Flashback
Pov Giovanny
Ik besloot om naar mijn ouderlijk huis te gaan en m'n fam op te zoeken ik reed naar daar en parkeerde mijn auto. Ik zag mijn moeders auto niet staan dus ik besloot maar gewoon naar binnen te gaan misschien was Rashaen wel thuis. Ik zocht mijn sleutel en deed de deur open. Ik hoorde zacht gesnurk vanuit de woonkamer ik deed de woonkamer deur met veel lawaai openen en schreeuwde.Terug naar nu
Ik schrok wakker van hard geschreeuw Rashaen ook. Ik zat direct recht op en keek om me heen bij de tussendeur stond een jongen ik schat zo tussen 25/30.Eyy faka dan kan je niet normaal binnen komen. Zei Rashaen geïrriteerd
'Sorry bradda dacht je was alleen en heb je lang niet gezien dus wou je vervelen.'
Oh ja. Rashaen's broer liep op me af en stelde zich voor ik deed Het zelfde.
Je bent echt een mooi meisje mi gado.
Dankje'Rash je hebt eindelijk een vriendin dacht bijna dat je gay was maar nog uit de kast moest komen.
'Wil je grappig doen? Je weet het ik ben niet op grappen ben altijd serieus in relaties.
Was je serieus met sharity ?
Rashaen duwde me zachtjes aan de kant en stond op. Hij ging voor Giovanny staan.
Heeft die kaolo motjo het niet zelf gezocht ? Ik was boeng serieus met d'r zei ging vreemd toch en waarom moet je die torie nu bespreken.
Zomaar Xaviéra onzeker maken.' jij begon maar het is gewoon zo kleine flikker dat je bent sinds papa's dood ben je dom veranderd en raar arrogant geworden. Nog ergere klootzak nu.
Rashaen keek boos voor zich uit en begon Giovanny te slaan. Giovanny vocht daarentegen gewoon terug.
Ik stond direct op en probeerde ze uit elkaar te halen. RASHAEN laat Hem hij is het niet waard hij doet fucking laag. Ik trok Rashaen weg en duwde hem op de bank.En jij Giovanny kowed van hier A mattie nu ! Ik liep achter Giovanny aan en gooide de deur achter hem dicht. Ik liep direct weer naar Rashaen zijn lip was open en zijn knokkels waren open.
Rashaen waar is die EHBO doos? 'Daar' hij wees naar een kast. Ik versnelde naar de kast en pakte snel die ehbo doos eruit ik verzorgde Rashaen zijn wonden en vulde een glas met water die ik aan hem gaf. Hier drink op.
Er verscheen een klein lachje op zijn gezicht.Wat lach je nou denk je is grappig ?
Nee, je bent cute als je bezorgd bent.
Ik draaide met m'n ogen en ging naast Rashaen zitten.
'Dankjewel'
Dankje voor wat ? Vroeg ik verbaasd
Dat je me hebt verzorgd en ons uit elkaar hebt gehaald.
'Joh ik kon je moeilijk zo laten Rashaen en je weet dat ik een zwak voor je heb.'Daarom hou ik van je toch je bewijst nu al dat je om me geeft.
'Dit is de eerste keer dat je 'ik hou van je' tegen me zegt eh Rash'
Ja dat kan kloppen maar ik heb het je al bewezen dat ik van je hou dus dat ik het niet zovaak zeg is niet zo erg.Klopt klopt. Maar ik ben je vriendin niet.
Rashaen keek me recht in m'n ogen aan' wat zei je net Xaviéra Chiara Sánchez ? Herhaal het voor me.
Ik ben je vriendin niet.
'Hmm dan heb je het goed mis sinds het moment dat we leuk spraken was je al de mijne schat voor het geval je het nog niet wist'
Maar over een aantal dagen word het officieel.Ik keek Rashaen met een kleine glimlach aan.
Nu ben je stil he kleintje. Zei Rashaen terwijl hij opstond en zich uitstrekte.
Mijn blik veranderde direct kijk je verpest het alweer ik ben niet klein dus noem me niet zo heb je gehoord ? Oke alvast bedankt.