~12~

1.3K 62 25
                                    

Rashaen pakte m'n hand vast en wenkte me om  mee te gaan naar buiten, want het was al tijd.
Oh ja dankjewel voor me sieraden. Alsjeblieft dan ben je waard. Paar familie leden waren al naar buiten gegaan. Rashaen deed de voordeur open.
Ik sloeg direct m'n handen voor mijn mond..

Amine stond daar Soumaya
Shaquille met Chanel
Anouar met een meisje die ik niet ken maar ze lijkt me wel oke.
Jamal met zijn vriendin
Guilliano(broer Chanel) ook met een meisje ik neem aan zijn vriendin.
En tot slot Hakeem (mattie broers) met zijn vriendin.
Ze stonden allemaal voor een zwarte Limousine en riepen.

HAPPY BIRTHDAY XAVIÉRA !
Ze zagen er allemaal mooi uit maar dan ook echt mooi.
M'n twee meisjes Soum & Chan rende op me af met hun hoge hakken en jurk zag er echt grappig uit i swear.
Ze knuffelde me alle twee lang. Gefeliciteerd baaeeee !
Dankjewel dankjewel !!

Ze lieten me los. Cadeautje komt later nog zeiden ze tegelijk.
Nee hoeft niet hoor ben al blij dat jullie met me zijn.
Soumaya en Chanel Keken elkaar geheimzinnig aan en begonnen te lachen. Ze trokken me mee. Ik groette iedereen en maakte kennis met die meisjes die ik nog niet kende.
Als laatste kwam ik bij Jamal.
Gefeliciteerd zina.
Dankjewel schat
'Sinds ik een schat ben' zei hij met een grijns.
Ik sloeg hem lachend op zijn borstkast.
Hij trok me in een knuffel en fluisterde in m'n oor. ' oke als jongen naar je kijkt ik maak hem dood want je ziet er goed uit.

Ik Rolde met m'n ogen jaa jaa ik weet het en dankjewel.

Mijn vader liep naar me toe. En schat hoe vind je je cadeau ?
Moooi kon niet beter !
Heb je allemaal te danken aan Dis jongen daar. Hij wees naar Rashaen. Ik glimlachte en liep naar hem toe. Ik gaf Rashaen een lange knuffel 'dankjewel baby'
Alles voor jou babe maar het is tijd om te gaan kom. Rashaen trok me mee in de limousine we namen plaats. Iedereen kwam in de limo en de chauffeur begon te rijden. Rwinaaaaa !!!

We gingen los op de muziek.

-
Aangekomen bij de zaal waar het werd gehouden stapten we uit en liepen we over de rode loper naar de deur waar beveiligers stonden. We lieten allemaal onze kaart zien en werden gefouilleerd. Rashaen keek die beveiliger vies aan en trok me mee naar binnen.

'Wat was dat nou weer Rash ?'
Hij moet je gewoon niet aanraken klaar.
Ik glimlachte een jongen die om zijn meisje geeft dacht ik bij mezelf.
We waren allemaal binnen het was echt druk. Dat meisje Noa (kennen jullie haar nog klasgenoot die haar been uitstak mijn eerste dag daar in de klas om mij te laten vallen ? Anders neem een kijkje in hfd 1 of 2 idunno)
Maar anyway dat meisje Noa keek me zo vies aan. Het enige wat ik kon doen is naar haar lachen. SMILE BITCH.

Ze liep snel weg met haar twee domme vriendinnetjes.
Er was een goede dj genaamd Kimberlee Ramirez en de sfeer was so gooodd. Ik was met (zeg maar vriendinnen of date van de boys aan het dansen stuk voor stuk leuke dames niemand is arrogant. De jongens keken van afstand toe Chanel tikte me aan' gaan we drinken halen?' Schreeuwde ze in mijn oor.

Ik knikte en we liepen naar de bar. We namen allebei een Fernandes 🇸🇷😏 shout out naar al m'n Surinamers.
Ik zag Nigel via mijn oog hoeken staan met een meisje Van schrik liet ik bijna mijn drinken vallen.
Ey Chan vlak Nigel. Ze draaide zich om en ja hoor net op dat moment moest hij ook kijken.. Chanel draaide zich direct weer terug en begon te lachen. Ik schudde met m'n hoofd dit is serieus de eerste keer dat ik hem weer zie na ons incident in de wc.
Chanel en ik pakte onze cola en liepen weer terug.

Rashaen wenkte me om te komen. Ik liep naar hem toe. 'Wat drink je ?' Vroeg hij.
Fernandes hij pakte mijn beker uit m'n hand en dronk mijn drinken op. 'Moest dat?' Schreeuwde ik in zijn oor. Hij trok me tegen zich aan en gaf me een kus op mijn voorhoofd.
Ik had alweer een klein glimlachje op mijn gezicht.

My Life ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu