FLASHBACK
Z: hm ik dacht gewoon dagje Rotterdam als je dat goed vind.
Ik: ja leuk 😊
Z: is goed mooierd ik zie je morgen.
Z: ik zie je morgen 😉
Ik begon te blozen.
Ik: tot morgen xIk legde mijn telefoon weg en viel zonder moeite in een diepe slaap.
~
Next dayIk werd wakker en worp snel een blik op mijn telefoon. Het felle licht deed pijn aan mijn ogen. Ik zag dat het al 12:09 was.
Ik stond snel op en liep naar mijn badkamer waar ik een lange douch nam en mijn tanden poetste.
Ik stapte onder de douch vandaan en droogde me af. Ik smeerde mijn lichaam in en trok mijn nieuwe PSG trainingspak aan die ik van Soumaya heb gekregen.Ik liep uit mijn badkamer en maakte mijn bed netjes op.
Ik keek weer naar mijn telefoon.
Amine: ewa Anouar Abdel en ik zijn weekje Parijs.
Ik: 😕😕Zijn laatstgezien ging op online.
A: wat is er zusje ?
Ik: niks ? Moest er wat zijn ?😕
A: ongesteld nigh ??
Ik: ach shut up man geniet van je vakantie 👍🏽.Zinédine : Gm x
Xaviéra : Heyy
Zinédine : goed geslapen ?
Xaviéra : jawel hoor jij ?
Zinédine : ja ook
Xaviéra : Mooiso x
Xaviéra : je kan me trouwens gewoon voor de deur ophalen broers zijn niet home.
Zinédine : oke is goed.Het was inmiddels al 13:00 uur. Ik deed snel mijn haar en liet het los. Ik spoot nog wat parfum en deed lipgloss op. Ready.
Ik pakte alles wat ik nodig had en liep naar beneden. Totaal geen trek alleen maar door Rashaen.. Het doet pijn mijn hart is letterlijk in kleine stukjes verscheurd en verbrand tenminste.. zo voelt het maar dat laat ik maar niet merken. Ik zuchtte diep en at toch maar een bakje ananas van de AH.Ondertussen luisterde ik muziek
ValsBezig - Controlla remix
Ik loev deze Tune dood.Na nog wat muziek geluisterd te hebben werd ik gestoord door mijn telefoon die over ging.
Ik nam zonder te kijken wie het was op.Hallo ?
Zo dame kan het nog bozer ?
Zinédine ??
Ja ja ik sta voor je deur.
Oh oke ik kom eraan" zei ik zachtjes. En hing op.Ik checkte mezelf nog een keer in de spiegel voordat ik het huis uitging.
Ik sloot de deur achter me en liep naar buiten. Zinédine stond met zijn telefoon in zijn hand tegen zijn auto aangeleund.
Ik kuchte een beetje ongemakkelijk.Hij keek direct op. En lachte zijn mooie witte rechte tanden zag je nu duidelijk. En 1 kuiltje in zijn linker wang. Oh wauw Derm gewoon.
Ik schudde snel de gedachtes weg ik heb Rashaen..
"Hey" zei ik verlegen.
Bij mij hoef je niet verlegen te zijn Xaviéra.
Hij spreidde zijn armen als teken dat ik hem een knuffel moest geven. Eerlijk gezegd voelde het echt goed.
Hij rook echt lekker.