1.

3.8K 113 38
                                    

Xaviera sta op je moet naar school a woeshoem wil je te laat komen op je eerste dag?
Hmm kan je me nooit normaal wakker maken Amine' zei ik geïrriteerd. Dan moet je,je wekker zetten valt niemand je lastig. Ik stak mijn middelvinger op en liep naar mijn badkamer. Ik nam een snelle douch en droogde me vervolgens af. Oke wat doe ik vandaag aan ik koos voor een zwarte croptop met lange mouw gecombineerd met zwarte high waisted broek met twee scheuren bij m'n knie en daar onder mijn Louboutins.

Van mezelf heb ik een krullen ik borstelde mijn haar en deed het in een hoge knot. Ik werkte snel een beetje mijn wenkies bij en deed mascara op ik hou niet echt van make up. Ik pakte mijn tas en keek als al mijn spullen erin zaten ik keek op de klok en zag dat het al kwart voor acht was. Ik liep snel naar beneden en schoof aan tafel. Zo en waar ga jij naar toe? Vroeg mijn andere broer genaamd Anouar. Wat dacht je van naar school ?

Voorstellennn.
Okeee ik zal mezelf eens even voorstellen. Ik ben Xaviera Chiara Sánchez en ik ben 16 jaar ik zit in 4 havo. Ik ben half Marrokaans kwart Dominicaans & kwart Surinaams. Ik ben licht getint en heb krullend haar. Ook heb ik licht grijze ogen en een lichaam waar ik trots op ben al zeg ik het zelf.

Ik zal ook even mijn twee broers voorstellen eerst Amine
Amine is mijn iets oudere broer van 17 hij heeft ook krulletjes maar aan de zijkant en achterkant is opgeschoren. Hij heeft groen grijze ogen en heeft twee mooie kuiltjes (like me) amine is ook licht getint verder heeft hij ook een goed lichaam waar vele meisjes voor vallen. Mijn mooie broer.

Voor Anouar geld het zelfde want amine en Anouar zijn tweeling alleen lijken ze totaal niet op elkaar ze hebben wel ongeveer zelfde kapsel hij is ook licht getint en heeft een goed lichaam alleen heeft Anouar 1 kuiltje in zijn wang als jij lacht en een klein baardje. En Anouar heeft groene ogen.

Oke back to the story.

Niet zo bijdehand eh bolle. Ik draaide mijn ogen en smeerde een broodje met nutella die ik op at.

Het was nu acht uur ik stond op van tafel en pakte mijn roze bomberjack die ik vervolgens aan deed. Amine sloeg me op m'n hoofd' kom zusje ik breng je wel naar school. Je hebt geen keus amine we zitten nu op de zelfde school. Amine keek me scheef aan en liep alvast naar buiten.

Dag Anouar ik ben weg. 'Wat denk jij kom hier a stinkdier' ik liep naar Anouar toe en gaf hem een knuffel hij gaf me een kus op mijn voorhoofd. Succes op school today morgen ben ik er ook ja.

Ik knikte en liep naar buiten. Amine zat op zijn Vespa. Amine kunnen we niet met de auto? Vroeg ik smekend. 'Nee man heb geen zin om te rijden' ik zuchtte maar mijn Vespa sleutels zijn boven. Kom achterop Xaviera. Ik sprong achterop en hield amine vast om z'n middel.

Aangekomen bij mijn nieuwe school stapte ik af.
Amine parkeerde zijn Vespa en liep naar me toe. Ik hoorde die bitches nu al praten. Tazz,. Amine merkte het op en sloeg zijn arm om me heen. Maak je niet druk princess je slaat ze gewoon in elkaar als het nodig is. Ik lachte en we liepen de school in.. Op naar een nieuw begin..
(Andere personen worden later in het verhaal bekend gemaakt en alle andere info ook!)

Nieuw verhaal graag stemmen ❤️

My Life ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu