Reggel az ébresztőre ébredtem.Egy újabb hétfő reggel😥 Nagynehezen kimásztam az ágyból és elballagtam a fürdőig kb.6 ásítás kiséretében. Fél óra elteltével,már a gardróbom előtt álltam és azon gondolkoztam,hogy milyen ruhát vegyek fel,ami az időhöz pont megfelelő.Nem haboztam sokáig,fekete faremerem és szürke pulcsim mellett döntöttem.Hajamat befontam parketta fonásba és már kész is voltam.Berontottam Mark szobájába,arra készülve,hogy a képébe ordítom,hogy reggel van keljen fel (igazi jó testvér),de legnagyobb meglepetésemre nem találtam a szobájában.Nem nagyon érdekelt gondoltam biztosan a fürdőben van. Visszamentem a szobámba,hogy lecsekkoljam az üzeneteimet,amikor a szobám ajtajában megtorpantam.Mark ott feküdt az ágyamon és épp a tegnap felbontott Milka csokimat ette.
-Te meg mit keresel itt,és miért eszed az ÉN csokimat?-kérdeztem,egy levegővel lehadarva.
-Nyugi,hugi,csak anyuék dolgoznak és lusta voltam reggelit csinálni,és gondoltam felébresztelek,hogy csinálj kaját és nem voltál itt aztán...
-Jó,jó értem,ne magyarázkodj! Mivel ilyen jószívű hugid van,ezért nem haragszok a csoki miatt és csinálok neked kaját is.-jelentettem ki.
-Imádlak!-mondta Mark,és egy puszit nyomott az arcomra,én csak nevettem.
Gyorsan csináltam magunknak 2-2 pirítóst,majd megettük és indultunk is a suliba.
-Hány órád lesz? Megvárjalak? -kérdezte Mark.
-6 lesz,de nem kell köszi,mert tánc edzésem lesz.(ha elfeljettem volna leírni bemutatkozásban,versenyszereűen táncolok,pontosabban balettozok)
Aztán Mark ment a hülye haverjaihoz (Davhez,Jackhez és Adamhoz)Én pedig Maryhez siettem. -°°°°°°°°- a nap hamar eltelt,nem írtunk semmiből dolgozatot,és nem is feleltünk.Gyorsan siettem táncra,egyedül,mert sajnos Mary nem táncol.Átöltöztem balett ruhába és be is mentem a terembe.Késtem,de már megszokták,hogy hétfőnként kések (egyébként hétfőn,szerdán és pénteken van edzésem).
Beálltam a bemelegítéshez.Aztán Selena(a tanárunk,de tegezhetjük) elmondta,hogy mikor lesz fellépésünk és hol. Aztán megmutatta a zenét,amire táncolunk és a koreográfiát.Szerencsére elég normális párom van,Brendon akivel szinte legjobb barátok is vagyunk.-°°°°°°°- a tánc egész jól ment és siettem,haza,hogy még holnapra normálisan tudjak készülni,és tanulni kémiára,bioszra,és törire. Anyuék még nem értek haza,ezért csodálkoztam is,hogy a házban síri csend volt,és Mark meg az egyik haverja nem bömböltetik a zenét.Felmentem és egy kopogás kíséretében,benyitottam Mark szobájába.Olyan látvány tárult a szemem elé,hogy az állam leesett....Sziasztok! :) Itt lenne az első rész,tudom nem a legjobb,de most kezdtem az írást és bele kell rázódnom.De remélem azért tetszik😊 Ha szeretnétek még részt jelezzétek. Addig is sziasztok!😘❤
YOU ARE READING
Miért pont Ő?
Random-Mark! Elgem van,hogy mindig ide hozod a hülye haverjaidat! Tanulni szeretnék,de ebben a zajban lehetetlen!-Mondtam,és benyitottam a bátyám szobájába,ahonnan két röhögő szempár nézett velem szembe. Hurrá ismét két ember aki strébernek hisz.