~29~

1K 91 5
                                    

Abdel stond op en wenkte me om naar de serre te komen. Ik Liep achter hem aan en nam plaats op de bank en hij op een stoel tegen over mij.

Xaviéra kunnen we een keer normaal praten als broer en zus ?

Ik knikte als teken dat hij kon beginnen.

Oke de reden dat ik weer hier ben is.. Omdat het uit is met Yasmina.

Ik wilde wat zeggen maar werd gek onderbroken door Abdel.
Je hoeft niks te zeggen Xaviéra ik weet dat je d'r door het gedoe met Hasnaa niet meer mag door hoe ze handelde ik begrijp je wel.

"Waarom is t uit ?"

Back to story
Ik zag Abdel diep zuchten en ik wachtte ongeduldig.
Ze ging vreemd.. Maar ze is zwanger.

Mijn gezicht ging van medelijdend naar super blij "ik word tante !" Riep ik enthousiast.
Rustig Xaviéra ze is niet zwanger van mij.
Mijn glimlach verdween direct dit maakt mij zo agressief!

Abdel begroef zijn hoofd in zijn handen hij hield echt veel van Yasmina. Hij stond in eenkeer op en liep rondjes. Ik stond ook op en gaf hem een stevige goeie knuffel.
"Xaviéra ik geef zoveel om je he" zei appie met een schorre stem.
"Ik ook om jou.."
Het breekt me om je zo te zien appie..
"Niet huilen he kleintje?"
Ik schudde met mijn hoofd terwijl ik mijn tranen moeilijk in bedwang hield.

Abdel liet me los en gaf me een kus op mijn voorhoofd. "Kom naar binnen"
Ik knikte en volgde zijn voorbeeld.
"Heeft Chevennely al gegeten appie ?"

Ja broodje nutella en kopje thee.

"Ik knikte. gaan we naar boven Venny"
Ze schudde wild met haar hoofdje en rende naar appie toe die op de bank zat. Ik wil bij appie blijven.

Ik keek Abdel aan en hij gaf me een teken dat hij het goed vond. Hij schonk Venny een glimlach en trok haar op zijn schoot.
Ik sloot de woonkamer deur en liep naar mijn kamer waar ik mezelf op mijn bed liet vallen.
Ik greep naar mijn telefoon en belde mijn vader op.

P= papa

P: hallo schat
X: dag pa waar bent u ?
P: Schiphol ik ga zo een weekje Spanje.
X: Spanje ?!?!
P: ja Xav hebben je broers je niks gezegd ?
X: nee je bent zo vaak weg ik zie je amper lijkt net alsof ik geen ouders heb maar leef met Rashaen en m'n broers..
P: "zucht" we bespreken dit wanneer ik terug ben lieverd ik moet nu gaan.
X: oke doei
P: doei en letten jullie op elkaar !

~

Het was al weer 22:00 Abdel is vandaag hele dag met Chevennely weg geweest en nu ligt ze vredig te slapen. Ik heb mijn dagje doorgebracht met Soumaya & Chanel op een terrasje en lekker shoppen het was zeker gezellig !

Tegen 15:00 belde Rashaen mij iets te blij op om me te bedanken voor zijn nieuwe Vespa. Hij zei nog dat het niet had gehoeven.

Ik besloot om naar beneden te gaan en een bamisoepje te eten.
Er was niemand in de woonkamer echt apart. Ik deed mijn ding en ruimde de woonkamer op. Snel stofzuigen en dweilen anders gebeurt het ook niet aangezien schoonmaakster niet meer komt.

Toen ik klaar was ging ik naar boven en nam ik een lekkere douch en dook mijn bed in samen Chevennely.
Rashaen snapte me net net. Ik opende het meteen.
Hij speelt weer één mooiboy met z'n sixpack onder de douch en z'n muziek.

My Life ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu