-Lyó lyó lyó!-lépett elő Tanaka-Látom elég magabiztosak vagytok, DE! Leszögezném az itteni szabályokat.
-Szabályok?-kérdezett rá a magas fekete hajú-tudtommal itt ti is vendégek vagytok.
-Valóban...-folytatta a kopasz diplomatikusan-azonban mi értünk ide előbb, így most mi rendelkezünk az épülettel.
Erre a nekoma tagjai jóízűen felnevettek, majd-mintha meg se hallották volna Tanaka "fenyegető" hangnemét- egyesével nekiálltak bemutatkozni.-Kuroo Tetsurou, csapatkapitány. Nem mellesleg jóképű, eszes és foglalt-vigyorodott el és egy laza mozdulattal átkarolta a kicsi szőkét.
-Kozume Kenma...-mondta halkan, szinte suttogva.
-Várj!- kiáltott fel döbbentem Hinata- ti ketten? Ti jártok?! - mutatott a két fiúra.
-Igen!- lelkesedett Kuroo, míg a kis szöszi csak halványan bólintott.
-Azta! Kageyama, te is hallottad? -fordult felém a törpe.
-Ezt most miért kérdezed tőlem?! - sziszegtem idegesen. "EZ LE AKAR BUKTATNI MINKET?!"
-Jah, semmi csak meglepődtem...tudod...- kapott észbe és zavarában lehajtotta a fejét.
Közben a többiek is mind bemutatkoztak, majd mi is...ám egy valami nem hagyott nyugodni. A fekete hajú tag, Kuroo végig engem bámult és olyan vigyor volt az arcán, hogy legszívesebben kedvem támadt volna pofon vágni...
.
.
.
Miután megvolt a bájcsevej és a szobák terén is sikerült dűlőre jutni, lassan mindenki elszállingózott. Már csak én maradtam ott, hogy lebattyogjak egy kis innivalóért a konyhába. A hűtő kinyitásában, viszont egy kéz megakadályozott.
-Mit akarsz? - fordultam meg és ismét Kuroo önelégült arcához volt szerencsém.
-A többiek nem tudják, igaz? - kérdezte mosolyogva.
-Miről beszélsz? - kontráztam idegesen...."nem igaz, hogy még inni se hagyják az embert!"
-Rólad és a vörösről. Ti jártok - jelentette ki nemes egyszerűséggel, amitől az arcom láthatóan lefagyott.
-H-Hogy mi..?...
Sziasztok! Újra itt! :) Tudom, sokáig nem volt új fejezet és ez se lett a leghosszabb, de itt a nyári szünet és így ismét belelendülök az írásba, valamint új terveim és vázlataim is vannak már! :3 Ebből a fanficből kicsit kizökkentem a kihagyás miatt, de újra átolvasom, újraszervezem a gondolataimat és hamarosan jövök hosszabb részekkel is. Remélem akik eddig olvasták, mind ismét kedvet kapnak majd hozzá! :D
BINABASA MO ANG
Kageyama's first love
RomanceKageyama életét a röplabdának szentelte. Semmi más nem érdekelte, nem voltak barátai, mivel nem is tartotta őket fontosnak. A szótárában a szerelem, definíció hiányában kikerült...soha nem volt még szerelmes...nem tudta milyen valójában... De talan...