~Otthon~
Az ágyon ülve gondolkozok,és az órát nézem minden másodpercben.. nem csak az órát,hanem Maryit is,aki nagyon komolyan vette a nyomozósdit..
Fel alá járkálva,fejét vakargatva érvel,aztán hirtelen megszólal.
-Megvan!!!
-Na és ki az?-kérdeztem.
-Adj egy papírt! -kérdőn néztem rá,mire intett,hogy később elmondja.
-Egy tollat is kérek.-tartotta a kezét,közben a papírt helyezte maga elé. Kezébe nyomtam a tollat,majd helyet foglaltam mellette.
-Na tehát- kezdett bele mondandójába,és firkált valamit a lapra. Nagyon bele élte magát a nyomozósdiba..:)
-Nézzük csak,ki volt ma a fagyizóban abban az időben mikor mi? -tette fel a költői kérdést.
-A felszolgáló,egy öreg bácsi és néni,egy fura rózsaszín hajú fiatal csaj... -kezdtem,de megállított.
-Jaj Jenny!! Aki FIÚ és kb.velünk egykorúra gondoltam.
-Jaaaa,vagy úgy hát:Daniell,a két haverja,Mr.Tuskó,egy végzős fiú a barátnőjével.Mást nem láttam.-barátnőm hihetetlen gyorsasággal körmölte a neveket,majd áthúzta akit kizártunk,az pedig a végzős fiú(hiszen barátnője van),Daniell(mert Maryvel jár,és nem Alex a neve) Taylor(tudtommal őt sem Alexnek hívják). Maradt Mr.Tuskó és a kosaras fiú.
-Második fontos kérdés. A két illető közül kinek volt alkalma beletenni a táskádba az üzenetet?
-Végülis,mind a kettőjüknek,mert mindenki ott volt mikor a táskák őrizetlenül maradtak. De miért nyomozunk,ha 2 óra múlva megtudjuk ki az az Alex?
-Jaj tényleg még terv is kell!-csillant fel a szeme Marynek,aki láthatólag nagyon élvezte a kutakodást.Én pedig akkorát csaptam a homlokomra,hogy kishíján hanyatt vágódtam.
-A terv a következő.Te elmész a megadott helyre,én elbújok egy közeli fa mögé,és ha támadna,akkor előugrok és megverjük.-erre nevetnem kellett,de csak bólogattam.
~2 óra elteltével~
Miután Mary megcsinálta a hajamat,kiválasztotta a ruhámat el is indultunk a parkba. A terv szerint Mary egy magas,vastag fa mögé bújt.Én pedig leültem egy padra. Komolyan,mint a horgász és a csalija.
Éppen felnéztem amikor egy alak termett elöttem,mintha oda repült volna,semmi lépteket nem hallottam és hirtelen ott termett előttem. Na,de ez mellékes.Feljebb néztem az arcára és a lélegzetem elakadt... Tényleg Ő lenne az?
-Szia!-köszönt Alex,aki nem volt más mint a kosaras fiú,aki megdobott,és a fagyizóban nem akart bemutatkozni,tehát ő lenne Alex. Hmm...illik a neve a személyiségéhez.
-Ohm.. szia! -intettem kissé zavarodottan,mert túlságosan is elmerültem a gondolataimban.
-Tehát te lennél Alex? A bemutatkozás elmaradt a fagyizóban,úgylátszik most pótoljuk be-nevettem el magam kínosan,mire ő elmosolyodott.
-Leülhetek?-mutatott a mellettem lévő helyre.
-Persze,hiszen te hívtál ide.-mondtam full vörös fejjel,mert Mr.Tuskóra számítottam,hogy ő jön majd és már meg is terveztem hogyan fogom elküldeni a francba,de szerencsére kellemeset csalódtam. Eközben Alex leült mellém. És maga elé meredt,majd megtörte a csendet.
-Ahogy mondtad,a bemutatkozás elmaradt. Alex vagyok. Alex Lange-nyújtotta a kezét.
-Jennifer Lewis,de már ismerjük egymást délutánról.
-Jah,igen-húzta féloldalas mosolyra a száját.
-Na és miért is hívtál ide? -kérdeztem mosolyogva megtörve a kínos csendet.
-Te aztán rögtön a tárgyra térsz-hallottam,javítom hallottunk,meg egy hangot a fa mögül.
-Jé! Beszélő fa,de érdekes!-nevettem el magam.Mary nem tud csendben maradni!! Alex szakadt a röhögéstől,majd váratlan fordulatott tett,amire senki sem számított.....Sziasztok! Remélem tetszik ez a rész😊 Végre vége a sulinak,és remélhetőleg sűrűbben lesznek részek!:) Kérlek írjátok le a véleményeteket a sztoriról kíváncsi vagyok😊Kezdtem egy új sztorit,ha gondoljátok belenézhettek(Rejtélyes érme a címe) Próbálom minnél előbb hozni az új részt. További kellemes nyarat,pusziika😘❤🌈☀
YOU ARE READING
Miért pont Ő?
Random-Mark! Elgem van,hogy mindig ide hozod a hülye haverjaidat! Tanulni szeretnék,de ebben a zajban lehetetlen!-Mondtam,és benyitottam a bátyám szobájába,ahonnan két röhögő szempár nézett velem szembe. Hurrá ismét két ember aki strébernek hisz.