co se děje, Steff?!'' Objala jsem ji, a ona začala mluvit. ,,Už nám to moc neklape s Rikkym.. Pořád se hádáme...Proto jsem se ti neozvala tak dlouho.. promiň..'' Rozplakala se, a já ji pevně držela v objetí. ,,To je mi líto Steff.. I s Mikem to bylo těžký.. A zvládneš to! A to vůbec nevadí zlato'' Usmála jsem se , a hladila ji.

...


Dnes jsem si nemohla zajít ve škole ani na záchod. Důvod? Pokaždé mě zastoupily hloučky lidí, a vyptávali se na Luka a mě. Luke, mě asi zabije.. Teď jsem mířila za Rikkym, co se děje. Mám na to 5.minut. Protože přijede za půl hodiny Luke. Výborně! Už ho vidím! Stál tam s Mikem u skříněk. To zvládnu! Přišla jsem k nim, a oni hned hodili pohled. ,,Rikky? Potřebuji s tebou mluvit , hned!'' Zvýšila jsem trochu hlas. On se jen na mě udiveně díval, a Mike to samé. ,,Co se děje, Mio?'' Zachraptěl a obrátil se ke mně. ,,O samotě prosím.'' Chytla jsem ho za ruku, a táhla k šatně. ,,Tak povídej.'' Machl rukou, a dal si ji v bok. ,,Hele.. vím že mi do toho nic není, ale co se děje s tebou a Stef?'' Opřela jsem se o šatnu, a vydechla. ,,No.. už nám to neklape , jako dřív.'' Usmál se, a dělal jako by mu to bylo jedno. Ale nebylo, taky ho to trápilo. Umím se vcítit do kůže jiných lidí. Takže to byl falešný úsměv. ,,Ale..-'' Nedořekla jsem  to, když mi skočil do řeči. ,,Mio.. Já tě chápu, chceš ji pomoct,  aby netrápila našim ''Vztahem'' Ukázal na rukách uvozovky. ,,Jo.. to přesně chci.'' Když nám to neklapalo s Mikem, tak proč oni nemůžou zůstat spolu? Já jsem jim to vždy přála, a nechápu to.. ,,To bude dobré.. neboj. Musím jít ahoj.'' Rychle odešel, a já uslyšela školní zvonek. Ano, šla jsem ''jako'' na záchod v hodině, abych si to ujasnila s Rikkym. Protože oni mají 6.hodinu tělocvik, a já je tu vždy vídám, a byly tu i dnes. Super, ulila jsem se ze zemáku. Rychlým krokem jsem mířila zpět do třídy, a nenápadně si vzala svou tašku , a hodlala jít pryč.

...

Ze všech tříd, utíkali studenti do šaten. Já si jen nasadila boty a vyšla před budovu. Viděla jsem bílé BMW, které mě praštilo do očí. ,,Super Luke.'' Usmála jsem se , a mířila k autu. Luke, stál u auta, a měl v ruce puget růží. Byl pěkně oblečený , a usmíval se na celé kolo. Rozběhla jsem se k němu, on mě objal a předal růže. S nadšením , jsem si přičichla a byla šťastná. Luke, mi chytil obě dvě ruce, a kytku položil na kapotu. Vrhl se ke mně, a začal mě líbat. Štěstí mi projelo celým tělem, a já cítila příjemný pocit v bříšku. Takové to příjemné mravenčení. Až teď jsem si všimla, jak u vchodu nás každý pozoruje, a holky mají otevřenou pusu do 'o'. ,,Luku, promiň... byla to nehoda.. já.. jsem se prokecla že jsem ti volala... potom ta lavina lidí na mě.. A každý se začal na nás ptát.. promiň.. A teď nás sledují.'' Vydechla jsem a odtáhla jsem se od něho. Změřil si mě pohledem a začal se usmívat. ,,To nevadí, tak ať každý ví, jakou mám skvělou holku.'' Přitáhl si mě do objetí, a zase se přisál na moje rty. Od dveří školy , se ozvalo něco jako: ''Wau!'' ''Ta se má!'' ''To je Luke Hemmings?!''


,,Oni nás pozorují Luku.'' Zamumlala jsem do polibku. ,,No a?'' Zasmál se , a odtáhl se. Fanynky od dveří začaly být nepříjemné a žárlivé. ,,To není fér!'' Zakřičela jedna na Luka. On se jen s úsměvem otočil a řekl : ,,Neboj, taky si jednou najdeš milujícího kluka.'' Zasmál se, a vedl mě do auta. Já samozřejmě měla v ruce ten jeho puget. ,,Awww.'' Procedila jsem , když jsme seděli v autě. Nastartovali jsme a jeli k němu domů.


....


Hello! Tak nová kapitola je tu! Mám pro vás nový příběh, na kterém pracuji ^^ Jmenuje se Upíří akademie :) Uvidím jestli ho zveřejním :P Jinak děkuji všem za 4K Přečtení :O <3


Kluk z Internetu? DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat