A cetliben ez állt:Legyél a parkban ma 18:00-kor! Ne szólj senkinek.. Fontos!
Alex
Ledöbbentem.. Ki a fene az az Alex?!Honnan ismer engem? Honnan tudja melyik a szekrényem?! Ezer és ezer kérdés vetődött fel bennem.Még az is,hogy el-e menjek. Azt sem tudom ki ő,azért még gondolkozom ezen. A tánc átlagosan telt,egyre jobban megy,de nem hagyott nyugodni ez a kis üzenet. Aggódtam,ideges voltam,és féltem is egyeszerre,de a kíváncsiság nem hagyott nyugodni. Gyorsan összekötöttem a hajamat,majd táskámat a vállamra kaptam és kiviharoztam az öltözőböl.
Valószínűleg észre lehetett rajtam venni,hogy zavart vagyok,mert aki velem szemben jött mindenkibe bele ütköztem,még a matek tanárnak is neki mentem... igen én szerencsétlen,de nem csak a matek tanárba,hanem egy kellemetlenebb személlyel is. Elmotyogtam egy "bocsi" félét,aztán felnéztem,hogy megint kibe ütköztem bele.Persze,hogy Mr.Tuskóba "-.- Reméltem,hogy legalább ezt nem kommentálja,mert már amúgy sem vagyok valami jó passzban. De nem tudta megállni,hogy pár gúnyos szót ne szóljon.
-Már megint én leszek a hibás,hogy nekem jössz,csillagvirágszál?
-Nem tudsz leszállni rólam Mr.Tuskó?
-Vigyázz a szádra kicsi lány!
Ch.. tipiukus hülye,persze felkellett még,hogy idegesítsen persze.
Berontottam a házba,és anyuval találtam szembe magam,amim igen csak meglepődtem,mert ő ilyenkor dolgozni szokott. Köszöntem és felviharoztam a szobámba. Becsaptam magam mögött az ajtót és ledőltem az ágyamra. Nyilván más nem csinálna ebből akkora ügyet,hanem csinosan felöltözne és elmenne,de én... én más vagyok,minden ilyen dologban csak a rosszat látom.. és ha bántani akar?
Hosszú gondolat menetemből Mark zökkentett ki.
-Mi kell? -kérdeztem félvállról.
-Hugi tudom,hogy valami bánt,látszik rajtad,csak nem egy fiú van a dologban,mert ha...-kezdte volna,de félbeszakítottam
-Semmi csak fáradt vagyok-erőltettem magamra egy halvány mosolyt.
-Ha nem,hát nem,biztosan lányos dolog.De ha bánt valami akkor tudod,hogy rám bármikor számíthatsz. -azzal megölelt és kiment.
Most komolyan,mit szívott? Ilyet nem szokott csinálni. Na de van ennél sokkal sokkal fontosabb dolgom.És igen döntésre jutottam.
Nem fogok elmenni,azt írta fontos nem? Hát akkor majd megkeres a suliba vagy mit tudom én. Vagy elhalmoz egy csomó üzenettel.
~Másnap a suliban~
Marynek elmeséltem a tegnap történteket,hiába az volt a cetlire írva hogy ^ne szólj senkinek^ Mary mégis a legjobb barátnőm,már lassan 5 éve:)
Ő is helyeselt,és megbeszéltük,hogy ha kapok mégegy levelet akkor szólok neki,és együtt elmegyünk a "titkos személy meghívására" és..... összejöttek Daniellel,aminek nagyon nagyon örülök,és mint kiderült Danielnek legalább sulikezdés óta tetszik Mary. A nap további részében nagyon érdekes dolgok történtek és meg is tudtam ki is az a bizonyos Alex.Sziasztok! Bocsi,hogy sokáig nem volt rész. Hogy tetszik? Tudom,hogy nem a legjobb,és rövid is, sajnálom.
És nagyon szépen köszönöm a +170 olvasót,nagyon jól esik,hogy az én béna sztorimat ennyien olvassák. Köszönöm💜 Ha tetszett,és szeretnétek még részt,akkor komizzatok.
Puszcsi😘🎀
YOU ARE READING
Miért pont Ő?
Random-Mark! Elgem van,hogy mindig ide hozod a hülye haverjaidat! Tanulni szeretnék,de ebben a zajban lehetetlen!-Mondtam,és benyitottam a bátyám szobájába,ahonnan két röhögő szempár nézett velem szembe. Hurrá ismét két ember aki strébernek hisz.