Flashback
"Je kan toch wel echt rustiger praten, want heb je precies niks aangedaan Xaviéra
Ik zuchtte diep en sloeg mijn handen voor mijn gezicht. "Sorry ik ben mezelf gewoon niet"
Geeft niet schat maar je vertelt gewoon niks terwijl ik aan je kan zien dat je helemaal niet blij bent en dat er wat mis is..
TERUG NAAR NU
Ik deed de voordeur open en liep met een zucht naar binnen. In de woonkamer zaten mijn 3 broers. Amine en Anouar op ps4 en Abdel die zat aan tafel. Hij wenkte me om te komen en liep met me naar de keuken. Ik ging op het aanrecht zitten met mijn armen over elkaar om te kijken wat hij mij te vertellen heeft.
"Xaviéra waarom was je niet op school vandaag?" Vroeg hij met een zucht je hoorde diepe teleurstelling in zijn stem.
Ik haalde mijn schouders op en keek weg.
"Wat gaat jou dat trouwens aan waarom interesseert het jou dat ik er niet was toen jullie op vakantie waren dachten jullie ook niet aan mij toch ?"Xaviéra vertel me wat er met je is het gaat de laatste tijd niet goed op school, je bent erg geïrriteerd en je ziet er echt niet vrolijk uit dit is niet mijn zusje die ik ken.
Nou dat is dan heel jammer voor jou want het gaat prima met mij Abdel Ramin Sánchez ik sprong van het aanrecht af om weg te lopen. Abdel hield me tegen en ging precies voor me staan. Rashaen heeft het uitgemaakt he ? Siste hij in m'n oor. Ik was stil en zei niks.
"Dacht ik al" zei hij en liep de keuken uit.Ik zakte in tegen de muur. En tranen stroomden over mijn wangen. Ik begon langzamerhand gek te worden.
Abdel kwam weer terug. "Kom Xaviéra sta op"
Ik schudde met mijn hoofd "ik heb geen kracht" zei ik met moeite. Ik kon moeilijk ademhalen. Dat merkte Abdel ook op. Hij pakte snel wat pilletjes en vulde een glas met koud water. "Hier neem in " Ik deed wat hij zei. Hij hielp me met opstaan en tilde me op naar boven. Ik trilde echt als een gek. Abdel trok mijn shirt over mijn hoofd heen en gooide een lang shirt dat over mijn bil kwam naar me toe. Hij hielp me met mijn broek uitdoen en trok mijn shirt voor me aan. Ik ging in bed liggen en sloot mijn ogen.Ik voelde een kus op mijn wang en daarna hoorde ik mijn deur dicht vallen.
Mijn oogleden werden langzaam zwaar en weg was ik..Om 23.00 uur werd ik weer wakker.
Ik beseft wat er gebeurd was en stond op ik liep naar Abdel zijn kamer. Ik klopte op zijn deur.
"Binnen"
Ik opende zijn deur en bleef in de deuropening staan. Hij lag shirtless in bed en keek tv. "Ga je nog komen of blijf je daar in de deuropening staan ?"Oke hij had wel gelijk..
Ik sloot zijn kamerdeur en ging naast hem liggen in bed.
Appie snapte me. "Wanneer je zusje boos op je is maar alsnog naast je komt liggen als een baby"Ik keek Abdel boos aan.
Wat ? Ik zet je zo mijn bed uit als je me nog een keer zo aankijkt.
"Hm oke" mompelde ik.
Nee grapje kleintje. Abdel trok me tegen zich aan en knuffelde me. Xaviéra weet je hoeveel ik van je hou ! Maar je bent ook echt zo lastig.Je bent zelf lastig' zei ik met een schorre stem
Kijk hou je mond maar Xavi want je stem is echt crack.
Ik keek appie droog aan. "Ok je hebt misschien wel gelijk maar je hoeft t niet zo te zeggen.."
SST zusje je takt veel.