38. Bölüm - Harry'nin 18. Yaş Günü
Lily kapı açılıp yorgun görünen bir Harry'i gösterirken başını kaldırdı. Peşinde Damien'la birlikte içeri girdi. İki çocuk da son dört saati dışarıda antrenman yaparak geçirmişlerdi. Damien her hareketi acı veriyormuş gibi görünüyordu. Çabucak en yakın sandalyeye elini uzattı ve dikkatlice oturdu. Harry yanına oturdu, o da her zamankinden daha yorgun görünmesine rağmen Damien kadar kötü görünmüyordu.
Lily manzaraya gülümsedi. İki oğlunun tekrar birbirlerine düzgün davranıyor olduğunu görmek güzeldi. Aralarını düzelttiklerinden beri ayrılmaz hale gelmişlerdi. Gece geç saatte Harry'nin odasında konuşurlarken bile duymuştu. Sırf iki çocuk da uyuyabilsin diye Damien'ı Harry'nin odasından sürükleye sürükleye çıkarmak zorunda kalmıştı.
Sessizce büyük oğlunu gözlemledi. Antrenmanıyla hiçbir alakası olmayan bir yorgunluk hali vardı. Hala kabuslar görüyordu. Bunu James'in hala uyuması için uyku büyüsünü yapması gerektiğinden biliyordu. Ama Harry gecede iki yerine James'in büyüyü sadece bir kez yapmasında ısrar etmişti.
Tüy kalemini yerine koydu ve Harry'le Damien aralarında konuşurken izledi. Harry, görünüşe göre 'tembel' ve 'kolay yorulur' olduğu için Damien'ı azarlıyor ve besbelli ona tekrar dışarda katılması için gaz vermeye çalışıyordu. Damien sonunda tartışmayı kazandığında ve koltuğundan kımıldamayı reddettiğinde, Harry kendi çalışması henüz bitmediğinden çıktı.
James elindeki iki broşürü kaldırırken Lily dikkatini tekrar ona çevirdi.
"Lily, hangisi?"
"Ha? Oh, evet. Ben bunu sevdim." dedi Lily sol elindeki broşürü alarak. "Bayağı büyük bir salonu var ve burada diyor ki dışarıda da bir parti düzenleyebilirlermiş. Mükemmel görünüyor. Şu güzel manzaraya baksana!" Lily coşkuyla söyledi broşüre bakarak.
"Lily tatlım, Harry'nin 18. yaş gününden bahsediyoruz, düğününden değil." dedi James pis pis sırıtarak.
Lily ona sinsi bir bakış attı ve gülümsedi.
"Oh, Merlin! Düğünü için salonu seçtin bile, değil mi?" James sordu dehşete düşmüş bir ifadeyle.
"Tabii ki hayır, birkaç tane önceden seçilmiş salon belirledim. Düşündüm ki nerede evlenmek istediğini Harry seçmeli." Lily cevapladı bir gülümsemeyle.
"Lily Potter!" James oyunculukla kaşlarını çattı.
"Oh, rahatla. Hemen rezervasyon yaptırıyormuşum gibi değil sanki. Sadece önceden plan yapıyorum. Kadınların çok iyi olduğu bir şey ve ben de bu evdeki tek kadın olduğumdan, her şeyin doğru düzgün planlandığından emin olmak benim görevim." dedi Lily.
James, Lily'nin gelecek planları tarafından epey rahatsız olmuş göründü.
"Şimdilik bu haftasonu ne olacağını içeren planlarlarla yetinelim biz olur mu, daha ilerisi değil!" dedi James ağırlıkla.
Lily ona somurttu ama James'le birlikte misafir listesinin üzerinden geçmeye başladı, Damien da bu sırada oturup onların bu Cumartesi olan Harry'nin 18. Yaş Gününü planlamalarını dinledi.
Arkasındaki şömine yeşile dönerek Sirius'u ortaya çıkardı.
"Hey Çatalak, Lils! Hey evlat!" Sirius karşıladı, içeri girerken Damien'ın saçlarını karıştırarak. Remus hemen peşinden geldi ve o da herkesi karşıladı.
"Harry nerede?" Sirius sordu, mutfakta büyük vaftiz oğluna bakınarak.
"Hala dışarıda antrenman yapıyor." Damien cevap verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Bir Parçam / A Part of Me (2.Cilt)
Fiksi PenggemarHarry, Voldemort'suz yeni hayatına alışmaya çalışır. Ama bazen geçmişiniz geçmişte kalmayı reddeder. Karanlık Prens Üçlemesi'nin ikinci cildi. H/G AU *İlk cildin önce okunması tavsiye edilir, yoksa çok anlam ifade etmeyecektir.*