~31~

955 80 10
                                    

FLASHBACK

Rashaen nam plaats naast mij en begon hongerig te eten.
Damn ik wacht op jou maar jij komt beneden en begint direct hongerig te vreten.
"Ja jou wil ook wel eten geen probleem " zei hij met een lach.

'oversekste kill" mompelde ik terwijl ik rustig begon met mijn eten.
"Ik ben niet oversekst Xaviéra ik stond gewoon al 3 jaar droog dat begrijp jij nog niet youngin" hij gaf me een knipoog en at verder.

TERUG NAAR NU.
Het was al 23:16 ik kwam net uit de badkamer om 00:00 zouden we weg gaan.
"Xaviera schiet op als je niet klaar bent loes ik je mars gewoon." Riep Rashaen geïrriteerd.
We hadden net namelijk een discussie..

Ik deed een Bordeaux rode jurk aan waar mijn figuur goed in uitkwam. Ik smeerde me in en liep naar Rashaen's moeder make up tafel waar ik lichtjes make up deed en mijn sieraden.
Nu nog mijn haar ik kamde het uit en zette curl la la erin en nog een paar andere producten. Daarna borstelde ik het in een strakke hoge bol. Als laatste trok ik mijn hakken aan en spoot wat parfum.

Ik liep voorzichtig naar beneden Rashaen zat op een barkruk en was aan de telefoon.

Het was al 00:12 en hij was nog steeds aan de telefoon vraag me niet met wie want ik weet het niet. Hij wilt mij wel bedijen met "als je twaalf uur niet klaar bent ga ik je hier laten" maar zelf is hij aan de telefoon zulke dingen maken mij echt boos.

Ik pakte mijn telefoon van de lader omdat ik gebeld werd.

Ik: hallo
Onbekend:...
Ik: begin te praten
O: ik ga je vandaag na lange tijd zien
Ik: wie is dit ?!
O: ...
Ik: ik heb geen tijd voor dit soort shit bel me niet als je niet normaal kan takken en m'n vragen niet kan beantwoorden.

Ik hing direct op.

"Wie was dat?" Vroeg Rashaen
Weet niet.
"Wat ?"
Ik weet het niet ! Zei ik nu wat harder
"Oh aii kom we gaan baby"

Nu wil je weer tot me praten en ben ik je "baby" weer? Je weet het eh ik ben niet op dit soort shit als het aan mij ligt blijf ik gewoon thuis.
"Xaviéra ga niet hinderlijk doen je maakt me hoofd kk thee lul niet en begin te lopen" zei hij boos.

Wacht wacht dus nu ben ik degene die je hoofd heet maakt ? Ik ben je fucking hond niet. Ik kan niet met dit na dat jij je seks hebt gehad wil je me als een ka hond behandelen ?! Hele dag "je body dit je body dat ik mis je en dat soort shit"
Met je fuckboy praktijken ik hou wel echt van je Rashaen jij hebt me toch zo ver gekregen om seks te hebben ik wou t nog niet eens je had ook een kaolo hoertje kunnen zoeken en mij rustig kunnen laten. " schreeuwde ik boos.

"Niemand heeft je gestuurd om te kaatsen" zei hij droog.

WAAATTT nu kom je met dit soort nonsens op me ?? Wollah jij maakt mij agressief ! Weet je wat njang mi mars laat me naar m'n kaolo huis gaan voordat ik hier alles kort en klein sla.

"Ja rot op naar je mpp huis." Schreeuwde Rashaen boos.

Ik draaide me om en ging precies voor hem staan.
"Yu kaolo mpp lagi beest yu ondankbare hond dat je bent. " ik schaam me diep dat ik me zo heb opengesteld voor jou en dat ik hier überhaupt sta zoveel liefde voor jou wollah Rashaen ach tfoe laat t je bent mijn woorden niet eens meer waard rare nigger..

Ik schopte mijn hakken uit en rende snel naar boven ik gooide alles in mijn tas en tranen vielen onbewust naar beneden ik veegde ze ruw weg en liep weer naar beneden ik deed snel sneakers aan ik gunde Rashaen nog een laatste blik ik kon niks aflezen in zijn ogen geen emotie niks.

My Life ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu