~4~

1.7K 75 11
                                    

Flashback
Ik stond op en trok Rashaen mee naar mijn kluisje. Dan wat moet ik doen als hij aan zomaar aan mijn lichaam zit ? Ik ben geen thot die het gewoon toe laat! Zei ik boos. Dan wil jij weer boos gaan doen dat ik überhaupt bij jou op sch.. Ik kon mijn zin niet afmaken, want Rashaen zijn zachte lippen belanden op die van mij ik sloot mijn ogen en genoot van het moment..
Terug naar nu.
Ik deed een stap naar achter en sloeg mijn ogen neer. Volgens mij was ik echt roder dan rood. 'Sorry Xav maar dit moest ik gewoon echt doen en je hoeft je echt niet te schamen bij mij'
Ik knikte met een rood hoofd. 'Rashaen liep naar me toe en gaf me een knuffel.

Ik pakte snel wat boeken uit m'n kluis en zette die in m'n tas vervolgens deed ik mijn kluis dicht en liep ik samen met Rashaen de school uit Soumaya was ook al weg ze had een afspraak of iets. Ik kreeg spontaan een glimlach op mijn gezicht.

Xav hoe ben je naar school gekomen ?
Met de bus antwoordde ik zachtjes. Ik moet het gewoon nog beseffen dat deze arrogante Guy mij heeft gekust nooit gedacht hij doet echt iets met mij.

Waar is die bitchy Xaviéra gebleven die ik heb leren kennen ? Vroeg Rashaen met een glimlach.
Ik..ik weet..het niet..
Hij begon te lachen 'kom'
Ik sprong achterop bij Rashaen en hield hem om z'n middel vast. We reden naar een terrasje

Deze jongen doet zoveel met me ik ken hem nu iets langer dan twee maanden maar die feeling die ik heb wanneer ik met hem ben niet normaal! Mijn buik gaat tekeer en ik word snel rood als hij me wat zegt. Ik heb echt Een veilig gevoel bij hem.

We waren aangekomen bij het terras en stapte af Rashaen hielp me. We namen plek op een terras. Xaviéra de reden dat ik je echt meegenomen heb is omdat ik je Beter wil leren kennen sinds die dag dat je de klas inkwam dacht ik al wauw. Ik was misschien heel arrogant maar ja zo ben ik gewoon later begonnen we meer met elkaar op te schieten. Elke keer als ik je zag kon ik me ogen niet van je afhouden dat heb je volgens mij zelf wel gemerkt. Ik moet eerlijk zijn kijk niet om hc over te komen maar ik heb best veel meisjes achter me aan.

'Joh dat heb ik gemerkt' stil nou Xav
Maar ik geef ze geen aandacht ik ben echt niet met die hoertjes en zodra ik ze geen aandacht geef vinden ze me Arrogant.

'Dus wacht nu noem je me gewoon hoer, want ik vind je vaak ook arrogant'. Neee nee nee ik noem je geen hoer anders zat ik hier toch niet met jou. Ik glimlachte.
Dat ik hier met jou zit Xaviéra is echt een wonder ik had gezegd dat ik voorlopig geen vriendin wou maar nu jij deel neemt in mijn leven heb ik zwaar mijn twijfels ik zweer je bent zo een mooi meisje, je manieren maken je nog mooier je kan echt als een bitch doen maar die lieve kant heb je zeker en je accepteert mijn manieren.

'Ik begon te blozen againnn en speelde met mijn ring'

Niet zo verlegen doen schat.
Ik keek Rashaen voorzichtig aan. ''Hij legde zijn handen op die van mij.
En met jou moet ik trouwens ook uit kijken want heb ook gezien hoe die jongens je loeren gelukkig geef je geen aandacht aan ze.
'Nee iedereen weet dat ik niet zo ben ik vind het al ongemakkelijk genoeg als Nigel me aankijkt. Bij jou trouwens ook maar dan is het anders want jij doet gewoon echt iets met me ik vond je echt een klootzak toen ik je voor het eerst zag maar toen al voelde ik wat voor jou ik kon alleen het gevoel niet plaatsen.

Je bent zo een mooie jongen en je kledingstijl zo derm gewoon.
'Dankjewel' zei Rashaen met een glimlach.
Dus Xav ik ga er vanuit dat we hetzelfde voor elkaar voelen ? Zei hij twijfelend. 'Jaa i guess'

Ik wil je echt de mijne maken maar ik vind na mijn mening dat we het rustig aan moeten doen en elkaar echt goed moeten leren kennen gewoon vaak samen dingen doen met elkaar of face timen ,appen.
Ik vind het gewoon leuk om je stem te horen en om je te zien jij maakt mijn dag gewoon compleet.

Zelfde gevoel heb ik ook bij jou' zei ik.

Ondertussen dronken we wat..
Zo Mooiboy Rashaen vertel me wat over je leven.
Uhm.. '
Is er iets? Je kan me alles vertellen en vertrouwen moet er zijn in onze toekomstige relatie.
Rashaen zuchtte diep en begon met praten.
ae
Oke ik begin bij de basis.
{Ik ben Rashaen ben 17 jaar ik ben Surinaams/Javaans en woon hier in Dammie. Zoals je ziet ben ik lightskin met krulletjes, groene/bruine ogen en lekker.
'Jupp dat ben je zeker maar doe niet hc'
Ahaha sorry sorry. Ik zit op voetbal verder heb ik ook 4 jaar op dansen gezeten.
Uhm ik heb een zusje van 6 en een broer van 27.
Verder is mijn vader 3 jaar geleden overleden aan kanker Rashaen haalde diep adem ik wil hier eigelijk niet over praten sorry. Zei hij. Ik knikte begripvol.

Oke dan ga ik maar iets vertellen.
Ik ben Xaviéra Chiara Sánchez ik ben 16 woon sinds kort in Amsterdam ik kom namelijk uit Spangen. Ik heb drie broers daarvan ken je twee. Amine, Anouar& Abdel. Abdel is de oudste en woont op zichzelf met zijn vriendin.
Ik heb ook nog een Zus genaamd Carrelaine maar die woont in Suriname met haar zoontje raïf en man Renato.
Ik zit op dansen en kickboksen, voetbal vind ik ook leuk.
Ik woon samen met mijn vader en twee broers in een mooi groot huis. De reden dat ik verhuisd ben is omdat mijn moeder 3 jaar geleden ook is overleden aan borstkanker dat was een zware periode voor ons allemaal 2 jaar later zijn we verhuist maar ik bleef gewoon nog in Roffa op school.
Op den duur vond ik het vermoeiend om elke dag daar Heen te reizen dus kwam ik bij jou op school zo heb ik je ook leren kennen.
Zo dat was het.

Rashaen knikte langzaam je ma is ook overleden? Ik knikte.

-
We spraken nog over een aantal dingen en hebben nog wat gegeten daarna bracht Rashaen me naar huis. Ik stapte af van zijn Vespa. Hij keek me aan krijg ik geen knuffel van je ? Ik lachte, tuurlijk wel ik gaf hem een knuffel en een kus op zijn wang 'dankjewel voor vandaag.'
Nee jij bedankt voor vandaag Hij glimlachte met zijn kuiltjes zo cute. En wachtte tot ik binnen was. ik zwaaide nog even en sloot de deur achter me.

Ik deed mijn schoenen uit en zette ze netjes weg mijn jas hing ik op aan de kapstok.
Ik maakte de tussendeur open en zag Amine Anouar en nog een jongen op de bank zitten ze waren aan het gamen. Amine zette het spel op pauze en keek me aan.
'Waar was je ?'
Weg antwoordde ik droog
'Je hebt niks gezegd met wie was je?'

Amine hou je bek Xaviéra is oud genoeg om zelf d'r keuzes te maken tuurlijk kan je d'r vragen waar ze was maar doe niet direct boos. We weten allemaal dat ze verstandig is en ze d'r hersens meer gebruikt dan jou.

Die jongen die op de bank zat begon te lachen 'Anou van de Slimheid nu ?

Jij mag al helemaal je bek houden Mounir. Zei Anouar lachend. Hij gaf me een knipoog
Amine keek me doordringend aan ik stak mijn middelvinger voor hem op en liep weg. Dikbil kom hier ! Schreeuwde Amine. Ik deed met tegenzin de deur weer open ' whaghwan ?

Wie was die jongen met wie je was ?
Vertel je later wel ja.
Zie je je was gewoon met een kil.
Ik heb ook nooit gezegd dat ik niet met een jongen was.
'Oke oke is genoeg zei Anouar'

Ik liep snel naar boven m'n vader was er nog niet ik nam een snelle douche en ging  naar mijn kamer en keek naar een film Drumline. het was inmiddels al weer 9 uur. Ik kreeg een melding dat iemand me getagd had in een foto. Ik ging snel op insta en zag dat Rashaen me had getagd in een foto van ons twee die we vandaag hadden gemaakt.
Ik zag al veel reacties zoal : sindss , goals , mooi meisje ect.

Ik reageerde gewoon simpel met : 😊❤️

Ik keek de film af en viel in slaap.
Om 10 uur werd ik weer wakker m'n slaapritme is raar opgefucked. M'n vader kwam mijn kamer binnen.
Hallo meisje hoe gaat het met je ?
Goed hoor met u ?
Ey begin niet hoor weer met je 'u' voel me direct boeng oud.

Jaa ja sorry pa zei ik lachend. Ik ging recht op zitten en mijn vader ging naast me zitten. Papa ik heb een jongen ontmoet..

My Life ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu