~13~

1K 65 25
                                    

Ik was net gedoucht en aangekleed vandaag simpel psg trainingspak. M'n haar was nog stijl ik zette het in een hoge staart. Ik sloot mijn telefoon op mijn boksen aan en zette het liedje Do or Die op van broederliefde & Jonna Fraser.

M'n deur stond op een kiertje en ging opeens wijder open..

Wie zal het zijn ?

BACK TO NOW
Hasnaa stond in de deur opening.
Kunnen we praten'? vroeg ze voorzichtig.
Ik knikte en zette mijn muziek zachter.
'Ze heeft echt mooi haar mooie donkere krullen' gisteren had ze het gestijld.

'Nou vertel' begon ik.
Kijk ik wil niet vervelend overkomen maar ik heb het gevoel dat je me niet mag.
Hmm dat is niet zo hoor als ik je niet mocht dan zou ik je niet eens aankijken en dan zou je nu echt niet in mijn kamer staan' maar hoezo ?

'Ik weet het niet heb niet echt een reden maar ja.. Ik mag je wel en je bent echt een mooi meisje.

Awh dankjewel schat jij ook ! Ik stond op en gaf Hasnaa een knuffel. Ik mag je wel maar moet gewoon de tijd nemen om je beter te leren kennen snap je ? En vond het ook niet leuk dat mijn broer niks tegen me gezegd had, want ik vertel hem ook alles dus op die manier.

'Oh snap ik'  antwoordde Hasnaa.
'Aii maar skip deze torie je hebt echt mooi haar ! Ah dankjewel wel lastig ik heb namelijk echt dik haar. 'Hmm same problem' zei ik.

Zou je mijn haar misschien willen vlechten ? Alleen als je zin hebt hoor.

'Ja tuurlijk hoe wil je je haar
Hasnaa wees me een foto en ik begon met haar haar beetje bij beetje uit te kammen met olie. Ondertussen zette ik muziek op en zongen we mee.
-
Klaar

Hasnaa keek tevreden in de spiegel

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hasnaa keek tevreden in de spiegel. Dankjewel Xav !
Graag gedaan mop.

Mijn telefoon ging over. Ik nam snel op.
Het was Rashaen.

Ewa kom naar me oss heb je echt snel nodig. Voordat ik iets kon zeggen had hij al opgehangen. 'Uhm has ik moet nu snel gaan m'n vriend heeft me nu nodig zei hij'
Hasnaa knikte is goed.
Tot wanneer ben je hier vroeg ik nog snel.

Weet nog niet sws ben ik er vandaag en morgen nog.
Oke is goed schat dan gaan we iets leuks doen met z'n tweeën zei ik terwijl ik al m'n spullen bij elkaar pakte.
Ja is goed succes bij je vriend.
Thank you girl.

Ze liep mijn kamer uit en ik liep snel naar beneden waar ik mijn schoenen aantrok. Ik liep naar de woonkamer waar ik de sleutel van mijn Matt khaki groene Vespa pakte. Niemand was beneden ik liep naar buiten en sprong op mijn Vespa ii racete weg. Binnen 7 min was ik voor de deur van Rashaen de zenuwen gierde in mijn lichaam.

My Life ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu