~21~

1.1K 62 12
                                    

Flashback
Ik ben niet boos maar je bent gewoon zo hinderlijk en je irriteert me en dat weet je dondersgoed ! Dan ga je ook nog door en je weet ook dat ik er niet tegen kan als iemand mij negeert. Een traan verliet mijn oog en een snik verliet mijn mond.

'Niet huilen babygirl' Rashaen sloeg zijn armen weer om me heen en ik liet mijn hoofd op zijn borstkast rusten..

Terug naar nu
Het was 09:30 ik stond op en nam een snelle douche ik poetste mijn tanden en deed alles wat nodig was. Daarna deed ik snel mijn Nike tech aan Rashaen sliep nog. Ik pakte mijn tas en liep stilletjes de trap af naar beneden niemand was wakker. Beneden deed ik mijn schoenen aan en pakte ik een sleutel waarmee ik het slot open draaide. Ik sloot de deur weer zachtjes en gooide de sleutel door de brievenbus.

Hmm frisse lucht.
Oh ja dit word openbaar vervoer aangezien ik hier ben gekomen met Rashaen's auto.

Ik zocht alvast naar mijn ov. Toen ik die gevonden had liep ik naar metrostation. Daar moest ik 5 minuutjes wachten op mijn metro.
Gelukkig was het niet druk.

~
Ik zocht naar mijn huissleutel in mijn rommelige tas. Opeens vloog de deur open en zag ik Abdel zijn hoofd.. Hier had ik dus al helemaal geen zin. Ik keek hem vies aan en liep langs hem heen naar binnen.
Xaviéra wacht.. Zei hij terwijl hij de deur sloot.

"Je had gelijk over Hasnaa"
'Joh komt er één achter' zei ik terwijl ik mijn ogen rolde. Ik wou door lopen naar de woonkamer maar werd tegen gehouden.

'Je hebt over alles gelijkXaviéra.. Sinds ik met Yasmina ga besteed ik helemaal geen aandacht meer aan jou terwijl wij twee altijd samen waren ondanks ons leeftijdsverschil. Ik had ook geen recht om je zomaar uit te schelden je weet hoeveel ik van je hou. Sorry Xav..

Nu wil je zielig komen doen ? Rot op man ga lekker naar je Yasmina en Hasnaa.

Abdel zuchtte. Ik liep door naar de woonkamer. Anouar sliep op de bank zag ik. In de keuken schonk ik een glas water in en nam ik direct een paracetamol in, want deze gasten geven me echt hoofdpijn.

Vervolgens liep ik naar boven daar kwam ik Amine tegen hij kwam net onder de douche vandaan. Amine nam me direct in zijn gespierde armen ik rook zijn lekkere vertrouwde geur.

"Vrouwtje van me" Er verscheen direct een glimlach op mijn gezicht.
'Hey'
Heb je Anou al gesproken ?
'Nope'
"Hmm oke"

Waar is papa en weet hij wat er allemaal gebeurt is ?? Fluisterde ik.
"Pa is niet home en hij weet van niks nee hij weet alleen dat jij bij Rash pit."

En over Rashaen gesproken wat heb je allemaal met hem gedaan ??
'Niks ben alleen met hem gaan zwemmen en ergens ga..'
Nee niet op die manier Xaviéra je weet heel goed wat ik bedoel' onderbrak Amine mij.

'Zulke dingen hoor ik niet met jou te bespreken.
Maakt niet uit ik ben je broer we bespreken veel samen dus tak lens lens!

We hebben niks gedaan Amine ben nog steeds maagd. Dat is wat je bedoelt toch?
Amine krabde aan zijn hoofd en mompelde iets terwijl hij naar zijn kamer liep.
Ik schudde mijn hoofd en liep naar mijn kamer waar ik plaats nam op mijn bed. Ik pakte mijn telefoon erbij en zag gemiste oproepen van Rashaen en een paar appjes.

Rash👥💍: Gm
Rash👥💍: waar ben je ?
Rash👥💍: je bent toch niet meer boos van gisteren ?
Rash👥💍: reageer dan je geeft me hoofdpijn
Rash👥💍; Xaviéra 😕😕
Rash👥💍: neem die fucking telefoon op !
Rash👥💍; je laat me trippen Xaviéra meld ff waar je bent en waarom je weg bent.
Rash👥💍: seh is goed met jou.👍🏽

My Life ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu