Flashback
Het was half negen Anouar is net de deur uitgegaan Amine kwam naast me zitten ik legde mijn benen op die van hem.
'Ey' zeiden we tegelijkertijd. We begonnen te lachen.Zeg jij maar eerst' zei ik
'Nee ga jij maar'Okey dus wat ik wou zeggen is...
Nu begon ik te twijfelen zal ik het zeggen or nah ?
Terug naar nu
Praaaat dan Xaviera !!
Uhm ja oke ik zeg je dit in vertrouwen he.
Kijk je weet toch die Marokkaanse vriendin van me Soumaya ?
Amine kreeg direct een glimlach op zijn gezicht
'Uhu'
Ze vind je leuk en echt allaaangg ! Daarom doet ze altijd zo gek wanneer je in d'r buurt bent,Ahahahaha !
'Wat lach je nou gek'
Ze is een mooi meisje ik weet het maar het is m'n beste mattie zijn zusje dus dat gaat sowieso niet werken ik ga onze vriendschap niet verbreken om een wijf. En ik wil geen relatie dat weet je jij bent mijn eerste vrouwtje al en je bezorgd me al genoeg hoofdpijn dus het is wel goed zo.Ik slaakte een diepe zucht aii ik heb het tenminste geprobeerd.
Ja sorry man maarja hoe ging het tussen jou en Rashaen ? Is alles weer goed ?
Ik knikte. Maar wat wou je zeggen net.Oh dat ik naar buiten ga en wilde vragen als je met me mee ging.
ik wees naar mijn ogen.
Je ogen zijn niet meer zo rood en anders zet je die Ray ban zonnebril op die ik voor je heb gekocht.Okee.. Ik ga mee.
Ik trok mijn Zwart roze jordans aan en mijn bomberjack.Amine deed ook zijn schoenen aan en gaf me mijn zonnebril aan.
'Thanks'We gingen samen naar buiten en liepen naar een pleintje.
Wéér alleen maar jongens maar toen ik goed keek zag ik 1 meisje. Toen we de dichterbij kwamen zag ik dat het Chanel was.Heeeeeeyy babyyy !
Heeeeeyyy giirrllll riep ik blij en liep op d'r af
Mensen keken ons raar aan.
'Heeeeyy girll' deed iemand Me na met een meisjes stem. Ik draaide me direct om en zag dat het Jamal was.Ey Jamsko laat m'n zusje met rust wollah ik breek je.' Zei Amine serieus.
Nee Amine ik ken hem.
Ja ze is m'n beste mattie 'zei Jamal
Ik gaf hem een knuffel en daarna ook die dodelijke blik.Ik ging naast Chanel op het hek zitten.
'Ewaa Xaviéra doe je niet mee ? Ik heb je ballie skills gezien gisteren hoor. Riep een jongen
Jaa zusje doe gewoon mee.Nee man ik heb geen zin ben met m'n vriendin toch ?
Dus Xavieraa wat doe je morgen aan naar Schoolfeest ? Die prom shit gefaked door NL.
'Huh..'
'Xaviéra Sánchez je gaat me niet zeggen dat je het vergeten bent eh je weet het sinds je hier op school zit al.Uhm nou eigelijk wel.
Chanel sloeg me hard op m'n hoofd.
'Auuuuu waar was dat nou voor hmara.
Je bent die prom gewoon vergeten ik heb m'n jurk alles al en jij zegt hier dood leuk dat je het vergeten bent. Heeft Rashaen je niet herinnerd ?'Rashaen ? Hij heeft me niet een gevraagd om te gaan en als hij me gaat vragen weet ik niet eens als ik ga.
'XAVIÉRA JIJ GAAT SOWIESO!'
Ey pier je mond niet zo. Ik heb toch niemand om te gaan en heb btw niet eens echt zin heb geen jurk niks.Als Rashaen jou niet vraagt om te gaan is hij echt raar en er zijn genoeg jongens die met je zouden willen gaan dus daar over hoef jij niet eens te stressen.
2. Toen ik bij je thuis was heb ik meer dan genoeg jurken gezien in je inloopkast sommige nog met prijskaartje oming duur. Dus met andere woorden over een jurk of hakken hoef je ook niet te stressen.
