Újra itt vagyok!

342 6 0
                                    

Sziasztok!  Nagyon nagyon sajnálom ,hogy ennyi ideig nem volt rész, de kisebb nagyobb akadályokba ütköztem, ami miatt nem tudtam folytatni a sztorit.  Lehetőleg hamar lesznek részek.  Itt egy kis összefoglaló, hogy miről is szól(nak)  a sztorijaim, ha valaki már elfelejtette volna.  (Legalább is én ha sokáig nem olvasok sztorit es kijön egy uj resz akkor sokszor nem tudom mirol szol😅)
Miért pont Ő? :
Jenny a 15 éves főszereplő Londonban él a munkamániás szüleivel és a 17 éves bátyjával Markkal, de soha nincs egyedül, mert a bátyja és valamelyik haverja mindig otthon vannak.  Egy napon Jenny barátnőjével Maryvel kosáredzésre indulnak Mary szerelme után.  Jennyt fejbedobják labdával.  Ezután üzeneteket kap Alex aláírással, akiről fogalma sincs ki az.  2 tippje van egy B-s fiú akivel utálják egymást vagy az a fiu aki fejbedobta labdával.  Egy nap olyan üzenetet kap, hogy találkozzanak azzal a bizonyos Alexszel. Végül elmegy a találkozóra és fény derül arra ,hogy Alex valójában a kosaras fiú.  És alakulni kezd köztük egy "best friend forever" kapcsolat, ami viszont Davvel nem, mert Jenny és Dave kisebb konfliktusba keverednek. 

Rejtélyes érme: Linda most kezdte a tizedik osztályt kisebb nagyobb akadályokkal, ugyanis Californiából költözött Győrbe a szüleivel.  Az első napja elég zűrösen telik, mivel az iskolában elalszik egy padon ,lekési a buszt, sőt azt sem tudja merre induljon a buszmegállóba.  Ricsi a padtársa "siet segítségére" és segít neki hazajutni.  -és nem írtam ennél többet ebbe a sztorimba-

Na szóval ennyit szerettem volna most így mondani, ja és hogy a challange és az egyéb kihívásokon is dolgozom.  😀
És mégegyszer ezer és annál is több bocsi!  Sietek a következő részekkel!  😘

Miért pont Ő?Where stories live. Discover now