Miért pont Ő? #9

472 28 3
                                    

Igen szerintem is nagyon jó barátok leszünk.
-Nem értem Markot!-néztem a fiúra aki mellettem sétált.
-Miért?-nézett rám kérdőn.
-Eddig nem féltett ennyire,és múltkor is megkérdezte mi a bajom. Nagyon furcsa lett mostanság...
Alex csak bólogatott. Sok sok mindenről beszélgettünk,míg odaértünk a pizzázóba.Aztán valahogy szóba jött,az a téma hogy 'ki kivel jár?'
-És amúgy van barátod?-kérdezett rá félve.
-Nem,nincs időm ilyenekkel foglalkozni.És neked?
-Barátom nincs-vágta rá ő is röhögve.
-És barátnőm sem,az kéne még csak.😂- Miután megettük a pizzát indultunk is haza. Teljesen ellenkező irányban lakunk,ezért megöleltem és megköszöntem neki mindent,aztán én is elindultam. Közben Marynek írtam egy SMS-t,hogy épp hazafelé tartok,majd otthon felhívom.

20:30-kor estem be az ajtón,ahol se anyu se apu nem volt. Persze,szokás szerint dolgoznak. A zene bömbölt az emeletről,ami azt jelezte,hogy a bátyám egyik hülye haverja itt tanyázik. ,,Igazán örülök.."
Felszaladtam a lépcsőn és,benyitottam a bátyám szobájába,remélve,hogy most nem valami hülye makettet csinálnak.Észre sem vettek.
-Mark!-szóltam. A bömbölő zene miatt nem hallotta,mondjuk amilyen hangosan szól nem csoda.
-MARK! -na erre már idenézett mind a kettő.
-Áh.. hugi! Te meg mikor jöttél? -nézett rám vigyorogva. Na jó betelt a pohár,már azt sem hallja,hogy haza jöttem. Odaléptem a zenelejátszóhoz és nemes egyszerűséggel kinyomtam.
-Basszus a saját gondolataimat nem hallom. Csodálkozok,hogy a szomszédok még nem jelentettek fel.Mindegy is,apuék mikor jönnek?
-Szerinted? Amikor szoktak. Késő éjjel és hajnalban már mennek is.Szinte nem is látjuk őket. Ennyiből jobb lenne,ha ott is éjszakáznának. Komolyan csak aludni járnak haza.-Kelt ki magából,nem érdekelte Dave jelenléte sem.Igen ebben egyet értettem vele,teljesen igaza volt.Anyuék szinte nem is foglalkoznak velünk,csak a munkájukkal. Mielőtt tudattam volna vele,hogy egyet értek megcsörrent a telefonja.
-Háló? Oh.. szia anya.... Igen... miért? ... oké... szia...
-Miért hívott?-néztem rá.
-Nem jönnek haza éjjelre,és jövőhéten üzleti útra mennek. Holnap mindent elmondanak.
-Kellett neked ördögöt festeni a falra.Na hagyjuk is szerintem,nem tudunk mit csinálni. Ja amúgy szia Dave!-köszöntem nevetve a fiúnak,akit teljesen kizártunk az auránkból,de biztosan megérti.
-Hello-mosolygott vissza.Nem nagyon bírom,de azért jó fej.
-Ja és Dave itt alszik. -közölte a bátyám,mire én lesápadtam.
-Nem lesz az mint múltkor nyugi-nyugtatott Dave nevetve.
-Ajánlom is,fél órátok van a zuhanyzásra,addig van egy kis elintézni valóm,utána enyém a fürdő.
-Igen anyu-szalutáltak én pedig szemforgatva elhagytam a szobát.

Felhívtam Maryt,aki azonnal felvette
-Jujci,akkor megvolt az első csók?-visította bele a telefonba.
-Nem,Mary nem! Csak barátok vagyunk,de mindent elmondok.-ígéretem betartottam,és mindent szóról-szóra elmondtam neki. Aztán beszéltünk egy kicsit még úgy mindenről (Daniell,Anyuék,pattanások,barátnőm keddi randija Daniellel,Dave újra nálunk alszik stb.)

Miután mindent megbeszéltünk indultam a fürdőbe,mivel letelt a fél óra,sőt több is.. nagy lendülettel nyitottam be a fürdőbe,ami igazán rossz ötlet volt....

Miért pont Ő?Where stories live. Discover now