Jammer voor je want je gaat gewoon mee"
Als je me optilt vind ik het best.
"Ai"
Rashaen gooide me over zijn schouder en liep met me naar boven.
M'n jurk gaat omhoooogg !
"Wie is hier om je bil of je poenie te zien niemand toch"Jaweeeeell jij !
"Wat stres je die heb ik allang gezien.."
Terug naar nu...
Ik werd rood en bedacht me inderdaad dat het zo was. Rashaen zette me neer. " ey zuster je lijkt op shi tomaat"
Ben je vergeten die douch samen je werd helemaal rood toen ik je optilde in de douche. En hoe je mijn lichaam scande toen ik mijn baddoek liet zakken shit ! Dat vergeet ik al helemaal niet meer toen ik je lichaam zag kreeg ik spontaan een stijve eh broeeerr je weet niks. Nu hoe ik het vertel gewoon weer omdat ik het weer voor me zie.Rashaen trok me hand naar z'n broek en legde het op zijn geslachtsdeel (hij heeft broek aan)
Ik keek hem vreemd aan en wilde me hand terug trekken wat niet lukte omdat hij het te strak vast hield.Luister dan Babygirl alles wat van mij is, is ook van jou. Dus alles wat van jou is, is ook van mij fluisterde hij met een hese stem in mijn oor. Ik kreeg spontaan kippenvel.
"Afgesproken?"
Ik knikte oke deels heb je gelijk maar ik laat me niet bedijen door een jongen.
Ik bedij je ook niet het is gewoon zo.
Ik rolde met mijn ogen.Rashaen ging met zijn hand onder mijn jurk.
"Hmm is er iets vochtig daar of is je kraantje stuk want het is een beetje nat daar beneden. Of komt het omdat ik in de buurt ben en omdat je handje op een plekje is."Rashaen hou oppp ! Ik duwde Rashaen weg en trok mijn jurk naar beneden.
Hij lachte en kleedde zich uit in de badkamer.
"Soms is deze nigger zo thirsty"Ben blij met jou Xaviéra je bent echt grappig.
Ik stak mijn middelvinger op en liet mezelf op bed vallen. Ik hoorde Rashaen rappen onder de douch.
*Inkomende oproep : Chanel 😻👭💖*
IK: Heey baby
C: heeey dushi gister was te Lit zuster je was aan !! die bil van je zat niet rustig heeft Rashaen je niet gezegd ?
Ik: jawel maar het viel toch mee ?
C: nee nee totaal niet je kan dansen hoor.
Ik: ja ja het zal wel
Ik zette Chanel op luidspreker.Van het zoenen naar het kroelen schatje daarna gaan we seksen baby ben je ready for whatever want vanavond zijn er geen grenzen Xaviéra je maakt me geil heel erg geil.
C: heb ik dat goed gehoord Xaviéra ?
Ik: uhm ja ik denk het wel praat met je neef
C: thirsty nigger
Ik: ohh amen Chan dat zei ik ook al.Rashaen kwam uit de badkamer in z'n blootje en sprong op me.
RASHAEEENNNNNNN !!!!
C: meisje je maakt me doof samsa ?
Ik: je neef doet hinderlijk hij komt net uit de badkamer toch maar hij heeft geen kleren aan komt hij op me springen en liggen.
R: ewa nichtje
C: yoo" zei ze lachend
R: ik ben lekker met m'n vrouwtje maar ze doet niet gezellig.
C: vind je het gek je doet hinderlijk
Ik: jaaa je doet hinderlijk en ga van me af !