Miért pont Ő? #15

483 17 7
                                    

„Én pedig csak fél füllel hallgattam őket, és csak most fogtam fel, mi is történt valójában"
Miután leszálltunk a buszról elköszöntünk Alextől, aki haza indult.  Mary pedig átjött hozzám.
-Mark megjöttem! -kiabáltam,majd be is csaptam magam mögött az ajtót.  A szobámba indultunk volna, de a nappaliban apa, anya és a bátyám ültek.  Engem vártak. 
-Anya! Hát ti?  Ilyenkor még nem is szoktatok itthon lenni! -mondtam meglepetten. 
-Sziasztok lányok!  Igen előbb haza jöttünk, hogy megbeszéljünk valamit.  -jelentette ki anya.  Aztán az egész családom barátnőmre nézett.  Aztán mire leesett neki miért, már el is indult. 
-Bocsi, de meg kéne valamit majd beszélnünk.  Majd hívlak.-mondtam barátnőmnek, majd megölelt és el is ment.  Visszamentem a nappaliba és helyet foglaltam a kanapén Mark mellett. 
-Na gyerekek.  Ugye tudjátok,említettem múltkor Marknak a telefonba,hogy üzleti útra megyünk.-kezdett bele anya. Mi bólintottunk. Aztán apa folytatta.
-Ez egy nagyon fontos út lesz. Holnap indulunk és kb. 2 hétig leszünk. -erre is csak bolintottunk.
-Mivel elég nagyok vagytok,ezért szerintünk nem lesz szükség,a nagyira. El lesztek ketten is. De ha szeretnétek szólunk a ..... -apa be sem tudta fejezni a mondatot,Mark azonnal közbe vágott.
-Igen!!Szerintünk sem lesz szükség a nagyira! Nagyon jól el leszünk mi ketten. Ugye húgocskám??- hadarta el a bátyám fülig érő vigyorral az arcán,majd átölelt a nyakam. Igen nagyon jól el leszünk. Itt lesznek a hülye haverjai,vagy házibulit tart,én meg takaríthatok. Ja,és magyarázkodhatok a szomszédoknak,akik valószínűleg minden este az ajtónk előtt lesznek,hogy mi ez a hangos zaj,amit a bátyám zenének nevez,és hogy legyünk rájuk tekintettel,mert örgek és pihenni szeretnének és blablabla..
-Persze, nem kell a nagyi, megleszünk.  -bólintottam egy eröltett mosollyal az arcomon.  Előre félek.  De ha Mark is akkor én is.  Áthívom majd Maryt, meg Alexet.  Persze amikor nem tanulok.  Éljen a stréber élet... 
Aztán anyuék még elpapolták, hogy mennyire fogunk nekik hiányozni, és hogy mennyire sajnálják, hogy keveset vannak itthon, és próbálnak rajt változtatni, stb..  Aztán elmentek pakolni,mert holnap reggel 6-kor indul a gépük. Akkor még reggel találkozunk velük. Talán.
-2 hét!!! Egyedül!!! Szülők nélkül!!!
-Nyugi Mark!-mondtam nevetve majd az emelet felé indultam.
-Ezt el kell mesélnem Davnek!-és azzal a lendülettel már a telefonját nyomkodta. Megmutattam anyunak az új ruhákat amiket vettem.  Tetszettek neki is.  Aztán gyorsan felhívtam Maryt.  Elmeséltem neki mi történt.  Kifejezte sajnálatát Mark miatt, vagyis inkább a haverjai miatt. Aztán elmesélte, hogy holnap nem tudunk találkozni, mert Daniellel találkozik.  Akkor hétfőn a suliban megbeszéljük a dolgokat. Lesz mit.. 

Hello guys!  😀 Nagyon uncsi rész lett tudom.  Igyekszem a következővel, ami sokkal izgalmasabb lesz, ígérem 😁 💖

Miért pont Ő?Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora