~49~

946 53 38
                                    

Voor de spiegel verzorgde ik mijn haar. Ik deed wat haar producten erin zodat mijn krullen er mooi uitzagen. Een gedeelte deed ik in een staart en de rest liet ik los. Vandaag had ik simpel aan een lichte jeans met een zwart basic shirt.
Rashaen kwam achter mij staan en sloeg zijn armen om mij heen.
"Je gaat niet mee naar Schiphol he?"
Ik schudde met mijn hoofd.
"Echt niet?"
Nee, je weet het ik ga alleen maar huilen ik kan dan geen afscheid nemen.
"Maar je gaat sowieso huilen als ik er niet ben en dat wil ik ook niet, je moet echt niet huilen over vier weken ben ik terug"

Pff, Dat is echt lang Rashaen.
"Je kan wel vier weken zonder mij, ik ga proberen om je elke dag te bellen en appen.
Eerste volgende keer gaan we samen op vakantie ja ?"

Ik zuchtte diep en knikte suf daarna liep ik de badkamer uit. Ik hoorde Rashaen zuchten en zacht vloeken in de badkamer.

"Xavv" zei Rashaen terwijl hij uit de badkamer liep.

Rashaen ik vind het niet erg dat je weg gaat het is al goed. Laat het maar, ik moet het gewoon accepteren. Onderbrak ik hem.

"No man ik kan hier niet tegen en je weet het mami, het doet je pijn dat ik weg ga en je bent bang dat ik dingen ga doen met meisjes daar. En ik weet dat je mij gaat missen en in de nacht gaat huilen ik ken je Xaviéra. En één ding breekt mijn hart echt en dat is als jij gaat huilen je weet het babygirl"

Ik vind het niet erg ik kan toch niks bepalen we hebben geen relatie dus ik heb sws niks te zeggen.

"Xaviéra je moet echt ophouden nu. Jij bent van mij en ik ben van jou, jij bent mijn vrouwtje, bestfriend, vriendin alles gewoon dus doe nu niet gek. Ik wil alleen jou Xaviéra ik wil niemand anders de rest interesseert me niet begrijp dat dan Kanes man.."

Sorry mompelde ik.
Ik liep naar Rashaen toen en sloeg mijn armen om hem heen. Sorry Rash maar ik heb je zo een gemist, ik mis je nog steeds en nu ga ik je al helemaal missen..
"Je hoeft geen sorry te zeggen en ik ga jou ook missen Xav ik hou van je"
Ik ook van jou..

Rustig liet ik Rashaen los.
Hoe laat gaat je vlucht?
"Om 20:00, Ik moet 17:00 op Schiphol zijn"
Oke, wie gaat je brengen dan?
"Ik denk Jamal als het nog doorgaat anders rij ik zelf"
Ik knikte en zocht naar mijn lipgloss.

"Zoek je dit?"

Ik draaide me om, Rashaen had mijn lipgloss in zijn hand.

Uhm ja ik probeerde mijn lipgloss uit zijn hand te pakken maar hij hield zijn hand boven zijn hoofd zodat ik er niet bij kom.

"Geef me kus"
Ik gaf hem een kus op zijn wang 'mag ik nu m'n lipgloss?

Rashaen keek me droog aan "je denkt dat je het nu gaat krijgen ? Nadat je me een kus op m'n wang hebt gegeven aju meisje.
Ik rolde met mijn ogen en gaf hem snel een kus op zijn mond en griste mijn lipgloss uit zijn hand.
"Brutaal kind, ik hoop niet dat m'n kinderen zo worden hoor met die attitude van je"
Ik maakte een tjoerie voor hem en liep naar zijn koffer die open lag in zijn kamer.
Kan je netjes inpakken ??
"Daar heb ik mijn vrouw toch voor?"
Je hebt letterlijk alles erin gegooid. Rashaen lachte en liep zijn kamer uit.

Okee, waar moet ik beginnen. Als eerst sloot ik mijn telefoon aan op de boksen en luisterde naar muziek.
Ik haalde al Rashaen zijn kleren uit zijn koffer en vouwde alles netjes op. Daarna zette ik alles weer erin. De laatste spulletjes zette ik ook ik zijn koffer zoals tandpasta, tandenborstel enzo.

My Life ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu