Miért pont Ő? #10

481 23 4
                                    

"Nagy lendülettel nyitottam be a fürdőbe,ami nem volt jó ötlet"
Mert Dave a fürdőben állt egy szál semmiben. Én elkerekedett szemekkel,lesokkolódva néztem,aztán hirtelen észbe kaptam,és eltakartam a szememet,aztán elfordulva elkezdtem oktatni Davet.
-Dave! Tegyél már oda valamit!-szóltam undorodva.
-Hova?-hallottam a hangján hogy vigyorog. Ezt még visszakapja!
-Ne szórakozz már! Zuhanyozni szeretnék!
-Hát tessék! -tárta kijjebb az ajtót,mire én elindultam,de láttam még mindig nincs rajt semmi,még egy törülköző sem,ismét szememt takargatva fordultam el.
-Ne húzd már az agyam!-szólta
-Akkor toljam?
Elég ebből a gyerekből! Mit képzel magáról! Attol,hogy idősebb nincs joga ilyenekhez!
-Elég volt belőled! Szólok Marknak!
Amikor benyitottam,a bátyám már aludt. Csodás!!! Épp fordultam,amikor Dave már ott állt előttem egy szál boxerben.Végig nézten rajta,mert ki ne nézne végig a suli "rosszfiú bandájának" egyik tagján.Ki volt gyúrva,de nem volt izomagy,csak amennyire kell. Aztán résnyire összehúztam a szemem és a szemébe néztem. Ő csak kiskutya szemekell nézett rám amolyan: 'én nem csináltam semmit,ne nézz így rám' nézéssel. Ott is hagytam a francba.Zuhanyzás közben belemerültem a gondolataimba;Alex,Mary-Danie,Dave,Pizzázás stb. Alexet nagyon szeretem,ahoz képest,hogy most ismeretm meg,pillanatok alatt a szívemhez nőtt. Miután befejeztem a gondolatmenetem kiszálltam,megtörülköztem,majd riadtan vettem észre,hogy nincs bent se a bugyim,se a pizsim. ~Biztosan a szobámban hagytam~ gondoltam,aztán azzal a lendülettel magamra csavartam a fürdőlepedőt,és kiviharoztam a szobámba. Ott sem volt. Tétlenül ültem az ágyon amikor eszembe jutott valmi,és dühösen rontottam be bátyám szobájába,ahol Mark nyugodtan szuszogott,de a mellette fekvő Dave viszont nem. Ő csak vigyorogva nézett engem.
-Gyere csak ki! -suttogtam neki halkan,de idegesen,nehogy a bátyám felébredjen. Lassan feltápászkodott és megindult nagy lassú léptekkel az ajtó felé. Becsukta maga mögött. Azonnal neki kezdtem.
-Most már tényleg mi a francot képzelsz magadról?
-Mit csináltam? Különben is miért nincs rajtad pizsama? Neked már aludni kéne.-most pattant el a húr! Megakartam pofozni,ami természetesen nem sikerült,hála az alacsony növésemnek.Ő persze ezen is nagyon jól szórakozott!
-Add vissza most azonnal! -emelt feljebb a hangomat.
-Ez így nem ér! Te láttad az enyémet,most te is mutasd valamidet!-próbáltam megőrizni nyugalmamat,ami nem igazán sikerült..
-Na idefigyelj!-mentem hozzá közelebb. -Nem vagyunk 5 évesek,nem játszunk ilyet! Túlléptél egy határt,szóval add vissza a ruháimat,vagy nagyon megbánod!! -mondtam fenyegetőn.
-Igen? Na ne mond.Idősebb vagyok nálad.. -megint ezzel a dumával jött.
-Szóval akkor nem adod vissza?
-És ha nem? -vigyorodott el.
Megrántottam a vállam,és amolyan,jó te akartad nézéssel.........

Miért pont Ő?Where stories live. Discover now