Miért pont Ő? #8

537 31 2
                                    

Ekkor Alex váratlan fordulatot tett,amire senki sem számított.
Elindult,hogy megnézze ki rejtőzik a fa mögött.De mivel Mary villámgyorsan tud gondolkozni,gyorsan kiosont a fa mögül,majd elsétált,mintha ott sem lett volna. Alex szerencsére ebből semmit se látott. Komolyan Mary elmehetne kommandósnak.
-Ez fura volt.-jelentette ki Alex miután befejezte a felfedezősdit.
-Az,nem is tudtam,hogy beszélnek a fák.-röhögtem el magam ismét. Miután abbahagytuk a nevetést a témát komolyra fordítottuk és mostmár tényleg nyugodtan a tárgyra térhettünk,mert tudtam Mary már nincs sehol,és nem játszik újra beszélő fásat és Alex nem indul útnak,mint Dóra a feldező,hogy kiderítse vajon ki áll a fa mögött.
-Na szóval azért hívtalak ide,hogy mégegyszer bocsánatot kérjek a múltkoriért,nagyon sajnálom én tényleg nem akartalak.....-a vállára tettem a kezem és a szemébe néztem.
-Ugye nem gondolod komolyan,hogy ilyenért hargszom? Bárkivel előfordulhat.-mosolyogtam majd megöleltem. Igen hamar barátkozom. Viszonozta az ölelést. Huu.. olyan jó illata van..inkább nem érvelek,mert rossz vége lenne..
-De semmi nem világos.-húztam oldalra a számat,amikor elváltunk egymástól. Alex kérdőn nézett rám. Én pedig belekezdtem.
-Miért hagytál cetliket? És azt is bele írtad,hogy fontos. -sóhajtott.
-Ami a cetliket illeti,szerintem ez sokkal sokkal izgalmasabb,mint ha SMS-t írnék,sőt nem is akartam hogy tudd ki vagyok. Ami azt illeti azért írtam bele,hogy fontos...de ne nevess ki kérlek!-itt elvörösödött. Istenem.. hogyan tudnám kinevetni,hiszen olyan jó szívű.
-Elhívlak pizzázni kiengesztelés képp amiért megdobtalak.
-Nem Alex,ezt nem fogadhatom el. Nagyon kedves vagy de ne csináljunk ebből olyan nagy ügyet,hiszen semmi bajom nem lett. -mosolyogtam bíztatóan,mire fejcsóválva megszólalt.
-Nem,nem ragaszkodom hozzá,nagyon bánt ez a dolog és nem hagy nyugodni.Igazság szerint a bátyádtól is tartok egy kicsit.. kérlek.-nézett rám boci szemekkel. Ennek nem tudok ellenálni. De mi az hogy fél a bátyámtól?! Nem értem.
-Na jó. De csak ha elmondod miért félsz a bátyámtól. -mondtam,majd felálltunk és elindultunk a közeli pizzázóba. Útközben elmesélte,hogy miért tart Marktól. Már mindent értek. Miután Mark megtudta,hogy megdobtak megfenyegette a kosárcsapatot és azt mondta,ha bajom esik miattuk akkor abból nem jönnek ki jól.Istenem... Mark ennyire féltene? Az utóbbi időben nagyon félt.Megváltozott..
-Szóval akkor ezért hívtál el pizzázni?
-Nem csak ezért,nagyon kedvellek és szerintem nagyon jól kijönnénk egymással,mint barátok. -nézett rám mosolyogva.Annyira bírom benne,hogy nem olyan tipikus 21. Századi fiú aki csak arra megy,és facebookon és egyéb közösségi portálon ismerkedik. Igen szerintem is nagyon nagyon jó barátok leszünk.

Miért pont Ő?Where stories live. Discover now