3. Je bent mooi en je gaat gewoon.Hm i don't know.
Met wie ga jij ?
'Met die ene jongen waarmee ik vrijdag was'
Ik knikte.
Na tijdje vroeg ik wat ze hier eigelijk deed.
Ik ben met m'n bradda hier
'Bruhh heb je een broer ?
Ja man hij is 19 en heet Guilliano.Hmm oke oke.
Na een uurtje kwam Jamal naast me zitten we spraken en lachten veel. Ik zweer het je deze jongen is echt gek. Ik heb ook kennis gemaakt met Guilliano hij is ook wel aardig. Chanel is aan de telefoon met d'r toekomstige 'man'.
Maar Xaviéra jij bent ook niet zo meisjes achtig never veel make up of zo en vaker met jongens dan met meisjes' zei Jamal
Ik weet het niet ik ga liever met jongens om dan met meisjes ze laten je niet zoveel stressen en er is ook niet zo vaak ruzie. Wat wel vervelend is, is dat ze al weer moeilijk doen wanneer je iets straks aan hebt.
'Ewaja logisch toch we moeten op jullie letten meestal zien we jullie echt als ons zusje snap je. Kifesh met je zonnebril zie nergens zon?
'Lang verhaal vertel je ooit nog wel eens'.
Jamal knikte.
Jamal heb je een vriendin sorry ik weet deze vraag komt random.'Ahaha geeft niet maar ik heb een vriendin ja'
Oke oke heb je foto van d'r ?
Hij wees m'n zijn achtergrond van zijn telefoon waar zijn vriendin op stond.'Mooi meisje ze past goed bij je'
'Dankjewel krullebol'
M'n telefoon ging over ik zag dat Rashaen me FaceTimede.
'Ahaha je man belt je'
Ik keek Jamal droog aan.
Hij begon te lachen en ik nam op.Ik: Hey
R: hey gangsterPrinces
Ik: Ahahaha alsjeblieft hoor
R: waar ben je ?
Ik: buiten met m'n broer, Chanel en nog paar andere jongens.
R: wacht je wou niet met mij naar buiten maar vervolgens ben.. Skip sta morgen klaar om 2 uur ik kom je halen.
Ik: ik knikte
R: doei
Ik: doegRashaen hing op.
Xaviéra je bent wel echt fuck up je skipt je vriend gewoon om hier te flexen.
'Johh hij is de reden dat ik een zonnebril draag m'n ogen zijn raar rood veel tranen laten vallen door hem.'Hmm hoe ga je morgen doen dan met hem ? En al helemaal op die gala ?
Kijk het is niet dat we nog ruzie hebben hij vind het niet leuk dat ik met jullie hier ben terwijl ik tegen hem zei dat ik niet wou afspreken omdat m'n ogen dik en rood waren.
En ik weet niet als ik naar die gala ga.'Wat ?! Ik weet niet voor jou maar je gaat gewoon word sowieso Lit dus je moet aanwezig zijn.
Ik zie wel. Jamal keek me hoofdschuddend aan en liep naar de boys die aan de andere kant op een bank en hek zaten.
Chanel was nog steeds aan de telefoon met die kill ze loopt alleen maar heen en weer en ze is kapot blij.Ik zuchtte diep en liep naar het veldje waar die jongens net voetbalde. Ik deed mijn oordopjes in en zette 'zeg me van broederliefde op.
Ik pakte een bal en begon er mee hoog te houden en gewoon te schieten in het doel. Voetbal is echt my life alleen zit ik er niet op. Ik was zo geconcentreerd op de bal dat ik niet eens hoorde dat ik werd geroepen.'Ik werd aan m'n arm getrokken 'HALLOO XAVIÉRA BEN JE DOOF ? Vroeg Amine schreeuwend.
Zie je niet dat ik gefocust ben op de bal sluit me toch af van de buitenwereld. Zei ik kalm.
Maar je hebt het alweer verpest broertje dus ik ga naar oss.
'Nee ik ga met je mee' zei Amine vastberaden.
Ik haalde mijn schouders op en liep weg.Saai hoofdstuk iknow