WAT VOORAF GING
Rashaen keek me droog aan en stond op. Ik deed de tv uit en pakte mijn spullen. Ik liep de trap op en Rashaen liep achter mij aan. Terwijl ik liep porde Rashaen de hele tijd in mijn bil.
"Kan je niet stoppen ? Rashaen ??Nee en zeur niet. Zei hij eigenwijs.
Ik zuchtte en liet het maar.
In de kamer pakte ik al mijn spullen bij elkaar om te gaan douchen.
Rashaen keek me sip aan.
"Gaan we echt niet samen douchen ?"Ik keek naar Rashaen was direct in een andere wereld waardoor ik begon te twijfelen.. 🚿🚿??
TERUG NAAR HET VERHAAL..
Uiteindelijk zijn we toch samen gedoucht deze gast kan je echt makkelijk verleiden met zijn mooiheid.
Ik bewonderde mezelf in de spiegel Rashaen kwam achter me staan en sloeg zijn armen om mijn middel. "Wat is er babygirl ?"
Ik wees naar mijn zuigzoenen in mijn nek en op mijn borst ze waren echt duidelijk te zien.Rashaen begon te lachen en wees naar die van hem.
"Jij hebt er maar drie shaen geen reden om te klagen"
Is alleen maar liefde vriendin.hmm die van jou zijn wel echt heel duidelijk te zien zijn ook nog paars blauw kei derm heb ik gewoon gedaan" zei hij lachend.Ik keek Rashaen vragend aan en liet mijn baddoek zakken. Ik voelde Rashaen zijn ogen in mijn rug prikken terwijl ik voor de kast stond.
Zie je het goed meneertje ?" Vroeg ik zonder hem aan te kijken.
"Meer dan goed" antwoordde hij.Ik schudde met mijn hoofd en trok mijn lingerie aan.
Ik Keek Rashaen aan. Hij stond direct op omdat hij wist wat ik bedoelde hij liep naar een mand met schone was en gooide een shirt naar me.
Thank youu.
Hij trok zijn boxer aan en ging in bed liggen. Ik deed het licht uit en ging naast hem liggen. Rashaen trok me direct tegen zich aan en ging langzaam met zijn koude handen onder mijn shirt naar mijn borsten.
Ik duwde zijn hand weg en draaide me om.
"Xavieraa..."
Nikste Xaviéra plus je handen zijn koud.
"Ik heb je gemist"
Was maar 1 dagje Rash.
"Is te lang" zei hij met een pruillip
Ik sloeg m'n been over hem heen en gaf hem een kus op zijn lip."Ik wil nog een kus" zei Rashaen
Waarom ?
"Omdat je me geen birthday Kiss hebt gegeven"
Kijk kijk kijk schat jij hebt mij geloest niet andersom we zouden die torie laten weet je nog ? En aangezien je niet meer jarig bent krijg je ook geen moer !""Eh sangg dan mag je ook per direct van me afgaan hij duwde mijn been en m'n arm weg.
Hmm gaan we zo doen mister Monteiro ? Vroeg ik
"Ja jij doet ook zo toch ?"
Nee je zit gewoon teveel aan me met je koude handen.
"Daarvoor ben JIJ ja JIJ Xaviéra Sánchez mijn vriendin toch ? Ik kan genoeg andere meids fassen je weet kan ze makkelijk krijgen maar ja dan gaat mevrouwtje Sánchez weer boos doen."Ik zuchtte.. Rashaen had zéker weten gelijk..
Papi ?
"Hmm"
Ik hou van je..
"Ik ook van jou mami"
Zeker weten ?
"100%"Er verscheen een korte glimlach op mijn gezicht.
Ik liet mijn hoofd in Rashaen zijn nek rusten en ging met mijn hand over zijn blote bovenlichaam.
"Toch raak je me aan Xaviéra"
Ik zuchtte diep en ging teleurgesteld aan de andere kant van het bed liggen."Was maar grapje Xav"
Ik knikte wat hij waarschijnlijk niet zag en ging van het bed richting de keuken.
In de keuken gekomen pakte ik een stukje galia meloen uit de koelkast en begon met eten.