Miért pont Ő? #6

587 33 3
                                    

A nap további része érdekes volt,és meg is tudtam ki is az a bizonyos Alex...

Maryvel ma megbeszéltük,hogy elmegyünk suli után fagyizni,ami nagyon jó ötlet volt,mert ahoz képest,hogy szeptember közepe van elég meleg is. A sulitól nem messze van egy fagyizó,tehát suli után indultunk is,hogy levezessük a mai nap fáradalmait... kértünk fagyit (Mary epreset és mentásat,én pedig karamellásat és gránátalmásat)leültünk bent,mert sajnos kint nem volt hely.. a kedvenc zenénk szólalt meg,úgyhogy enyhén hangosan elkezdtünk énekelni azzal a csodás hangunkkal,kicsit nagyon hülyének néztek minket,de már megszoktuk:D Aztán láttam bejönni egy fiút,aki nagyon ismerős volt de nem jutott eszembe honnan,amióta fejbe dobtak kosár edzésen azóta nem olyan jó az emlé..... és beugrott az a fiú aki megdobott labdával ő volt az a haverjaival,akik közt ott volt Daniel is,aztán mire észbe kaptam már jöttek is felénk.Mary máris vörös lett,mint egy paradicsom,amikor barátja intett neki.
-Sziasztok-köszönt Dani és lehuppant Mary mellé,majd átkarolta vállát.
A másik 2 fiú,aki Daniellel jött csak állt az asztal előtt,mint 2 idióta és nézték,hogy barátnőm és barátja mély ölelkezésbe kezdtek.Én pedig nem hagyhattam,hogy csak álljanak ott ezért magam mellé intettem őket.
-Ne ácsorogjatok már ott,üljetek le,nem harapunk! -mondtam kicsit játékosan és ők vigyorogva leültek mellém. Aki megdobott labdával mellém ült. Tényleg még a nevét sem tudom.
-Oh.. szia nem is gondoltam hogy látjuk még egymást-mondta a mellettem ülő fiú.
-és mégegyszer bocsi a múltkoriért-emlékezett vissza a történtekre.
-semmiség már jobban vagyok,csak az emlékezetem nem a régi-jelentettem ki nevetve,mire ő ilyedséget színlelt,én pedig enyhén a vállába boxoltam. Igen így kezdődnek az "best friends forever" sztorik.Felhoztam,hogy még nem is ismerjük egymást mire a mellettem ülő (aki megdobott) kissé elvörösödött és zavart lett.
-most mi a baj azthiszed,ha megtudom a neved megtalállak és éjjel meggyilkollak?
-Jaj ne butáskodj dehogy is,csak mosdóba kell mennem mindjárt jövök.-azzal el is viharzott. Ez fura volt,de mindegy. Addig beszélgettem a másik haverjukkal és ahogy idő közben megtudtam Taylornak hívják.Daniell és Mary kizártak minket aurájukból és mindenkit a külvilágból,miközben ölelkeztek és Dani egy randira hívta barátnőmet.(Persze erre egy fagyizó a legalkalmasabb hely,hogy randira hívjuk a barátnőnket. Szerintem túl gyorsan haladnak náluk az események,de én nem szólok semmit,amég Maryt nem bántja meg,addig csináljanak amit akarnak😌Nekem marad a tanulás és a forever alone,a bátyám szerint ideje lenne már ha lenne egy barátom,de én nem akarok😃) Taylorral nem vagyunk egy hullámhosszon de azért eltudunk beszélgetni,igaz nagyon nehezen..be kell ismernem a másik jobb társaság,de Taylor sem rossz,csak ő sport bolond én pedig nem tudok hozzászólni a sporthoz és válaszolni a kérdéseire miszerint szerintem idén ki nyeri a legtöbb aranyat az olimpián. Időközben a másik fiú is visszajött a mosdóból,és a bemutatkozás teljesen kiment a fejemből,Taylor miatt,aki ugyanolyan kérdésekkel bombázta őt mint engem.
-Jenny kijönnél velem mosdóba?
-Persze Mary.
-De nekünk mennünk kell edzésre majd írok drágam!-küldött egy puszit Marynek majd elköszöntek és elmentek.Mikor utánuk néztünk láttuk bejönni az ajtón Mr.tuskót,de figyelmen kívül hagyva mentünk tovább.
-Jujj elhívott randizni.-ugrott a nyakamba barátnőm majd együttérzően örültem vele.
-Kedden 5-kor találkozunk a parkban,és azt mondta,hogy meglepetés is lesz. Ugye segítesz ruhát választani? És hajat csinálni? Na és a sminket? -kérdezte egy levegővel és annyira csillogtak a szemei,hogy már mosolyognom kellett rajt.
-igen segítek mindent csak nyugodj meg.
-Bocsi hogy így letámadtalak és a fiúkkal hagytalak. Tényleg és milyen volt velük?
Elmeséltem neki,hogy jófejek meg minden,és azt is hogy csak Taylornak a nevét tudom. Aztán hirtelen megszólaltam:
-A táskáink!! Kint maradtak. -amint ezt kimondtuk rohantunk is ki a mosdóbol.Miután átnéztük,hogy nem hiányzik-e semmi,kissé nyugodtabban indultunk volna el. Igen csak indultunk VOLNA mivel én ismét egy papírfecnivel gazdagabb lettem.
Azonnal megnéztük,hogy mi állt bent:
Sajnálom,hogy tegnap nem jöttél ki,pedig vártalak.Kérlek ma legyél a parkban pontban 18:00-kor. Fontos lenne,kérlek gyere el. Várni foglak.
Alex"
-És megint egy cetli,nagyon fontos lehetsz neki..-fontolgatta Mary
Én erre egy váll rántással válaszoltam,mire ő kijelentette,hogy elmegyek erre a találkozóra és nem egyedül,hanem ő is jön,de előtte nálunk kipróbáljuk magunkat nyomozónak vagy csak,hogy mennyire jól tippelünk.

Sziasztok! Millió bocsi,hogy sokáig nem volt rész. De itt is van😄 Milyen lett? Fontos lenne a véleményetek kérlek írjátok le üzenetben vagy commentben,előre is köszönöm.😊 Na szerintetek ki lehet ez az Alex? Próbálok minnél előbb részt hozni. A sulihoz kitartás már nem sok van vissza!☺😘
Addig is puszi mondenkinek!💋💎💕

Miért pont Ő?Where stories live. Discover now