FLASHBACK
Ik liep direct door naar boven en zette al mijn tassen in mijn kamer geen zin om uit te pakken. Ik besloot om een lekkere warme douch te nemen. Nadat ik dat had gedaan liep ik naar mijn kamer en nam plaats op mijn bed met mijn laptop. Ik keek OITNB.
Na 3 afleveringen zette ik mijn laptop weg.
En dacht na.
Als Zinédine het zo leuk met mij vond en me graag weer wilt zien en moeite deed om mijn nummer te krijgen waarom moest hij dan nog langs een ander meisje als hij terug kwam van Rotterdam ? Heeft hij een vriendin ? En ziet hij mij gewoon als EEN vriendin ? Ik stel mezelf teveel vragen ben nog niet eens over Rashaen heen en het is officieel nog niet eens uit dus Idk. Maandag weer school en ik zie er echt tegen op, want dan zie ik hem weer.. Geen idee hoe dat zal gaan fucking idioot.. *zucht* Xaviéra rustig je strest te veel FR nu ga ik slapen morgen is weer een dag..TERUG NAAR NU..
Next day..
weer alleen nobody is thuis iedereen op vakantie en wie zit thuis ? Ja juist Xaviéra Chiara Sánchez, want ze word niet eens mee gevraagd door d'r eigen familie op vakantie. Ja joh is niet erg..Ik keek ff snel een 1 aflevering van OITNB. Daarna stond ik op en nam een snelle douch. Ik ging voor een gescheurde broek vandaag met een Adidas shirt.
Nadat ik me had klaargemaakt (terwijl ik nergens naar toe ga) liep ik naar beneden. Ik had opeens zo een schoonmaak kick. Ik pakte schoonmaak spullen en begon met alles netjes zetten alles op z'n plek en deed alvast kleren in de wasmachine. Nadat ik dat had gedaan begon ik met de woonkamer stofzuigen en dweilen natuurlijk met muziek.
Na zeker 3 uur had ik het hele huis schoongemaakt alle kamers ook. Ik plofte uitgeput neer op de bank Met mijn telefoon in mijn hand.
Zo heel het huis is weer clean.De bel ging ik stond met moeite op.
Voor de deur stond mijn vaders zus genaamd Rachel Ik deed enthousiast open en vloog haar om de hals.
Hey schat.
Dag tanteDaar achter stonden mijn twee diva's
Precious 5 jaarEn Hailey 7 jaar