"Megrántottam a vállam,és olyan jó te akartad nézéssel......"
Felemeltem a térdem és szó szerint tökön térdeltem,mire ő összerogyott és közölte,hogy nem vagyok normális.
-Nem is tudom,hogy ki itt a nem normális.. -közöltem vele teljesen közömbösen.
-Na akkor hol is vannak a ruháim?-húztam vigyorra a számat,mire ő felegyenesedett és a konyha(?) felé kezdett mutogatni.Lefutottam a lépcsőn,és nem láttam sehol egy ruhadarabomat sem. Aztán elkezdtem kutakodni. Megnéztem minden szekrényt,fiókot,polcot. Gyakorlatilag mindent centit átvizsgáltam.Megszomjaztam a keresésben,ezért benyúltam a hűtőbe egy kis vízért,amikor nem várt látvány tárult elém. A pizsamám a fehérneműm,a hűtőben volt.Szó szerint lefagytam. Ezt még Dave nagyon nagyon,de nagyon megfogja keserülni,csak még nem tudom hogyan...de nem aggódok Maryvel kitalálunk valamit. Kiszedtem a hűtőből a ruháimat és felmentem.
Gondoltam nem akarom felkelteni a kiabálásommal Markot,mert amilyen ideges vagyok csak kiabálni tudnék. Majd holnap lerendezem vele.Befeküdtem az ágyamba és pikk-pakk elaludtam.
~Reggel~
Elég korán felkeltem,pedig ez nem jellemző rám. Szombaton akár délig is tudok aludni.😅 Bekapcsoltam a gépem és azonnal írtam Marynek,hogy délután találkozzunk.Persze,hogy nem írt vissza. Végülis ki van fent szombaton 6:00-kor? Visszafeküdtem és próbáltam aludni,de nem ment. Úgy döntöttem csinálok reggelit,ha már fent vagyok,legyen valami látszata. Palacsinta mellé esett a választásom. Mivel fejből tudom a receptet recept könyvre sem volt szükségem.
1 óra telhetett bele,mire mindet kisütöttem. Elég sok lett,ezért ebédre is marad,szóval anyuék örülni fognak(már ha hazajönnek ebédre) Felmentem a szobámba,gyorsan felkaptam egy melegítőt,copfba kötöttem a hajamat,és újra benyomtam a gépem. Egy új üzenetem érkezett.
Mary:Mikor találkozzunk? 😁
Visszaírtam neki,hogy kettőkor jöjjön hozzánk aztán menjünk plázázni. Nem nehéz kitalálni,hogy erre mi volt a válasza. Eközben a bátyám is felébredt.Nem sokkal később Dave is,aztán legnagyobb örömömre hazament. A tegnap estéről inkább nem szóltam a bátyámnak,mert nem lett volna jó vége. A délelőtt hamar eltelt. Épp kapcsoltam volna ki a gépem,és indultam volna cipőt húzni,mire észrevettem,hogy 2 üzenetem is érkezett. Az egyik Davetől(?) A másik Alextől.
Dave:Légyszi ne szólj a tegnapiról Marknak,mert nem jönnék ki belőle jól.
Me: Ugye tudod hogy nem szóltam volna,neki de még egy húzásod van és akkor szólok neki😜
Megnyitottam Alex üzenetét is,amiben ez állt:Sziasztok!Ez elég rövid és unalmas rész lett. Sajnálom,és azt is,hogy rég nem volt rész,csak táborban voltam.Igyekszem a következő résszel! Puszi mindenkinek!😘❤
YOU ARE READING
Miért pont Ő?
Random-Mark! Elgem van,hogy mindig ide hozod a hülye haverjaidat! Tanulni szeretnék,de ebben a zajban lehetetlen!-Mondtam,és benyitottam a bátyám szobájába,ahonnan két röhögő szempár nézett velem szembe. Hurrá ismét két ember aki strébernek hisz.